Individuální přístupy, systémová řešení a poradenství
- vizitka partnera, který bude stát vždy po vašem boku
27. 10. 2005
Investice s vysokou návratností
Úroveň hygieny hotelu nebo restaurace a pocit bezpečí, který nabízí,
z velké části přispívá ke spokojenosti zákazníků. Najít partnera,
který pomůže vyřešit požadavky na čistotu a servis poskytovaný hostům,
je v současném konkurenčním prostředí investicí s vysokou návratností
v podobě prosperity a vyšší obsazenosti podniku.
Společnost JohnsonDiversey k takovým partnerům rozhodně náleží.
V roce 2002 firma Johnson Wax Professional koupila společnost DiverseyLever,
dceřinou společnost koncernu Unilever, která působila v oblasti
průmyslového a profesionálního čištění od roku 1991. Propojením
nejlepších produktů a zkušeností v oboru poskytuje své služby pod novým
názvem JohnsonDiversey. Jako světový dodavatel čisticích systémů
v oblastech hotelnictví, gastronomie, zdravotnictví, úklidu budov,
potravinářského a nápojového průmyslu nabízí know-how pro oblast hygieny
včetně poradenství v otázkách H.AC.C.P., dávkovacích zařízení,
technického servisu a školení zaměstnanců.
Záruka hygienických standardů
Zkušenosti z klasických restaurací i stravovacích provozů cateringového
typu a rychlého občerstvení a podíl na postupné implementaci zásad
kontroly kritických kontrolních bodů v gastronomickém sektoru poskytují
záruku nastavení hygienických standardů, které přispějí k dobré
pověsti podniku, bezpečnosti práce zaměstnanců a zkvalitnění obsluhy
hostů. Na péči věnovanou gastronomickému provozu navazuje stejně kvalitní
péče o hotelové pokoje, lobby, veřejné a wellness prostory včetně praní
hotelového prádla a poskytnutí trvalé záruky za eliminaci nežádoucích
zápachů po 365 dní v roce bez zásahu obsluhy. Jako dodavatel úklidové
techniky vybaví podnik výkonnými vysavači pro běžný úklid a stroji pro
periodickou údržbu koberců i ostatních typů podlah. Kompletní servis
spočívá nejen v dodávkách čisticích a ošetřujících prostředků
jedné řady, ale i ve školení zaměstnanců o pracovních postupech a
správném používání prostředků, což přispívá k efektivitě práce a
úspoře nákladů. Součástí péče o hotelové hosty jsou dodávky
prostředků osobní hygieny, tekutých mýdel, šamponů v unikátních
dávkovacích patronách SoftCareSelect.
Spolupráce s hotely
s celosvětovou působností, jako jsou Moevenpick, Hilton, Inter-Continental,
Holiday Inn, Radisson a s řetezcem Accor nebo z tuzemských s Grandhotelem
Pupp, je referencí, která dává tušit šíři působení firmy
JohnsonDiversey. Globalizační procesy a konkurenční prostředí dávají
zelenou hotelovým řetězcům i na regionální úrovni. Hotelová uskupení
jsou pro podnikání v profesionálním čištění partnerem s možnostmi
působení ve všech krajích a zárukou jednotného řešení čištění a
sanitace. Dlouholeté obchodní spojení JohnsonDiversey s jedním
z největších hotelových řetězců, společností Euroagentur Hotels &
Travel a.s., vzájemně poskytuje oběma stranám výhody silného postavení na
trhu a jednotný postup ve standardizaci požadavků na úklid. Přestože
jednotlivé provozy se pohybují svou úrovní mezi třemi a čtyřmi
hvězdičkami s různým stupněm obsazenosti, podařilo se individuálním
přístupem ke každému provozu skloubit požadavky na hygienu s jejich
ekonomickými ukazateli.
Zvyšování kultury čištění, zdokonalování pracovních postupů, vývoj
úklidových pomůcek, přizpůsobování čisticích prostředků potřebám
zákazníků a optimalizace nákladů na čištění, vytváření sanitačních
plánů a metodických pomůcek ke zjednodušení úklidu a čištění je nejen
samozřejmou průvodní činností této oblasti podnikání, ale i důležitou
podporou pro rozvoj hotelového a gastronomického sektoru.