Internetová kampaň CzechTourismu láká turisty ze 16 zemí světa
27. 12. 2007
Záměrem internetové kampaně CzechTourism je přilákat do krajů České
republiky zahraniční turisty v turistických mimosezonách. Hlavním
komunikačním tématem je „staronový“ portál www.CzechTourism.com v 18 jazycích, na
němž jsou turistické informace o českých regionech včetně tipů na
dovolené a praktických informací. CzechTourism zintenzivnil tuto propagaci
již počátkem roku 2007 a jeho aktivity se i nadále budou zaměřovat na
turistickou nabídku českých regionů ve všech ročních obdobích.
„Kampaň má za úkol zvýšit zájem zahraničních turistů o Českou
republiku především v období podzimu a zimy. Napomoci zajistit obsazenost
hotelových a restauračních kapacit, zábavních podniků, podpořit cestovní
kanceláře a agentury apod. Protože internet patří k nejvýznamnějším
zdrojům informací, rozhodli jsme se využít právě toto médium k propagaci
Česka jako turistické destinace v 16 evropských zemích. VAnglii, Dánsku,
Estonsku, Francii, Itálii, Litvě, Lotyšsku, Maďarsku, Německu, Nizozemsku,
Norsku, Polsku, Rakousku, Rusku, Slovensku a Španělsku,“ prohlásil ředitel
CzechTourism Ing. Rostislav Vondruška.
Kampaň, kterou realizuje společnost Médea, nabíhala v jednotlivých zemích
postupně od 15. října 2007 ve třech tematických vlnách – rodinná
dovolená, aktivní zážitková dovolená a pobyt v České republice v zimě
a o Vánocích. Zaměřena je především na obyvatele měst nad 20 let
s vyššími příjmy a vzděláním. Již nyní lze konstatovat, že se
návštěvnost turistické webové prezentace www.CzechTourism.com rapidně zvýšila.
Pokud srovnáme její návštěvnost v září a říjnu 2007, můžeme
s jistotou hovořit o nárůstu 64 %. Průměrná doba jedné návštěvy se
pohybuje kolem čtyř zhlédnutých stránek. Nejvíce internetových
návštěvníků přichází z USA, Španělska, Ruska, ale také České
republiky.
Více informací: tisková tajemnice ČCCR – CzechTourism Karin Šeligová,
tel.: 221 580 610, e-mail: seligova@czechtourism.cz