Kampaň na podporu domácího lázeňského cestovního ruchu
06. 03. 2010
Lázeňství není zaměřeno pouze na léčbu, zdravotní rehabilitaci a prevenci – předcházení nemocem. Do lázní České republiky se můžete vypravit načerpat síly i na rozmanité wellness a relaxační pobyty. Tak by se dalo shrnout poselství velké mediální kampaně na podporu domácího lázeňského cestovního ruchu, kterou připravila agentura CzechTourism.
Kampaň je zacílena
na lidi se středními a vyššími příjmy. Začala v lednu 2010 a poběží
až do května. Vybízí samoplátce k návštěvě tuzemských lázní.
„Oslovujeme především ženy ve věkové skupině 35+ a muže a páry
starší pětačtyřiceti let. Dámy chceme nalákat na wellness a relaxační
pobyty, muže například na manažerské balíčky. Cílovou skupinu chceme
upozornit na fakt, že mohou v lázních absolvovat i nejrůznější
preventivní programy,“ říká vedoucí týmu lázeňství agentury
CzechTourism Iveta Jakoubková.
Nový web o lázních
Kampaň bude k návštěvě českých lázní vybízet téměř všemi
komunikačními prostředky. Setkáte se s ní na internetu, v tisku,
v rozhlase, ale také na billboardech, citylightech a reklamních plochách
v MHD. Tuto venkovní reklamu mohou lidé spatřit v sedmi českých
městech – Praze, Brně, Ostravě, Olomouci, Plzni, Liberci a Hradci
Králové. Bude odkazovat na nově vzniklý web www.ceskelazenstvi.cz, poskytující
ucelenou řadu informací o českých lázních.
Soutěž o víkendové pobyty
v lázních pro dvě osoby zatraktivňuje kampaň po celou dobu jejího
trvání. Probíhá na webu www.ceskelazenstvi.cz a soutěžící
odpovídají na otázky z oblasti lázeňství. Ceny věnovalo na
čtyřiadvacet lázeňských společností.
Medical wellness
Atraktivnost českých lázní spočívá i v tom, že na rozdíl od drtivé
většiny zahraniční konkurence poskytují wellness procedury s použitím
přírodních léčivých zdrojů pod dohledem lékaře. Ten v tomto případě
vystupuje spíše v roli konzultanta, který poradí se správným životním
stylem (stravování, cvičení, regenerace). Tento tzv. medical wellness je
stále populárnější. Nabídka ubytování je ve všech cenových
kategoriích.
www.ceskelazenstvi.cz
Filip Remenec, mediální oddělení CzechTourism
media@czechtourism.cz