Pražský klub - stabilně kvalitní přístup
27. 01. 2007
V souvislosti s hlavním tématem vydání, jímž jsou cestovní
kanceláře, jsem navštívil jednatele cestovní kanceláře PRAŽSKÝ KLUB
TOUR OPERATOR, s.r.o. PhDr. Martina Egera, abych si s ním o podnikání
v rámci této koncese povídal o trochu jiných produktech, než jsou
pobytové zájezdy k teplým mořím nebo zimní pobyty na horách.
Pražský klub za sedmnáct let své existence prošel určitým vývojem. Něco
se však nezměnilo. Od začátku byl a je naším pánem zákazník. To, co
v kterých letech chtěl, to od nás dostal. Pokud si před patnácti lety
žádal cestovat přes noc autobusem do Benátek nebo Paříže, na papírenský
veletrh, nebo na veletrh obalové techniky, nebo strojírenský, program jsme
podle jeho požadavků zajistili. A jsme rádi, že zůstává naším klientem
i dnes, kdy si přeje létat s plným komfortem i na další kontinenty.
Pražský klub začínal se zájezdy na nejrůznější výstavy a veletrhy.
Mnohé z firem, které s námi tehdy jezdily, prošly pozitivním vývojem, a
tak dnes svým zaměstnancům naším prostřednictvím dopřávají pracovně
studijní cesty nejen po Evropě. Vzhledem k současným možnostem snad není
kontinentu, kam bychom neuměli své klienty dopravit a postarat se tam o ně.
Velmi často uspokojujeme požadavky firem, které chtějí rozšiřovat
profesní obzor svých pracovníků o poznatky ze zahraničí, a zároveň je
tím odměnit a motivovat.
To, že Pražský klub „umí“, ilustrují vaše reference a
klienti, mezi které již řadu let patří obchodní oddělení kanadského
velvyslanectví, pro něž v rámci seznamování českých firem
s kanadskými produkty realizujete několik akcí ročně.
Ano, program poslední akce byl zaměřen na dřevostavby. Účastníci
absolvovali pracovní program, během kterého navštívili řadu firem a
institucí, seznámili se s výrobními procesy, s místní legislativou,
s průběhem stavebního řízení, financováním výstavby apod. Pracovní
cesty do Kanady bývají spojené i s návštěvou východu USA a jsou určeny
i dalším oborům, např. dopravě, nakládání s odpady, vodnímu
hospodářství, cateringu nebo návštěvám zemědělských farem.
A co incentiva?
I tou se Pražský klub zabývá. Snažíme se zařadit do programu vždy něco
méně obvyklého, co běžně nabízené poznávací či pobytové zájezdy
nemohou poskytnout. Naše zkušenosti nám pomáhají vystihnout, co zákazníci
očekávají, a podle toho program sestavit. Častým požadavkem bývá, aby
program obsahoval kombinaci pracovních návštěv i poznávacích a
odpočinkových možností. Proto byl velmi dobře přijat náš
zemědělsko-potravinářský program do Chile a Peru, stejně úspěšná byla
kombinace Brazílie – Argentina – Uruguay. Mezi incentivními destinacemi
naši zákazníci také velmi kladně ohodnotili Guatemalu s Mexikem,
dobrodružnou Bolívii a plavbu Panamským průplavem. Pro úspěch nemusíte
však cestovat daleko – dobře připravený program ve špičkových
rakouských lázních s dobrou kuchyní a outdoorovým programem také
udělá své.
Čím si Pražský klub zasluhuje přízeň klientů?
Někdo o sobě říká, že je nejlepší. To o nás netvrdím, navíc
nejlepší jste třeba jen v jednom případě, v jedné zakázce.
Neříkáme, že jsme nejlepší, protože každou nabídku můžete nějak
přebít, nejsnáze nižší cenou. Naším cílem je ale uspět u klienta
opakovaně, po řadu let. Toho dosahujeme stabilní kvalitou, bez výkyvů a
nepříjemných překvapení. A potom, nesmíte lidi zklamat. Shořela vám na
řece plné krokodýlů loď? Kupte novou, nehořlavou. Uletělo skupině
letadlo? Pronajměte vrtulník. Nechutnala jim večeře – dejte jim novou a
pití k tomu. Máme svůj standard v kvalitě služeb i ve způsobu práce a
přístupu k zákazníkovi a pod něj nechceme jít. Lidé to poznají a
vracejí se k nám zpátky.