Menu

Není taxi jako taxi

24. 04. 2005

Pana Viktora Dvořáka jsem na stránkách Všudybylu již představil v řadě rolí. Jako prezidenta asociace „Visit USA Commitee“; provozovatele úspěšné půjčovny automobilů „Dvořák, Rent A Car“; incomingové agentury „Bohemia Travel Service“, jež na českém trhu zastupuje americkou sightseeingovou společnost GRAY LINE; spolumajitele „Květinového servisu“ a ředitele společnosti „Car Service – Chauffeur Service & Limousine Service“, jež se podílí na zajišťování nejprestižnějších akcí, které se v Česku po „Sametové revoluci“ konaly. Právě kvůli posledně jmenované aktivitě jsem pana Dvořáka oslovil v souvislosti s hlavním tématem „dopravního“ Všudybylu, abychom otevřeli téma a na příkladu firmy „Car Service“ ilustrovali, proč si hotely na přepravu osob (např. na letiště nebo do jiných míst, jako jsou restaurace a divadla) najímají smluvní přepravce a zřejmě jim důvěřují více než klasickému taxi.
Je to mj. proto, aby si udržely vysoký standard služeb. Proto má dnes většina čtyř a pětihvězdičkových hotelů zabezpečenou smluvní přepravu svých hostů. Špičkový hotelový servis vyžaduje permanentní dostupnost a spolehlivost. Kvalita přepravy, hlavně u renomovaných hotelů, je zajišťována vozidly se stářím maximálně do tří let. Renomované firmy provozující hotelový limousine service (nás nevyjímaje) zásadně používají nová vozidla. Obnova vozového parku u nás probíhá po 12 měsících a maximálně po padesáti tisících kilometrech. Označením vozů „Limousine Service“ informujeme zákazníky o jiném přístupu k této službě. Hotelový limousine service má transparentní pevnou sazbu za dopravu od hotelu do daného pásma a zpět. Také z tohoto důvodu nejsou limuzíny opatřeny taxametry. Naši řidiči jsou jazykově vybaveni a jednotně ustrojeni. Eleganci a styl oblečení pro nás zajišťuje smluvní partner – společnost OP Prostějov. Služby musí být stoprocentní a asistence řidičů při nástupu a výstupu pasažérů samozřejmostí. Velmi důležitá je čistota vozidla, a to i za nepříznivých meteorologických podmínek. Necháváme je mýt někdy až čtyřikrát denně.

Vozy vaší společnosti jsou vybaveny GPS systémem.
Ano, mj. i proto, že zaručuje zpětnou kontrolu. Jestli řidič nepřekračuje rychlost, zdali pasažéra veze po stanovené trase a na místo určení.. Pro zákazníka je důležité, že v případě změny trasy platí stejná cena. 

Pokud vím, zajišťovali jste, a již tradičně zajišťujete, limousine service pro nejrenomovanější VIP návštěvníky Česka. Možná i proto, že na rozdíl od řady firem provozujících hotelové taxi vaše společnost používá výhradně vlastní vozy.
Ano, naše společnost garantuje kvalitu služeb vlastním vozovým parkem a vybraným personálem. Lidské zdroje, obdobně jako vozový park a technologie, přispívají k vysoké bezpečnosti a flexibilitě provozu. Pokud je třeba vyměnit vůz, okamžitě máme náhradní, stejně špičkových parametrů. Pokud by pasažér nebo hotel nebyl z jakéhokoliv důvodu spokojený s řidičem, obratem jej nahrazujeme jiným šoférem, aniž by bylo třeba měnit vůz. Údržbu vozového parku pro nás provádí výhradně autorizované a certifikované servisy. Limuzíny i jejich obsluha totiž musí odpovídat náročným požadavkům našich partnerů -renomovaným hotelům s mezinárodní prestiží.





www.limousineservis.cz



www.dvorak-rentacar.cz



www.citytours.cz



www.kvetinovyservis.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001