lázně - wellness - beauty - relax
18. 06. 2007
Czech holidays – cestovní kancelář, s.r.o. působí na trhu od roku 1999. Zpočátku pod názvem Ingtours Praha a po změnách v držení základního kapitálu v roce 2004 pod stávajícím obchodním jménem. Zabývá se incomingem s vysokým podílem produktů z oblasti lázeňství, zejména českého a slovenského. Od r. 2003 firma rozšířila svoji nabídku také tuzemským klientům se zaměřením na léčebné pobyty, wellness, beauty a relax.
Jednatele firmy Ing. Jana Kučeru jsem oslovil s tím, že katalog a
internetová prezentace Czech holidays www.lazne.net zahrnuje širokou škálu
pobytových míst a produktů.
Pro rok 2007 nabízíme sedmnáct lázní v Česku, jedenáct na Slovensku,
sedm v Maďarsku a jedno v Německu. Na osmdesát objektů a velké množství
rozmanitých programů a služeb. Pokud chce klient udělat něco pro své
zdraví, např. naučit se návykům zdravého životního stylu, nebo
touží-li jen po odpočinku, klidu a relaxaci, má z čeho vybírat. Velkou
výhodou naší souborné nabídky lázeňských pobytových míst,
léčebných, wellness, beauty a relax programů je uživatelský komfort,
který mu naše cestovní kancelář poskytuje tak říkajíc „pod jednou
střechou“.
Pane inženýre, jak vnímáte postavení lázeňství na území
Česka a Slovenska?
Na téma českého a slovenského lázeňství jsem se vždycky vyjadřoval
s respektem. Jednak kvůli jeho jedinečné historii a tradici a dále, dnes
už u řady z lázeňských subjektů, i kvůli masivním investicím do
infrastruktury, vybavení a lidských zdrojů. Je zřejmé, že lázně, které
vsadily na budování kvalitního zázemí a programů pro samoplátce, jsou
v předstihu oproti těm, které celé roky spoléhaly pouze na klientelu
zdravotních pojišťoven. V našem katalogu tak najdete kvalitní,
vyselektovaná lázeňská místa, resp. objekty, nabízející velmi
atraktivní paletu různě zaměřených programů – wellness,
manažerských, relaxačně-víkendových až po léčebně lázeňské
pobyty.
Komu zejména je určena nabídka Czech holidays?
V rámci incomingu je kupujícími lázeňských pobytů ponejvíce seniorská
klientela z Německa, eventuálně z Rakouska, kterou přivážíme ve
spolupráci s našimi obchodními partnery v teritoriích. Přímí
zákazníci, knihující po internetu, se zajímají více o wellness pobyty.
Gró naší tuzemské klientely tvoří lidé produktivního věku ze sociálně
středních a vyšších vrstev a firemní zákazníci. Spousta firem už totiž
pochopila, jak významnou roli sehrává prvek incentivních produktů při
motivaci zaměstnanců, nebo sociální politika zaměstnavatelů. Právě tento
trend nás velice těší a věříme v jeho další rozvoj. Naší výhodou
je, že můžeme zprostředkovat firmám různé destinace, resp. program, což
většina firemních zákazníků při spolupráci právě s námi
oceňuje.
Pana Martina Kubelky, který do Czech holidays nastoupil po
osmnáctiletém působení v zahraničí, jsem se zeptal, jak jsou venku
vnímány lázeňské destinace v Česku a na Slovensku.
Mojí parketou bude, kromě dalšího rozvoje produktu pro tuzemskou klientelu,
dělat obchody z oblasti Beneluxu a z anglicky hovořících destinací.
U zahraničních klientů (obzvláště pak těch opakovaně vyhledávajících
lázeňské pobyty) mají české a slovenské lázně vysoké renomé.
Zasloužily si to úrovní služeb, odborností i všeobecnými poměry.
Zahraniční zákazníci vědí, že Česko i Slovensko jsou země
s nepřeberným množstvím atraktivních turistických cílů, kde lze
strávit krásnou a zajímavou dovolenou. My jim v tom budeme vycházet
vstříc i tím, že kromě klasických produktů lázeňství hodláme
nabídku cestovní kanceláře Czech holidays rozšiřovat o kombinované
pobyty typu wellness a lyže, golf, kultura atd.
www.czech-holidays.cz
www.lazne.net