Informativní setkání v pražském restaurantu „Vysmátý zajíc“ zorganizovala při příležitosti zahájení prodeje zájezdů z katalogu „Zima 2003/4“ 17. září pro své obchodní partnery cestovní kancelář GLOBTOUR Praha s.r.o. Katalog obsahuje výběr zimních středisek šesti zemí: Česka, Francie, Itálie, Rakouska, Slovenska a Slovinska. Katalog s „novou image“ Globtouru (obálkou navazující na katalogy roku 2003) představili product manager Lenka Bělová a zástupce ředitele Ing.Stanislav Zíma, který mj. řekl:
Nejvýhodnější podmínky pro lyžování
04. 10. 2003
„Při sestavování našeho zimního katalogu Globtouru nebylo prioritou
vytvořit co nejobsáhlejší nabídku lyžařských středisek, ale udělat
výběr středisek a ubytovacích kapacit, které pro nadcházející sezonu
poskytují nejvýhodnější podmínky pro lyžování.“
Stanislav Zíma dále informoval o pokračování firemní strategie
prohlubování spolupráce s prodejci zájezdů. Zdůraznil, že Globtour bude
i nadále preferovat prodej prostřednictvím agentur. Výjimkou je pouze
Praha, kde ke stávajícím vlastním prodejním kancelářím Globtouru –
v Obecním domě a Obchodním centru Nový Smíchov – přibudou další.
V závěru prezentace čtyři prodejci převzali poukazy na letecké zájezdy
na souostroví Dodekanesos do hotelů „all inclusive“ jako ocenění jejich
spolupráce s Globtourem v letní sezoně 2003.