Klíčové faktory úspěchu
31. 12. 2015
Všudybyl jednadvacátým rokem šíří osvětu, že cestovní ruch je
z hlediska národních zájmů o tom, peníze inkasovat, dostávat do systému
včetně veřejných rozpočtů země, a ne kam peníze vozit utrácet.
A protože taková osvěta nemá mezi profesionály cestovního ruchu smysl,
jsou cílovými skupinami Všudybylu lidé rozmanitých profesí a oborů
z různých oblastí, díky nimž lze posilovat obecné povědomí,
že v tržní ekonomice jsou kupní síla a poptávka klíčovými faktory
úspěchu. Zkrátka, až zhodnocení práce, výrobků, služeb a myšlenek –
jejich ziskový prodej domácím spotřebitelům na vnitřním
trhu; zahraničním spotřebitelům díky exportu; nebo příchozím
zahraničním a domácím spotřebitelům díky cestovnímu ruchu.
27. listopadu 2015 v Nové galerii Pražského hradu vítal prezident Comenia
Karel Muzikář účastníky dvacátého ročníku mezinárodní konference
„Klíčové faktory úspěchu“. Co je úspěch, na čem závisí a jak se
dosahuje, přibližovali předseda Hospodářského výboru Poslanecké
sněmovny Parlamentu ČR Ivan Pilný, člen bankovní rady České národní
banky Jiří Rusnok, prezident Policie České republiky Tomáš Tuhý, majitel
a ředitel společnosti Vápenka Vitoul Ladislav Vitoul, předseda
představenstva společnosti Brisk Tábor Mojmír Čapka, finanční ředitelka
a místopředsedkyně představenstva společnosti NWT Martina Vítková,
viceprezident Česko-izraelské smíšené obchodní komory Jiří Maceška,
obchodní rada Velvyslanectví Čínské lidové republiky v Česku Yongru
Cheng, generální ředitel Nemocnice s poliklinikou Česká Lípa Jaroslav
Kratochvíl, ředitel společnosti Kovovýroba Hoffmann Marek Hoffmann,
předsedkyně představenstva společnosti AEZZ Klára Sovová, generální
ředitelka společnosti AAA auto Karolína Topolová a viceprezidentka
Hospodářské komory ČR Irena Bartoňová Pálková.