Prezentace regionu střední Evropa na východním pobřeží USA
17. 05. 2009
V rámci marketingové spolupráce šesti zemí střední Evropy
(Rakousko, Česká republika, Německo, Maďarsko, Polsko a Slovensko) se letos
opět uskutečnila road show prezentující tento region cestovním agenturám a
touroperátorům na východním pobřeží USA, a to konkrétně v Bostonu,
Hartfordu, Filadelfii a Washingtonu D.C. Během čtyř večerů měli
návštěvníci možnost zhlédnout krátký film o regionu a vyslechnout si
prezentace o jednotlivých destinacích a produktech, které jsou na americkém
trhu k dispozici. Mezi americkými partnery byli jak touroperátoři, tak
i letecké společnosti: Rail Europe, Austrian Airlines, Amadeus Waterways,
American Travel Abroad, Avanti Destinations, Globus Family of Brands a Travel
Bound.
Všemi
večery provázela ředitelka NY zastoupení CzechTourism Michaela
Palková-Claudino společně s ředitelem Hungarian Tourism Office Peterem
Gomorim.
Marketingová skupina Central Europe Experience (www.gotocentraleurope.com) aktivně
propaguje na americkém trhu region střední Evropy formou speciální inzerce,
příloh v časopisech, on-line kampani, workshopů, newsletteru a PR akcí
V roce 2006 se k této skupině přidalo sdružení Stars of Central Europe,
skupina evropských měst (Mnichov, Berlin, Drážďany, Praha, Budapešť,
Salzburg, Vídeň ).
Jednou z nejaktuálnějších aktivit je právě probíhající kampaň na
portálu Travelocity , která prezentuje region jako cenově dostupnou a
zajímavou destinaci.
Vice informací:
Michaela Palková Claudiino
Palkova@czechtourism.com