Menu

Individuální přístupy, systémová řešení a poradenství
- vizitka partnera, který bude stát vždy po vašem boku

27. 10. 2005

Investice s vysokou návratností
Úroveň hygieny hotelu nebo restaurace a pocit bezpečí, který nabízí, z velké části přispívá ke spokojenosti zákazníků. Najít partnera, který pomůže vyřešit požadavky na čistotu a servis poskytovaný hostům, je v současném konkurenčním prostředí investicí s vysokou návratností v podobě prosperity a vyšší obsazenosti podniku.
Společnost JohnsonDiversey k takovým partnerům rozhodně náleží.
V roce 2002 firma Johnson Wax Professional koupila společnost DiverseyLever, dceřinou společnost koncernu Unilever, která působila v oblasti průmyslového a profesionálního čištění od roku 1991. Propojením nejlepších produktů a zkušeností v oboru poskytuje své služby pod novým názvem JohnsonDiversey. Jako světový dodavatel čisticích systémů v oblastech hotelnictví, gastronomie, zdravotnictví, úklidu budov, potravinářského a nápojového průmyslu nabízí know-how pro oblast hygieny včetně poradenství v otázkách H.AC.C.P., dávkovacích zařízení, technického servisu a školení zaměstnanců.

Záruka hygienických standardů
Zkušenosti z klasických restaurací i stravovacích provozů cateringového typu a rychlého občerstvení a podíl na postupné implementaci zásad kontroly kritických kontrolních bodů v gastronomickém sektoru poskytují záruku nastavení hygienických standardů, které přispějí k dobré pověsti podniku, bezpečnosti práce zaměstnanců a zkvalitnění obsluhy hostů. Na péči věnovanou gastronomickému provozu navazuje stejně kvalitní péče o hotelové pokoje, lobby, veřejné a wellness prostory včetně praní hotelového prádla a poskytnutí trvalé záruky za eliminaci nežádoucích zápachů po 365 dní v roce bez zásahu obsluhy. Jako dodavatel úklidové techniky vybaví podnik výkonnými vysavači pro běžný úklid a stroji pro periodickou údržbu koberců i ostatních typů podlah. Kompletní servis spočívá nejen v dodávkách čisticích a ošetřujících prostředků jedné řady, ale i ve školení zaměstnanců o pracovních postupech a správném používání prostředků, což přispívá k efektivitě práce a úspoře nákladů. Součástí péče o hotelové hosty jsou dodávky prostředků osobní hygieny, tekutých mýdel, šamponů v unikátních dávkovacích patronách SoftCareSelect.

Spolupráce s hotely
s celosvětovou působností, jako jsou Moevenpick, Hilton, Inter-Continental, Holiday Inn, Radisson a s řetezcem Accor nebo z tuzemských s Grandhotelem Pupp, je referencí, která dává tušit šíři působení firmy JohnsonDiversey. Globalizační procesy a konkurenční prostředí dávají zelenou hotelovým řetězcům i na regionální úrovni. Hotelová uskupení jsou pro podnikání v profesionálním čištění partnerem s možnostmi působení ve všech krajích a zárukou jednotného řešení čištění a sanitace. Dlouholeté obchodní spojení JohnsonDiversey s jedním z největších hotelových řetězců, společností Euroagentur Hotels & Travel a.s., vzájemně poskytuje oběma stranám výhody silného postavení na trhu a jednotný postup ve standardizaci požadavků na úklid. Přestože jednotlivé provozy se pohybují svou úrovní mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami s různým stupněm obsazenosti, podařilo se individuálním přístupem ke každému provozu skloubit požadavky na hygienu s jejich ekonomickými ukazateli.
Zvyšování kultury čištění, zdokonalování pracovních postupů, vývoj úklidových pomůcek, přizpůsobování čisticích prostředků potřebám zákazníků a optimalizace nákladů na čištění, vytváření sanitačních plánů a metodických pomůcek ke zjednodušení úklidu a čištění je nejen samozřejmou průvodní činností této oblasti podnikání, ale i důležitou podporou pro rozvoj hotelového a gastronomického sektoru.


www.johnsondiversey.com

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001