Menu

Kongresová turistika na brněnském výstavišti - i touto cestou se vydávají Veletrhy Brno, a.s.

11. 07. 2010

S ředitelem veletržní sekce Pronájmu hal a sálů, Ing. Janem Klimešem se potkáváme 18. června 2010.
Pane řediteli, v areálu brněnského výstaviště jsem se zúčastnil mnoha kongresových akcí a konferencí, jichž se nezřídka účastní světově uznávané kapacity z oblastí, vědy, školství, podnikání, představitelé veřejné správy včetně komunálních a zemských politiků a hlav států.
Ano, realizovali jsme tu už rozličné akce, od korporátních jednání až po kongresy světového významu. Mohu se zmínit o úspěšném setkání ministrů zemědělství EU, setkání evropských prezidentů, tradiční výroční sjezdy České kardiologické společnosti. Unikátní atmosféra prostor ruku v ruce s rozvinutou infrastrukturou města a našimi vynikajícími službami jsou předurčeny k tomu, aby naplnily a předčily všechna očekávání pořadatelů nejrůznějších setkání.

Vím, že tu klientům poskytujete službu organizace kongresu „na klíč“.
Jak jste řekl, a jako bonus mohu pořadatelům kongresů slíbit nerušený průběh kongresu, možnost uzavření prostor, ideální dopravní dostupnost, kompletní zázemí silné mezinárodní společnosti a nabídnout široký výběr variabilních prostor. Díky rozvinuté infrastruktuře a špičkovým službám jsou kongresové prostory na brněnském výstavišti vynikající MICE destinací po všech stránkách, stran dopravy, ubytování, zázemí i doplňkových aktivit.

Nabídka kongresových prostor a. s. Veletrhy Brno je ještě širší.
K tradičním kongresovým prostorám brněnského výstaviště patří budova Kongresového centra s kapacitou do 500 osob, pavilon A s funkciona­listickým sálem Rotunda do 700 osob a menším sálem Morava. Kongresovým komplexem lze nazvat nový unikátní multifunkční pavilon P, ve kterém lze pořádat kongres pro více než 4500 účastníků. V budově se také nachází pět sálů, největší má kapacitu 150 osob a je plně vybaven důležitou infrastrukturou, režií, pódiem a šatnami. Jednoznačnou kongresovou novinkou se ovšem stal pavilon E s kapacitou nad 700 osob. Tradiční sály Business center – kapacita 185 osob, sál Business center II – kapacita 120 osob, sál Press center – kapacita 145 osob jsme doplnili o hlavní sál v hale E s kapacitou od 500 do 2000 osob.

V oblasti doprovodných služeb nabízíte 100% full servis.
Vycházíme vstříc nejen organizátorům kongresů, ale stejně tak i návštěvníkům. Poskytujeme kompletní servis od A-Z, tzn. od architektonických návrhů přes stavbu registrací, informačního systému, zajištění kongresové techniky až po výrobu propagačních materiálů, grafických prvků, reklamních předmětů, tiskovin a supervizi po celou dobu konání akce. Dodání audiovizuální techniky, PC, LCD, monitorů nebo notebooků je samozřejmostí. Výčet našich služeb ale ještě zdaleka nekončí, svým klientům nabízíme i květinovou výzdobu prostor, dokumentaci celé akce, ostrahu, hostesky a tlumočení, každodenní úklid, catering apod. Máme i dostatek personálu k zajištění přípojek elektřiny, vody, telefonu, TV, internetu a videoprojekce. Dokážeme splnit komplexní požadavky kongresových turistů, kteří mají rádi všechny služby pod jednou střechou.

Paleta špičkově vybavených kongresových prostor rozmanitých dimenzí, kvalifikovaný personál, individuální přístup při jednání, bohaté zkušenosti a tradice při realizaci akcí MICE industry i pestrá nabídka doprovodných programů dělá z brněnského výstaviště ideální místo nejen pro pořádání veletrhů a výstav, ale i kongresů, seminářů, plesů, koncertů a sympozií.
Nejen v oblasti kongresové turistiky jsme silným hráčem na trhu, a tak bych rád čtenářům Všudybylu vzkázal, přesvědčte se sami.



Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001