Incentivní zájezdy ESO travel
21. 05. 2012
Ing. Tomáš Cikán
ESO travel má nejširší nabídkou zájezdů na českém trhu. V rámci VIP servisu vycházíme vstříc i individuálním požadavkům. Zajišťujeme incentivní a teambuildingové programy, pracovní tematické zájezdy, účasti na veletrzích a konferencích apod. Realizujeme činnosti, jež spadají do kategorie project managementu. Vybereme vhodnou destinaci a navrhneme program tak, aby odpovídal cílům zadavatele, a zabezpečíme veškeré služby. Realizace vždy odpovídají zadání, a to nejen tematicky, ale i stanovenému rozpočtu. Naší snahou je zajistit prvotřídní akci, a také se postarat, aby zákazník za její realizaci neplatil víc, než je zapotřebí. ESO travel tím svým klientům pomáhá dosahovat významných úspor. Zajišťujeme pro ně výhodné tarify a vyjednáním optimálních podmínek a sofistikovaným výběrem koncových dodavatelů dosahujeme toho, aby za své peníze dostali co nejvíc.
Většina lidí MICE vnímá jako součást incomingu. Avšak
firmy, které se zabývají tvorbou motivačních programů, je nezřídka
zajišťují i v zahraničí. Leckdy ve velmi exotických destinacích. Mezi
takové patří cestovní kancelář ESO travel. Proto jsem 2. května
2012 zašel za jejím ředitelem Ing. Tomášem Cikánem.
Incentivní turistika je v rámci ESO travelu v posledních šesti, sedmi
letech nejvýznamněji se rozvíjející oblastí. Měli jsme to štěstí, že
jsme v letech 2002 a 2003 začali organizovat výjezdová zasedání a
kongresové účasti pro farmaceutické firmy. Specializovaná školení,
exkurze a incentivy jsme pak zajišťovali i pro firmy z dalších odvětví
v řadě zemí světa. Někdy i v tak exotických, jako jsou Maledivy,
Mauritius, Thajsko, Karibik či Francouzská Polynésie. V letech 2007 a
2008 nastal velký boom. Přišly firmy ze stavebnictví, pojišťovny, banky a
mezi nimi mnohá zastoupení nadnárodních společností. Ty všechny u nás
poptávaly incentivní programy pro své zaměstnance a obchodní partnery.
V ESO travelu to má na starosti specializované oddělení vedené Dr.
Zdeňkem Markem. Naše tržby v MICE činí téměř 200 milionů korun.
Např. jen v rámci pojišťovnictví jsme vyhráli výběrová řízení
u tří nejvýznamnějších pojišťoven. Obdobné služby zajišťujeme
i pro banky a další klienty. Programy incentivních zájezdů bývají
neuvěřitelně sofistikované. Např. pro jednoho telekomunikačního
operátora jsme organizovali školení jeho obchodních partnerů. Účastníci
této incentivy ale netušili, že poletí na Maledivy. Byli přesvědčeni, že
jejich cílovou destinací je Dubaj. Poté, co přiletěli do Dubaje, je čekalo
překvapení v podobě helikoptér, které je dopravily na střechu
nejluxusnějšího hotelu světa Burj Al Arab. Tam byla galavečeře, jíž se
zúčastnilo celosvětové vedení jejich společnosti z Londýna. Až pak jim
bylo řečeno, že se druhý den přelétá na Maledivy.
Součástí řady motivačních či jiných pracovních výjezdů
bývají exkurze, v jejichž rámci se účastníci seznamují se
zahraničními ústavy, nemocnicemi, školami, výrobními provozy
apod.
To bývá samozřejmostí. Vezmeme-li např. potravinářskou firmu, pro kterou
jsme organizovali pracovní cestu do Jihoafrické republiky, její základ byly
exkurze do agrokomplexů a zpracovatelských závodů. Pro naše velké
farmáře jsme měli možnost zajistit cestu do Brazílie, kde jsme
navštěvovali velké plemenářské farmy. Obdobně je tomu ve strojírenství,
kdy podstatná část programu bývá věnovaná exkurzím v továrnách.