Léto v hotelu Dorint Don Giovanni Prag
30. 09. 2001
Akcionáři navštívili Prahu
Letošní letní Praha byla častým cílem zahraničních i domácích
turistů, kteří přijeli obdivovat její krásy, ale nejen turistů.
V souvislosti s atraktivností Prahy bych připomněl vyjádření Ing. Diany
Vopatové zveřejněné v šestém vydání Všudybylu (str. 14 – 15), a to:
„Ráda prezentuji nejenom náš zrenovovaný hotel, o němž jsem jako
o čtyřhvězdičkovém produktu stoprocentně přesvědčena, ale i Prahu,
její kulturní, společenské a zábavní možnosti. Jestliže se osvědčujeme
u našich kolegů jako schopní a pohostinní organizátoři, je to veliká
deviza do budoucna.“ Ve dnech 24.- 26. srpna totiž největší hotel
hotelového řetězce společnosti Dorint Hotels & Resorts, hotel Dorint Don
Giovanni Prag, hostil účastníky 1. valné hromady svých akcionářů.
Valnou hromadu iniciovala Kancelář pana Dr. Ebertze z Kolína nad Rýnem.
Tento známý německý investor je držitelem hlavních podílů tohoto
hotelového řetězce. Dr. Ebertz pozval do Prahy na třicet pět akcionářů
včetně jejich partnerů, aby se mohli hmatatelně přesvědčit o správnosti
jeho doporučení investovat do hotelového průmyslu právě zde. Její genius
loci všechny okouzlil. Dorint Don Giovanni Prag v čele s ředitelem Wernerem
J. Koppelem pro účastníky 1. valné hromady připravil atraktivní program.
Celý pobyt organizačně zajišťovala a koordinovala asistentka generálního
ředitele Koppela Ing. Diana Vopatová. Protože program sestával nejenom
z tradičních okružních jízd Prahou lodí po Vltavě či autobusem, ale
i z kulinářských událostí, mohl gastronomické umění svých svěřenců
předvést také F&B Manager hotelu Dorint Don Giovanni Prag, pan Peter
Vytopil. Hotel totiž získal pro své hosty exkluzivní rezervaci všech
lóží v 1. pořadí ve Státní opeře na Verdiho dílo Nabucco. V pauze
hotel Dorint Don Giovanni sám zajišťoval pro své akcionáře ve foyer
Státní opery catering. Neméně noblesní byl i slavnostní večer
pořádaný v nové kongresové hale hotelu s těmi nejvybranějšími víny,
nejchutnějšími pokrmy v pětichodovém menu a s decentním kulturním
programem, kdy se předčítal pasáže z děl českých klasiků, Karla Čapka
a Milana Kundery.
Markus Müller obchodním a marketingovým ředitelem
Rovněž v létě došlo na úrovni top managementu hotelu Dorint Don Giovanni
Prag ke změně na pozici obchodního a marketingového ředitele. Stal se jím
pan Markus Müller (29), který byl před svým jmenováním asistentem
obchodního a marketingového ředitele téhož hotelu. Před tím pracoval
v Berlíně v hotelu Am Müggelsee. Stejně jako v berlínském hotelu se
v pražském Dorintu specializuje na obchodní politiku hotelu, který je ve
fázi repozice turistického hotelu na kongresový hotel.
Obchodní oddělení, které řídí, se skládá z prodejního oddělení,
rezervací a z oddělení Meeting & Convention. Pan Müller je tak ve své
práci plně podporován Reservations Managerem paní Blankou Kuklíkovou,
která vede rezervace v tomto hotelu již po dva roky a Senior Project
Managerem paní Martinou Blažkovou, která stojí v čele oddělení Meeting
& Conventions jeden rok.
„Tomato Party“
Každý hotel si pochopitelně váží nejen svých akcionářů a v souladu se
svým posláním hotelových hostů. O tom, jak si hotel Dorint Don Giovanni
Prag váží i svých obchodních partnerů, svědčí nejen řada již
realizovaných akcí, ale i připravovaná „Tomato Party“, jejíž
realizace byla s pietních důvodů v souvislosti s teroristickou akcí
v USA odložena na pozdější dobu.