Akciová společnost Imperial Karlovy Vary
Jsme nejen specialisté v oblasti lázeňství
27. 10. 2005
patří k největším poskytovatelům lázeňské péče v Česku.
Rozsáhlými investicemi do rekonstrukcí, modernizací, balneotechniky a
rozvoje lidských zdrojů dosahuje vysoké úrovně služeb a je tradičním
spolutvůrcem image českého lázeňství doma i ve světě.
Lázeňský hotel Imperial****
poskytuje komfort i těm nejnáročnějším hostům. Výběr vynikajících
jídel z mezinárodní kuchyně nabízejí restaurace Praha a Paris.
Příjemnou atmosféru stylově zařízeného neoklasicistního hotelu lze
vychutnat i v kavárně Vienna. Při společenských událostech nebo
jednáních je možné využít Prezidentský a Hudební salonek nebo koncertní
sál. Je zde beauty studio, krytý bazén a v bezprostřední blízkosti
Sportcentrum a Indoor Golf Imperial.
Lázeňské hotely Sanssouci**** & Švýcarský dvůr***
spolu s balneocentrem Mercedes tvoří jedinečný komplex v jihovýchodní
části karlovarského lázeňského území s výhledem do údolí říčky
Teplá. Nabízejí ubytovací, stravovací a lázeňské služby špičkové
úrovně. Pro pohodlí a efektivní využití času hostů jsou jednotlivé
objekty propojeny podzemním koridorem. V každém z nich je vyveden
vřídelní pramen.
V souvislosti s hlavním tématem jsem o vyjádření požádal generální ředitele karlovarských hotelů Imperial – pana Jiřího Švaříčka a Sanssouci & Švýcarský dvůr – pana Roberta Jahna.
Do Imperialu jsem nastoupil v roce 2003, záhy po jeho znovuotevření po rozsáhlé a nákladné rekonstrukci. Ta s sebou přinesla řadu pozitivních změn i co se týče personálu. Daří se tu budovat vysoce profesionální tým. Jestliže se chce některý ze zaměstnanců zdokonalovat, firma mu to umožňuje. Dva z našich pracovníků např. začali studovat vysokou školu, a studium jim hradí firma. Dlouhá řada zaměstnanců se zúčastnila a účastní vzdělávacích kurzů Národní federace hotelů a restaurací ČR, jazykových vzdělávání, a to i vyššího typu, např. Cambridge Certificate.
Dnes v kavárně Imperialu zní spousta jazyků, kterým dominuje
němčina…
I když Vary mají punc Mekky lázeňských hostů z Ruské federace, hotely
akciové společnosti Imperial usilují o klienty i z dalších zemí.
Zejména pak z tradičních západoevropských, jako jsou Německo a Rakousko.
Velmi rádi k nám ale jezdí také hosté z Dánska, Izraele, z arabských
států… Zkrátka, jsme všem otevřeni.
Hotel Imperial je místem manažerských a sportovně relaxačních
pobytů řady obchodních partnerů Všudybylu – tedy české
klientely.
Všeobecně se ví, že Imperial patří mezi prestižní hotely.
S potěšením proto kvitujeme zájem z řad domácí klientely. Nesmírně si
vážíme, že k nám jezdí i pan prezident Klaus.
Jak vnímáte směrování českého hotelového průmyslu?
Monitoruji jej od roku 1985, kdy jsem vyšel z hotelové školy. Bezesporu lze
vysledovat pozitivní vývoj. Často se účastníme zahraničních veletrhů a
jako hosté porovnáváme služby tamních renomovaných hotelů. České
hotelnictví na tom určitě není špatně. Co se týče úrovně, nemáme se
vesměs za co stydět. Ne, že by to nemohlo být lepší. Totéž lze ale
říci i o situaci v kterékoliv z tzv. vyspělých zemích. Progres tu ale
je, a to i v české gastronomii.
Pane Jahne, koncem léta jsem měl tu čest být přítomen
znovuotevření lázeňského hotelu Sanssouci po velkoryse pojaté
rekonstrukci.
Kompletní rekonstrukce hotelu Sanssouci se uskutečnila v rekordně krátkém
čase, za tři a půl měsíce. Ze tří hvězd hotel povýšil na čtyři, a to
se vším komfortem, který k nim patří. Jsme ale specialisté nejen
v oblasti lázeňství. Sanssouci se nyní nově orientuje i na kongresovou
klientelu. Ostatně předpokládám, že se v tomto Všudybylu dočtu také
o Salonu lázeňství, jež se tu právě koná. Velkou poctou pro firmu je,
že i loňský ročník tohoto kongresu se uskutečnil na její půdě, a to
v hotelu Imperial. Je perfektní, že naše akciová společnost má
v portfoliu cosi tak honosného, jako je Lázeňský hotel Imperiál, a
zároveň něco tak moderního, jako je současný Sanssouci. Oba hotely, ač
luxusní – čtyřhvězdové, poskytují rozdílné prostředí a oba mají
vlastní cílovou skupinu zákazníků. To, že je v rámci naší společnosti
kladen velký důraz na kvalitu, už zmiňoval pan kolega Švaříček.
Nakupujeme nové moderní technologie. Čerpáme z výsledků výzkumu a
vývoje, jež probíhá v lázeňství. Co se týká ostatních služeb,
zejména pak ubytování a stravování, i u nich se snažíme, aby pracovní
týmy byly dobře personálně obsazeny. Vytváříme podmínky pro to, aby
naši lidé ve svých oborech patřili mezi nejlepší. Díky této personální
strategii dosahujeme kvalitních výsledků také proto, že sami zaměstnanci
vyvíjejí řadu vlastních iniciativ.