Menu

Klíčové faktory úspěchu

31. 12. 2015

Všudybyl jednadvacátým rokem šíří osvětu, že cestovní ruch je z hlediska národních zájmů o tom, peníze inkasovat, dostávat do systému včetně veřejných rozpočtů země, a ne kam peníze vozit utrácet. A protože taková osvěta nemá mezi profesionály cestovního ruchu smysl, jsou cílovými skupinami Všudybylu lidé rozmanitých profesí a oborů z různých oblastí, díky nimž lze posilovat obecné povědomí, že v tržní ekonomice jsou kupní síla a poptávka klíčovými faktory úspěchu. Zkrátka, až zhodnocení práce, výrobků, služeb a myšlenek – jejich ziskový prodej domácím spotřebitelům na vnitřním trhu; zahraničním spotřebitelům díky exportu; nebo příchozím zahraničním a domácím spotřebitelům díky cestovnímu ruchu.
27. listopadu 2015 v Nové galerii Pražského hradu vítal prezident Comenia Karel Muzikář účastníky dvacátého ročníku mezinárodní konference „Klíčové faktory úspěchu“. Co je úspěch, na čem závisí a jak se dosahuje, přibližovali předseda Hospodářského výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR Ivan Pilný, člen bankovní rady České národní banky Jiří Rusnok, prezident Policie České republiky Tomáš Tuhý, majitel a ředitel společnosti Vápenka Vitoul Ladislav Vitoul, předseda představenstva společnosti Brisk Tábor Mojmír Čapka, finanční ředitelka a místopředsedkyně představenstva společnosti NWT Martina Vítková, viceprezident Česko-izraelské smíšené obchodní komory Jiří Maceška, obchodní rada Velvyslanectví Čínské lidové republiky v Česku Yongru Cheng, generální ředitel Nemocnice s poliklinikou Česká Lípa Jaroslav Kratochvíl, ředitel společnosti Kovovýroba Hoffmann Marek Hoffmann, předsedkyně představenstva společnosti AEZZ Klára Sovová, generální ředitelka společnosti AAA auto Karolína Topolová a viceprezidentka Hospodářské komory ČR Irena Bartoňová Pálková.



Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001