Menu

Pohoda v Pohodě

07. 05. 2013

Rozhovor s ředitelem Wellness Hotelu Pohoda Josefem Michálkem jsem 20. dubna 2013 začal konstatováním:
Na letošní léto prý připravujete další stěžejní produkty.
Ano, neusínáme na vavřínech a také letos nabídneme svým hostům kromě pobytů plných relaxačních procedur něco navíc. První z novinek nese název „Seniorské léto v Pohodě“, což napovídá, že tento pobyt s doplňkovým programem plným kulturních zážitků a výletů bude přizpůsoben seniorské klientele. Druhý nový pobyt „Rodinná pohoda“ je určen rodinám s dětmi. Hosté se svými ratolestmi navštíví zoologickou zahradu, zúčastní se rodinného minigolfového turnaje a dalších dětských programů. Třetí novinka nese název „Týden pro učitele a pracovníky školství“ a je cílena zejména na péči o hlasivky pedagogů. Máme totiž velkou výhodu v tom, že v Luhačovicích vyvěrá unikátní léčivý pramen Vincentka, který doporučuje jedenáct z deseti hlasových profesionálů. Ani u tohoto pobytu samozřejmě nechybí relaxační procedury, masáže apod. Avšak hlavní je Vincentka a produkty z ní.

Wellness Hotel Pohoda k tomu vytváří přívětivý rámec.
Už samotný název našeho zařízení napovídá, že hostům vytváříme pohodu. Nejen vybavením a designem hotelu, který je rok po generální rekonstrukci, je příjemný a vysoce funkční. K pohodě výrazně přispívá i náš personál, pro který je hlavním motorem činnosti spokojenost a nadšení hostů.

Rok 2012 byl z hlediska cestovního ruchu pro Českou republiku rekordně úspěšný.
Cestovní ruch je v Česku notoricky nedoceňovanou oblastí trhu. Protože jsme situováni v lázeňském prostředí, dopadají na nás důsledky toho, jak stát vytěsňuje léčebné lázeňství ze systému veřejně dostupné zdravotní péče. Nejsme sice léčebnými lázněmi, ale poté, co Ministerstvo zdravotnictví ČR změnilo indikační seznam, teď lázeňské domy daleko intenzivněji cílí na naše hosty, ze kterých se stala společná klientela. Nicméně i za těchto okolností se nám daří. Loňský rok byl pro nás startovní, a splnil to, co jsme od něho očekávali.

Luhačovice jsou nejproslulejšími moravskými lázněmi a samy o sobě představují velký turistický magnet.
Rozhodně nechceme těžit jen z této, byť hodně důležité, podstaty. Založili jsme proto občanské sdružení „Resort Luhačovice“, které sdružuje subjekty disponující ubytovací kapacitou zhruba šesti set lůžek. Usilujeme o to, aby nás do budoucna bylo co nejvíc. Chceme zapojit i další podnikatelské subjekty, a to nejen hotely a penziony, ale i restaurační zařízení, bary nebo výrobní podniky, jež jsou s to nabídnout zajímavé exkurze a umožnit návštěvníkům nákup svých produktů v podnikových prodejnách atd. Jde zkrátka o to, aby se o Luhačovicích a jejich okolí vědělo, že nezáleží na tom, kdy sem člověk přijede, neboť se tu neustále děje něco zajímavého. Luhačovice mají své kouzlo v každém ročním období. Slogan, který chceme dostat i do hymny Resortu Luhačovice je: „Jaro, léto, podzim, zima, v Luhačovicích to neusíná.“
Kromě klasických každoročních festivalů, na něž už jsou návštěvníci zvyklí, vznikají další kulturní a společenské akce. Pod patronací hlavního partnera, společnosti Rudolf Jelínek, jež je symbolem více než čtyřsetleté tradice výroby destilátů na Valašsku, a dalších podporovatelů, letos Resort Luhačovice zahájil tradici „Luhačovické zabíjačky“. Konala se na hrázi Pozlovické přehrady. Navštívilo ji na tři tisíce lidí, což je příslibem, že následující ročníky budou do Luhačovic lákat další a další hosty. Nebude to jediná akce Resortu Luhačovice. Plánujeme třeba dětský den. V příštím měsíci pořádá Luhačovický okrašlovací spolek CALMA Slavnost ptačích budek s promenádou po jejich instalacích. Budky, kterých by v tuto chvíli mělo být už osmdesát, pro tuto akci vytvářejí osobnosti českého kulturního života. V srpnu pak ve sportovním areálu Golf chystáme Food Festival a přibývat budou další a další atraktivní zážitkové akce.


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001