Menu

Léto v hotelu Dorint Don Giovanni Prag

30. 09. 2001

Akcionáři navštívili Prahu
Letošní letní Praha byla častým cílem zahraničních i domácích turistů, kteří přijeli obdivovat její krásy, ale nejen turistů. V souvislosti s atraktivností Prahy bych připomněl vyjádření Ing. Diany Vopatové zveřejněné v šestém vydání Všudybylu (str. 14 – 15), a to: „Ráda prezentuji nejenom náš zrenovovaný hotel, o němž jsem jako o čtyřhvězdičkovém produktu stoprocentně přesvědčena, ale i Prahu, její kulturní, společenské a zábavní možnosti. Jestliže se osvědčujeme u našich kolegů jako schopní a pohostinní organizátoři, je to veliká deviza do budoucna.“ Ve dnech 24.- 26. srpna totiž největší hotel hotelového řetězce společnosti Dorint Hotels & Resorts, hotel Dorint Don Giovanni Prag, hostil účastníky 1. valné hromady svých akcionářů. Valnou hromadu iniciovala Kancelář pana Dr. Ebertze z Kolína nad Rýnem. Tento známý německý investor je držitelem hlavních podílů tohoto hotelového řetězce. Dr. Ebertz pozval do Prahy na třicet pět akcionářů včetně jejich partnerů, aby se mohli hmatatelně přesvědčit o správnosti jeho doporučení investovat do hotelového průmyslu právě zde. Její genius loci všechny okouzlil. Dorint Don Giovanni Prag v čele s ředitelem Wernerem J. Koppelem pro účastníky 1. valné hromady připravil atraktivní program. Celý pobyt organizačně zajišťovala a koordinovala asistentka generálního ředitele Koppela Ing. Diana Vopatová. Protože program sestával nejenom z tradičních okružních jízd Prahou lodí po Vltavě či autobusem, ale i z kulinářských událostí, mohl gastronomické umění svých svěřenců předvést také F&B Manager hotelu Dorint Don Giovanni Prag, pan Peter Vytopil. Hotel totiž získal pro své hosty exkluzivní rezervaci všech lóží v 1. pořadí ve Státní opeře na Verdiho dílo Nabucco. V pauze hotel Dorint Don Giovanni sám zajišťoval pro své akcionáře ve foyer Státní opery catering. Neméně noblesní byl i slavnostní večer pořádaný v nové kongresové hale hotelu s těmi nejvybranějšími víny, nejchutnějšími pokrmy v pětichodovém menu a s decentním kulturním programem, kdy se předčítal pasáže z děl českých klasiků, Karla Čapka a Milana Kundery.

Markus Müller obchodním a marketingovým ředitelem
Rovněž v létě došlo na úrovni top managementu hotelu Dorint Don Giovanni Prag ke změně na pozici obchodního a marketingového ředitele. Stal se jím pan Markus Müller (29), který byl před svým jmenováním asistentem obchodního a marketingového ředitele téhož hotelu. Před tím pracoval v Berlíně v hotelu Am Müggelsee. Stejně jako v berlínském hotelu se v pražském Dorintu specializuje na obchodní politiku hotelu, který je ve fázi repozice turistického hotelu na kongresový hotel.
Obchodní oddělení, které řídí, se skládá z prodejního oddělení, rezervací a z oddělení Meeting & Convention. Pan Müller je tak ve své práci plně podporován Reservations Managerem paní Blankou Kuklíkovou, která vede rezervace v tomto hotelu již po dva roky a Senior Project Managerem paní Martinou Blažkovou, která stojí v čele oddělení Meeting & Conventions jeden rok.

„Tomato Party“
Každý hotel si pochopitelně váží nejen svých akcionářů a v souladu se svým posláním hotelových hostů. O tom, jak si hotel Dorint Don Giovanni Prag váží i svých obchodních partnerů, svědčí nejen řada již realizovaných akcí, ale i připravovaná „Tomato Party“, jejíž realizace byla s pietních důvodů v souvislosti s teroristickou akcí v USA odložena na pozdější dobu.



Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001