Luxusní hotel v centru Brna
28. 11. 2009
Svět
vstoupil do druhé největší krize posledních dvou set let. Reagovat na ni
lze mnoha způsoby. Od hysterie vedoucí následně ke sebezničujícímu
kolotoči snižování ceny, tedy hodnoty svého produktu, až po využití
situace a pro budoucnost posílení své pozice na trhu. Management Best Western
Premier hotelu International Brno s pochopením svých akcionářů jde tou
druhou cestou. V letošním roce byla dokončena rekonstrukce ubytovací
části, Kongresového centra a hotelového parkoviště s garážemi. Tyto
nemalé investice měly jedno zásadní kritérium – splnit veškerá
očekávání hostů hotelu z hlediska moderních technologii, designu a
pohodlí. Současně s tím je věnována zvýšená péče zaměstnancům a
jejich profesnímu růstu. Je zřejmě v dnešní době i unikátní, že
meziročně ne nevýznamně vzrostly průměrné platy. Z hlediska
důležitosti však má zřejmě největší význam funkcionalita
modifikovaného a i personálně posíleného obchodního oddělení.
I když zásadní efekt z výše uvedeného očekává management hotelu ve
vzdálenějším časovém horizontu, již stávající výsledky vzhledem
k obecně známému stavu poptávky nejsou vůbec špatné. I když o něco
klesla obsazenost a vcelku zanedbatelně i dosahovaná průměrná cena
ubytování, stálí hosté zachovávají hotelu věrnost a noví přibývají.
V oblasti gastronomie v některých střediscích je dokonce meziroční
nárůst tržeb. Jistě tomu přispělo i to, že nové jídelní lístky
přilákaly více hostů, tradiční gastronomické akce jsou veřejnosti
vhodným způsobem prezentovány, anebo že díky oceňované kvalitě cateringu
byl hotel pověřen mj. i gastronomickým zajištěním návštěvy Svatého
otce Benedikta XVI.
Takže – v hotelu International neplatí nyní tak frekventované „Dobře
už bylo“, ale panuje přesvědčení o blížícím se pozitivním
obratu.
Veškeré informace o hotelu a zamýšlených akcích naleznete na www.hotelinternational.cz.