Kongresová turistika na brněnském výstavišti - i touto cestou se vydávají Veletrhy Brno, a.s.
11. 07. 2010
S ředitelem veletržní sekce Pronájmu hal a sálů, Ing. Janem
Klimešem se potkáváme 18. června 2010.
Pane řediteli, v areálu brněnského výstaviště jsem se
zúčastnil mnoha kongresových akcí a konferencí, jichž se nezřídka
účastní světově uznávané kapacity z oblastí, vědy, školství,
podnikání, představitelé veřejné správy včetně komunálních a
zemských politiků a hlav států.
Ano, realizovali jsme tu už rozličné akce, od korporátních jednání až po
kongresy světového významu. Mohu se zmínit o úspěšném setkání
ministrů zemědělství EU, setkání evropských prezidentů, tradiční
výroční sjezdy České kardiologické společnosti. Unikátní atmosféra
prostor ruku v ruce s rozvinutou infrastrukturou města a našimi
vynikajícími službami jsou předurčeny k tomu, aby naplnily a předčily
všechna očekávání pořadatelů nejrůznějších setkání.
Vím, že tu klientům poskytujete službu organizace kongresu
„na klíč“.
Jak jste řekl, a jako bonus mohu pořadatelům kongresů slíbit nerušený
průběh kongresu, možnost uzavření prostor, ideální dopravní dostupnost,
kompletní zázemí silné mezinárodní společnosti a nabídnout široký
výběr variabilních prostor. Díky rozvinuté infrastruktuře a špičkovým
službám jsou kongresové prostory na brněnském výstavišti vynikající
MICE destinací po všech stránkách, stran dopravy, ubytování, zázemí
i doplňkových aktivit.
Nabídka kongresových prostor a. s. Veletrhy Brno je ještě
širší.
K tradičním kongresovým prostorám brněnského výstaviště patří budova
Kongresového centra s kapacitou do 500 osob, pavilon
A s funkcionalistickým sálem Rotunda do 700 osob a menším sálem
Morava. Kongresovým komplexem lze nazvat nový unikátní multifunkční
pavilon P, ve kterém lze pořádat kongres pro více než 4500 účastníků.
V budově se také nachází pět sálů, největší má kapacitu 150 osob a
je plně vybaven důležitou infrastrukturou, režií, pódiem a šatnami.
Jednoznačnou kongresovou novinkou se ovšem stal pavilon E s kapacitou nad
700 osob. Tradiční sály Business center – kapacita 185 osob, sál
Business center II – kapacita 120 osob, sál Press center – kapacita
145 osob jsme doplnili o hlavní sál v hale E s kapacitou od 500 do
2000 osob.
V oblasti doprovodných služeb nabízíte 100% full
servis.
Vycházíme vstříc nejen organizátorům kongresů, ale stejně tak
i návštěvníkům. Poskytujeme kompletní servis od A-Z, tzn. od
architektonických návrhů přes stavbu registrací, informačního systému,
zajištění kongresové techniky až po výrobu propagačních materiálů,
grafických prvků, reklamních předmětů, tiskovin a supervizi po celou dobu
konání akce. Dodání audiovizuální techniky, PC, LCD, monitorů nebo
notebooků je samozřejmostí. Výčet našich služeb ale ještě zdaleka
nekončí, svým klientům nabízíme i květinovou výzdobu prostor,
dokumentaci celé akce, ostrahu, hostesky a tlumočení, každodenní úklid,
catering apod. Máme i dostatek personálu k zajištění přípojek
elektřiny, vody, telefonu, TV, internetu a videoprojekce. Dokážeme splnit
komplexní požadavky kongresových turistů, kteří mají rádi všechny
služby pod jednou střechou.
Paleta špičkově vybavených kongresových prostor rozmanitých
dimenzí, kvalifikovaný personál, individuální přístup při jednání,
bohaté zkušenosti a tradice při realizaci akcí MICE industry i pestrá
nabídka doprovodných programů dělá z brněnského výstaviště ideální
místo nejen pro pořádání veletrhů a výstav, ale i kongresů,
seminářů, plesů, koncertů a sympozií.
Nejen v oblasti kongresové turistiky jsme silným hráčem na trhu, a tak bych
rád čtenářům Všudybylu vzkázal, přesvědčte se sami.