I u nejmenší vesničky
06. 12. 2003
PJsoft s.r.o. oznamuje vydání 11. verze geografického informačního
systému InfoMapa.
InfoMapa
je co do obsahu a funkčnosti ojedinělým souborem informací, lokalizovaných
již v 600 podrobných mapových podkladech měst a obcí propojených do
„Street Atlasu“ České republiky, doplněných podobně obsáhlým
„Street Atlasem“ Slovenské republiky s informacemi a uliční síti měst
nad 5000 obyvatel. Kde jinde tak snadno najít lokalitu z databáze obcí a
částí obcí, 42.970 ulic a náměstí, adres s popisným nebo orientačním
číslem domu? Kde jinde než v databázi územně identifikačního registru
adres hledat podle územně správního členění (kraje, obce s rozšířenou
působností, katastry) nebo zvolit některý ze 150.000 lokalizovaných
„objektů zájmu“ (bankomaty, čerpací stanice, restaurace, hotely). Kde
jinde vyhledaný objekt zobrazit na mapě, prohlížet si vybavenost okolí?
Najít autoservisy jen pro konkrétní typ vozidla, bankomaty pro určitý typ
karty nebo provozované určitou bankou? Kde najít jen v jednom kraji nebo
v celém Česku ulice, které mají v názvu slovo „hlavní“, nebo všech
hor, které se jmenují „Špičák“ (v Česku jich je 50)? I u té
nejmenší vesničky se můžeme dozvědět, na který finanční,
katastrální, matriční, pozemkový nebo celní úřad se obracet. V každém
místě Česka na jedno „kliknutí“ víme, ke kterému kraji, obci či
katastru náleží.
Vyhledání nejkratší nebo nejrychlejší trasy
Ke klasickým nástrojům InfoMapy patří vyhledání nejkratší nebo
nejrychlejší trasy autem s itinerářem ve dvou stupních podrobnosti a
výpočtem nákladů na pohonné hmoty. Nalezení např. všech čerpacích
stanic oblíbené značky podél plánované trasy, zobrazení signálu
přijímače satelitní navigace (GPS), vyhledání místa podle souřadnic
v několika formátech, měření vzdáleností, kreslení do mapy.
Vlastní mapa o aktivitách podniku
Stále více jsou vyhledávány nástroje pro vizualizaci vlastních aktivit
v mapách, geokódování, mapování uživatelských informací a statistické
vyhodnocování. InfoMapa je otevřený produkt pro import hotových databází,
vytvoření nových uživatelských vrstev a jejich další analýzu.
Vizualizací dat na geografickém základě dochází k zásadnímu zhodnocení
informací. Nový pohled na adresy zákazníků, obchodní místa, sklady,
stavby nebo naopak na aktivity konkurence s možností doplnění o další
demografické údaje přináší zajímavé a někdy až nečekané výsledky.
Takto vytvořená „vlastní mapa“ informací o aktivitách podniku mezi
jednotlivými stupni řízení – od managementu přes obchodníky až po
podporu zákazníků – je velmi efektivním a účelným nástrojem.
PJsoft s.r.o., Služská 27, 182 00 Praha 8
obchodní ředitelka Ing. Jitka Urbanová
161 00 Praha 6 – Ruzyně
tel./fax: 284 686 087, 284 688 221–2; mobil: 606 622 033
e-mail:
urbanova@pjsoft.cz