Není taxi jako taxi
24. 04. 2005
Pana Viktora Dvořáka jsem na stránkách Všudybylu již představil
v řadě rolí. Jako prezidenta asociace „Visit USA Commitee“;
provozovatele úspěšné půjčovny automobilů „Dvořák, Rent A Car“;
incomingové agentury „Bohemia Travel Service“, jež na českém trhu
zastupuje americkou sightseeingovou společnost GRAY LINE; spolumajitele
„Květinového servisu“ a ředitele společnosti „Car Service –
Chauffeur Service & Limousine Service“, jež se podílí na
zajišťování nejprestižnějších akcí, které se v Česku po „Sametové
revoluci“ konaly. Právě kvůli posledně jmenované aktivitě jsem pana
Dvořáka oslovil v souvislosti s hlavním tématem „dopravního“
Všudybylu, abychom otevřeli téma a na příkladu firmy „Car Service“
ilustrovali, proč si hotely na přepravu osob (např. na letiště nebo do
jiných míst, jako jsou restaurace a divadla) najímají smluvní přepravce a
zřejmě jim důvěřují více než klasickému taxi.
Je to mj. proto, aby si udržely vysoký standard služeb. Proto má dnes
většina čtyř a pětihvězdičkových hotelů zabezpečenou smluvní
přepravu svých hostů. Špičkový hotelový servis vyžaduje permanentní
dostupnost a spolehlivost. Kvalita přepravy, hlavně u renomovaných hotelů,
je zajišťována vozidly se stářím maximálně do tří let. Renomované
firmy provozující hotelový limousine service (nás nevyjímaje) zásadně
používají nová vozidla. Obnova vozového parku u nás probíhá po
12 měsících a maximálně po padesáti tisících kilometrech. Označením
vozů „Limousine Service“ informujeme zákazníky o jiném přístupu
k této službě. Hotelový limousine service má transparentní pevnou sazbu
za dopravu od hotelu do daného pásma a zpět. Také z tohoto důvodu nejsou
limuzíny opatřeny taxametry. Naši řidiči jsou jazykově vybaveni a
jednotně ustrojeni. Eleganci a styl oblečení pro nás zajišťuje smluvní
partner – společnost OP Prostějov. Služby musí být stoprocentní a
asistence řidičů při nástupu a výstupu pasažérů samozřejmostí. Velmi
důležitá je čistota vozidla, a to i za nepříznivých meteorologických
podmínek. Necháváme je mýt někdy až čtyřikrát denně.
Vozy vaší společnosti jsou vybaveny GPS systémem.
Ano, mj. i proto, že zaručuje zpětnou kontrolu. Jestli řidič
nepřekračuje rychlost, zdali pasažéra veze po stanovené trase a na místo
určení.. Pro zákazníka je důležité, že v případě změny trasy platí
stejná cena.
Pokud vím, zajišťovali jste, a již tradičně zajišťujete,
limousine service pro nejrenomovanější VIP návštěvníky Česka. Možná
i proto, že na rozdíl od řady firem provozujících hotelové taxi vaše
společnost používá výhradně vlastní vozy.
Ano, naše společnost garantuje kvalitu služeb vlastním vozovým parkem a
vybraným personálem. Lidské zdroje, obdobně jako vozový park a technologie,
přispívají k vysoké bezpečnosti a flexibilitě provozu. Pokud je třeba
vyměnit vůz, okamžitě máme náhradní, stejně špičkových parametrů.
Pokud by pasažér nebo hotel nebyl z jakéhokoliv důvodu spokojený
s řidičem, obratem jej nahrazujeme jiným šoférem, aniž by bylo třeba
měnit vůz. Údržbu vozového parku pro nás provádí výhradně
autorizované a certifikované servisy. Limuzíny i jejich obsluha totiž musí
odpovídat náročným požadavkům našich partnerů -renomovaným hotelům
s mezinárodní prestiží.
www.limousineservis.cz
www.dvorak-rentacar.cz
www.citytours.cz
www.kvetinovyservis.cz