Menu

Akciová společnost Imperial Karlovy Vary

Jsme nejen specialisté v oblasti lázeňství

27. 10. 2005


patří k největším poskytovatelům lázeňské péče v Česku. Rozsáhlými investicemi do rekonstrukcí, modernizací, balneotechniky a rozvoje lidských zdrojů dosahuje vysoké úrovně služeb a je tradičním spolutvůrcem image českého lázeňství doma i ve světě.

Lázeňský hotel Imperial****
poskytuje komfort i těm nejnáročnějším hostům. Výběr vynikajících jídel z mezinárodní kuchyně nabízejí restaurace Praha a Paris. Příjemnou atmosféru stylově zařízeného neoklasicistního hotelu lze vychutnat i v kavárně Vienna. Při společenských událostech nebo jednáních je možné využít Prezidentský a Hudební salonek nebo koncertní sál. Je zde beauty studio, krytý bazén a v bezprostřední blízkosti Sportcentrum a Indoor Golf Imperial.

Lázeňské hotely Sanssouci**** & Švýcarský dvůr***
spolu s balneocentrem Mercedes tvoří jedinečný komplex v jihovýchodní části karlovarského lázeňského území s výhledem do údolí říčky Teplá. Nabízejí ubytovací, stravovací a lázeňské služby špičkové úrovně. Pro pohodlí a efektivní využití času hostů jsou jednotlivé objekty propojeny podzemním koridorem. V každém z nich je vyveden vřídelní pramen.

V souvislosti s hlavním tématem jsem o vyjádření požádal generální ředitele karlovarských hotelů Imperial – pana Jiřího Švaříčka a Sanssouci & Švýcarský dvůr – pana Roberta Jahna.

Do Imperialu jsem nastoupil v roce 2003, záhy po jeho znovuotevření po rozsáhlé a nákladné rekonstrukci. Ta s sebou přinesla řadu pozitivních změn i co se týče personálu. Daří se tu budovat vysoce profesionální tým. Jestliže se chce některý ze zaměstnanců zdokonalovat, firma mu to umožňuje. Dva z našich pracovníků např. začali studovat vysokou školu, a studium jim hradí firma. Dlouhá řada zaměstnanců se zúčastnila a účastní vzdělávacích kurzů Národní federace hotelů a restaurací ČR, jazykových vzdělávání, a to i vyššího typu, např. Cambridge Certificate.

Dnes v kavárně Imperialu zní spousta jazyků, kterým dominuje němčina…
I když Vary mají punc Mekky lázeňských hostů z Ruské federace, hotely akciové společnosti Imperial usilují o klienty i z dalších zemí. Zejména pak z tradičních západoevropských, jako jsou Německo a Rakousko. Velmi rádi k nám ale jezdí také hosté z Dánska, Izraele, z arabských států… Zkrátka, jsme všem otevřeni.

Hotel Imperial je místem manažerských a sportovně relaxačních pobytů řady obchodních partnerů Všudybylu – tedy české klientely.
Všeobecně se ví, že Imperial patří mezi prestižní hotely. S potěšením proto kvitujeme zájem z řad domácí klientely. Nesmírně si vážíme, že k nám jezdí i pan prezident Klaus.

Jak vnímáte směrování českého hotelového průmyslu?
Monitoruji jej od roku 1985, kdy jsem vyšel z hotelové školy. Bezesporu lze vysledovat pozitivní vývoj. Často se účastníme zahraničních veletrhů a jako hosté porovnáváme služby tamních renomovaných hotelů. České hotelnictví na tom určitě není špatně. Co se týče úrovně, nemáme se vesměs za co stydět. Ne, že by to nemohlo být lepší. Totéž lze ale říci i o situaci v kterékoliv z tzv. vyspělých zemích. Progres tu ale je, a to i v české gastronomii.

Pane Jahne, koncem léta jsem měl tu čest být přítomen znovuotevření lázeňského hotelu Sanssouci po velkoryse pojaté rekonstrukci.
Kompletní rekonstrukce hotelu Sanssouci se uskutečnila v rekordně krátkém čase, za tři a půl měsíce. Ze tří hvězd hotel povýšil na čtyři, a to se vším komfortem, který k nim patří. Jsme ale specialisté nejen v oblasti lázeňství. Sanssouci se nyní nově orientuje i na kongresovou klientelu. Ostatně předpokládám, že se v tomto Všudybylu dočtu také o Salonu lázeňství, jež se tu právě koná. Velkou poctou pro firmu je, že i loňský ročník tohoto kongresu se uskutečnil na její půdě, a to v hotelu Imperial. Je perfektní, že naše akciová společnost má v portfoliu cosi tak honosného, jako je Lázeňský hotel Imperiál, a zároveň něco tak moderního, jako je současný Sanssouci. Oba hotely, ač luxusní – čtyřhvězdové, poskytují rozdílné prostředí a oba mají vlastní cílovou skupinu zákazníků. To, že je v rámci naší společnosti kladen velký důraz na kvalitu, už zmiňoval pan kolega Švaříček. Nakupujeme nové moderní technologie. Čerpáme z výsledků výzkumu a vývoje, jež probíhá v lázeňství. Co se týká ostatních služeb, zejména pak ubytování a stravování, i u nich se snažíme, aby pracovní týmy byly dobře personálně obsazeny. Vytváříme podmínky pro to, aby naši lidé ve svých oborech patřili mezi nejlepší. Díky této personální strategii dosahujeme kvalitních výsledků také proto, že sami zaměstnanci vyvíjejí řadu vlastních iniciativ.








www.imperial.kv.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001