RADOSA, luxusní lifestylová skupina
23. 05. 2011
Radoslav Radosa
V roce 1918 opustil můj dědeček Julius Radosa s babičkou Vilmou Prievidzu a vydali se objevovat Paříž les Années Folles (bláznivých dvacátých let). V padesátých letech minulého století se ale vrátili do Československa. A i když nešlo cestovat, předali nám touhu objevovat luxus západního světa, moře, hory, města a bohatství cizích kultur. Konec komunistické éry v r. 1989 umožnil lidem ze střední a východní Evropy osobně se seznamovat s životním stylem a elegancí Západu. Zprostředkovávání takovéhoto poznávání se stalo náplní a posláním lifestylové Group RADOSA. Její majitelkou a prezidentkou je paní Francesca Barba a já jsem společníkem. RADOSA zajišťuje špičkové globální concierge služby. Disponuje zevrubnými informacemi o nejlepším z nejlepšího, co je kde ve světě. Našimi klienty jsou luxusní cestovní agentury a sofistikovaně cestující celebrity, osobnosti veřejného života, úspěšní podnikatelé a VIP skupiny, zkrátka všichni, kdo hledají jedinečné zážitky, enklávy světového bohatství, legendární paláce, rajské rezorty, soukromé vily na tropických ostrovech, mondénní lyžařská střediska a prostředí pro své idylické životní epizody.
Se spolumajitelem francouzské lifestylové Group RADOSA panem
Radoslavem Radosou se potkáváme 13. dubna 2011 na její prezentaci
v pražském hotelu Four Seasons.
Pane Radoso, proč jste se rozhodli oslovit českou
klientelu?
Rádi bychom byli více známí i u vás v České republice. Jste národem
úspěšných lidí a náruživých cestovatelů, čemuž odpovídá
i množství vašich turistů, kteří každoročně cestují do proslulých
světových letovisek.
Jste zaměřeni na luxusní turismus.
Ano, orientujeme se na top individuální klientelu, ale i skupiny, na
poskytování špičkového servisu, který vyžaduje citlivý osobní
přístup. Na vytipovávání a nasmlouvání nejkrásnějších a
nejluxusnějších hotelů a hotelových rezortů v nejvyhlášenějších
pobytových místech světa. Naši klienti se rekrutují ze středních,
vyšších a hlavně nejvyšších společenských vrstev. S propozicemi, jak
se stát členem naší skupiny, se lze seznámit na www.radosaprivateclub.com. Každý
rok vydáváme knihu prezentující naše destinace, a zejména pak hotely,
v nichž své klienty ubytováváme. Jsou pěti a šestivězdičkové. Nedávno
jsme podepsali kontrakt se sedmihvězdičkovým v Abu Dhabi a
s pětihvězdičkovým Armani hotelem v Dubaji, jehož luxusu si naši klienti
mohou užívat ve 38. a 39. poschodí nejvyšší budovy světa, 828 metrů
vysoké Burj Kalifa. Letos máme nasmlouváno jedenasedmdesát hotelů a se
zhruba dalšími dvaceti jsme těsně před uzavřením kontraktů.
Jak lidé v našich končinách reagují na vaši
nabídku?
Určitě dobře. Jsme úspěšní nejen v západních, ale i ve
východoevropských státech. Daří se nám i v nejnovějších členských
zemích Evropské unie. Např. v Rumunsku, jazykově a kulturně blízkém
k Francii, už máme cca Top 300 VIP klientů a našich služeb využívá
i nejvyšší ruská klientela včetně vedení Gazpromu. Zatím posledními
zákazníky Groupe RADOSA ale bylo sedm mladých úspěšných Britů
z Londýna. Pro ně jsme zajistili sedm vozů Ferrari, jimiž putují
z Londýna do Paříže a Monte Carla. V Paříži budou bydlet v hotelu
Plaza Athenee a v Monte Carlu v hotelu Metropol.
Máte perfektní slovenštinu. Jak se vám podniká mimo rodné
Slovensko?
Ve Francii jsem už patnáct let, a v podnikání se nám, to i díky mé
partnerce, kterou je prezidentka společnosti RADOSA paní Francesca Barba,
daří. Nad niektorými zložitými slovami musím trocha porozmýšľať, no
rozprávať slovensky nikdy nezabudnem!