Když výročí, tak Dejdar
26. 12. 2001
20. listopadu 2001 uspořádal Hotel Palace Praha corporate party
u příležitosti 12. výročí znovuotevření hotelu. Při této
příležitosti byl představen nový majitel – Atriumhotel Loipersdorf
s.r.o. a managing company – Vienna International. Bezprostřední atmosféru
navodily nejen písně, ale i barvité vyprávění Martina Dejdara, módní
show butiku Taiza, prezentace společnosti Complex a společnosti Beauty World.
Akce vyvrcholila tombolou s bohatými cenami. Přičteme-li si k tomu
přátelské prostředí, výtečnou kuchyni šéfkuchaře Tomáše Petráně a
spousty obchodních přátel, byl to příjemně strávený večer. Jednatele
společnosti Atriumhotel Loipersdorf s.r.o. pana Jiřího Gajdošíka jsem
v této souvislosti požádal o krátké novoroční vyjádření. Jaké jsou
ambice a případná předsevzetí nového majitele Hotelu Palace Praha?
Nový vlastník Hotelu Palace Praha, společnost Atriumhotel Loipersdorf
s.r.o., hotel převzal k 16. červnu 2001. Provozuje jej prostřednictvím
společnosti Vienna International Hotels & Resorts, která je na pražské
scéně známa z hotelů Diplomat, Savoy a od poloviny června roku 2002 nově
i v hotelu Andel's, na karlovarské hotelem Dvořák a v dalších
destinacích v Rakousku, Polsku a Řecku. Party jsme uspořádali mimo jiné
proto, abychom účastníkům mohli ukázat, jak Hotel Palace Praha v nedávné
době při průběžných rekonstrukcích vylepšil své pokoje a zkvalitnil
konferenční zázemí. Hotel Palace Praha je jeden z vůbec prvních
grandhotelů, které začaly v Praze fungovat, a to již počátkem minulého
století. Po celé dvacáté století bylo jeho jméno zárukou vysoce
kvalitních služeb a individuálního přístupu ke klientovi, o čemž se
bude moci v krátké budoucnosti přesvědčit především naše firemní
klientela, pro kterou připravujeme řadu zajímavých novinek, se kterými
budeme vstupovat na trh začátkem příštího roku. V historii ne až tak
dávné, na přelomu dvacátého a jedenadvacátého století, Hotel Palace
Praha na svém renomé trochu ztratil tím, že se v tomto období veřejnosti
příliš neprezentoval. Proto je naším hlavním cílem vrátit hotelu
původní jméno, dostat jej do povědomí široké veřejnosti a navázat na
jeho postavení v minulosti. V neposlední řadě chtěl Hotel Palace Praha
touto corporate party poděkovat obchodním partnerům za spolupráci
v uplynulém období.