Menu

RADOSA, luxusní lifestylová skupina

23. 05. 2011

Radoslav Radosa

V roce 1918 opustil můj dědeček Julius Radosa s babičkou Vilmou Prievidzu a vydali se objevovat Paříž les Années Folles (bláznivých dvacátých let). V padesátých letech minulého století se ale vrátili do Československa. A i když nešlo cestovat, předali nám touhu objevovat luxus západního světa, moře, hory, města a bohatství cizích kultur. Konec komunistické éry v r. 1989 umožnil lidem ze střední a východní Evropy osobně se seznamovat s životním stylem a elegancí Západu. Zprostředkovávání takovéhoto poznávání se stalo náplní a posláním lifestylové Group RADOSA. Její majitelkou a prezidentkou je paní Francesca Barba a já jsem společníkem. RADOSA zajišťuje špičkové globální concierge služby. Disponuje zevrubnými informacemi o nejlepším z nejlepšího, co je kde ve světě. Našimi klienty jsou luxusní cestovní agentury a sofistikovaně cestující celebrity, osobnosti veřejného života, úspěšní podnikatelé a VIP skupiny, zkrátka všichni, kdo hledají jedinečné zážitky, enklávy světového bohatství, legendární paláce, rajské rezorty, soukromé vily na tropických ostrovech, mondénní lyžařská střediska a prostředí pro své idylické životní epizody.

Se spolumajitelem francouzské lifestylové Group RADOSA panem Radoslavem Radosou se potkáváme 13. dubna 2011 na její prezentaci v pražském hotelu Four Seasons.
Pane Radoso, proč jste se rozhodli oslovit českou klientelu?
Rádi bychom byli více známí i u vás v České republice. Jste národem úspěšných lidí a náruživých cestovatelů, čemuž odpovídá i množství vašich turistů, kteří každoročně cestují do proslulých světových letovisek.

Jste zaměřeni na luxusní turismus.
Ano, orientujeme se na top individuální klientelu, ale i skupiny, na poskytování špičkového servisu, který vyžaduje citlivý osobní přístup. Na vytipovávání a nasmlouvání nejkrásnějších a nejluxusnějších hotelů a hotelových rezortů v nejvyhlášenějších pobytových místech světa. Naši klienti se rekrutují ze středních, vyšších a hlavně nejvyšších společenských vrstev. S propozicemi, jak se stát členem naší skupiny, se lze seznámit na www.radosaprivateclub.com. Každý rok vydáváme knihu prezentující naše destinace, a zejména pak hotely, v nichž své klienty ubytováváme. Jsou pěti a šestivězdičkové. Nedávno jsme podepsali kontrakt se sedmihvězdičkovým v Abu Dhabi a s pětihvězdičkovým Armani hotelem v Dubaji, jehož luxusu si naši klienti mohou užívat ve 38. a 39. poschodí nejvyšší budovy světa, 828 metrů vysoké Burj Kalifa. Letos máme nasmlouváno jedenasedmdesát hotelů a se zhruba dalšími dvaceti jsme těsně před uzavřením kontraktů.

Jak lidé v našich končinách reagují na vaši nabídku?
Určitě dobře. Jsme úspěšní nejen v západních, ale i ve východoevropských státech. Daří se nám i v nejnovějších členských zemích Evropské unie. Např. v Rumunsku, jazykově a kulturně blízkém k Francii, už máme cca Top 300 VIP klientů a našich služeb využívá i nejvyšší ruská klientela včetně vedení Gazpromu. Zatím posledními zákazníky Groupe RADOSA ale bylo sedm mladých úspěšných Britů z Londýna. Pro ně jsme zajistili sedm vozů Ferrari, jimiž putují z Londýna do Paříže a Monte Carla. V Paříži budou bydlet v hotelu Plaza Athenee a v Monte Carlu v hotelu Metropol.

Máte perfektní slovenštinu. Jak se vám podniká mimo rodné Slovensko?
Ve Francii jsem už patnáct let, a v podnikání se nám, to i díky mé partnerce, kterou je prezidentka společnosti RADOSA paní Francesca Barba, daří. Nad niektorými zložitými slovami musím trocha porozmýšľať, no rozprávať slovensky nikdy nezabudnem!


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001