Menu

Nedávno zrekonstruovaný stylově zařízený neoklasicistní Hotel Imperial poskytuje vysoký zákaznický komfort i nejnáročnějším hostům. Výběr vynikajících jídel z mezinárodní kuchyně nabízejí restaurace Praha a Paříž, příjemnou stylovou atmosféru lze vychutnat v kavárně Vienna a při společenských příležitostech či jednáních je možné využít také Prezidentský a Hudební salonek. Dále jsou zde k dispozici koncertní sál, beauty studio nebo krytý bazén. V bezprostřední blízkosti pak Sportcentrum a Indoor Golf Imperial. Hostům, kteří se chtějí seznámit s historií města a jeho okolím nebo navštívit karlovarské kulturní a sportovní akce, je v hotelu stále připraven vše zajistit concierge servis ve spolupráci s Cestovní agenturou Pentalog Tour.

Hotel Imperial potřetí Czech Republic‘s Leading Spa Resort

27. 11. 2008

15. října 2008 večer předávala The World Travel Awards své prestižní „oskary“ nejlepším evropským subjektům cestovního ruchu za rok 2008. Slavnostní ceremoniál, jehož se zúčastnilo přes sto padesát aktérů a hostů včetně generálního ředitele karlovarského Hotelu Imperial Ing. Jiřího Švaříčka a obchodního a marketingového ředitele společnosti Imperial Karlovy Vary a.s. Petra Milského, se uskutečnil na Slovensku v Popradu. Prezident asociace The World Travel Awards pan Graham Cook při té příležitosti uvedl, že o nominacích rozhodovalo přes deset tisíc renomovaných expertů a o volbě na sto šedesát sedm tisíc profesionálů cestovního ruchu ze sto osmdesáti devíti zemí.

S generálním ředitelem Hotelu Imperial Ing. Jiřím Švaříčkem se potkáváme během čtrnácti dnů podruhé. 15. října 2008 to bylo na Slovensku v Popradu, když The World Travel Awards udílela své ceny za rok 2007, a 28. října v Praze na „Koncertu pro republiku“ v Obecním domě, kde byla před devadesáti lety vyhlášena Republika československá a v němž zasedala první československá vláda i parlament. Inspirován výkonem symfonického orchestru i svou první profesí orchestrálního hráče jsem rozhovor s panem inženýrem zahájil poznámkou:
Pane generální, na pódiu hrálo zhruba osmdesát velmi dobrých hudebníků, avšak k tomu, aby Smetanova „Má vlast“ skvěle vyzněla, bylo třeba dirigenta, aby z nich vytvořil jedno kompaktní hudební těleso. Váš Hotel Imperial byl asociací The World Travel Awards potřetí vyhlášen Czech Republic‘s Leading Spa Resortem. Zřejmě i proto, že je řízen tak, aby odváděl vynikající výkony.
Být během čtyř let třikrát Leading Spa Resortem nějaké země (a že Česko je zemí lázeňství zaslíbenou) je podle prezidenta The World Travel Awards pana Grahama Cooka naprosto ojedinělé, protože tzv. „hotelovými oskary“ se pyšní nejpřednější hotely světa. A je to ocenění celého Hotelu Imperial. Tedy v prvé řadě i jeho akcionářů, kteří do něj masivně investovali. Hotelové služby jsou hodně o personálu. O jeho profesní zdatnosti, vstřícnosti a o týmové spolupráci. Na lidi, s nimiž spolupracuji, jsem opravdu hrdý.

Mezi lázeňskými subjekty Česka mám hodně přátel a nepochybuji, že jejich managementy rovněž intenzivně pečují o rozvoj lidských zdrojů, že školí personál, trénují, a motivují jej, aby podával co nejlepší výkony. Vaše opakované získání Czech Republic's Leading Spa Resort proto vnímám hlavně jako uznání světově renomovaných expertů i dalších profesionálů cestovního ruchu a jako jejich poděkování za nejlepší práci v této oblasti v Česku.
V českém lázeňství opravdu působí řada subjektů vynikající úrovně. Pokud bych měl analyzovat, čím je Hotel Imperial tak výjimečný, že si získal přízeň hodnotitelů, řekl bych, že tím, že se nám podařilo sloučit čtyřhvězdičkové hotelové služby mezinárodního standardu s nadstandardní lázeňskou péčí. Ty tam jsou doby lázeňských sanatorií, kterým vládli primáři a kde se chodilo v bílých pláštích. Opakovaná ocenění asociace The World Travel Awards? Ta jsou důsledkem změn, které jsme realizovali v uplynulých letech. Ty nejmarkantnější byly zahájeny rekonstrukcí v roce 2003. Hned v následujícím roce 2004 byla realizována další velká investice. Vystavěl se noční podnik „Club Imperial“ s živou hudbou. Už po řadu let v něm držíme tradici pátečních jazzových večerů se špičkovými interprety. Další investicí byla generální rekonstrukce balneoprovozů, odkud jsme úspěšně vymýtili nemocniční stigma. A pokud pominu věci, jako je rekonstrukce hotelového parku v řádu milionů korun, čeká nás další velká věc, generální rekonstrukce restaurantů „Praha“ a „Paris“.

To, že váš hotel zní řadou světových jazyků, nikoho nepřekvapí. Avšak dobré z hlediska domácího obchodu je, že vašich služeb využívá čím dál více Čechů.
Ano, české klientely meziročně přibývá. V segmentech kongresové a incentivní turistiky i u krátkodobých wellnessových pobytů. Málokterý lázeňský hotel disponuje krytou halou se čtyřmi tenisovými kurty. Kvalitně vybaveným fit centrem. Velkým aerobic sálem. Indoor golfem atd. Spokojenost klienta totiž stojí na třech pilířích: zaprvé na léčení, zadruhé na stravování a zatřetí na ubytování. Všechny jsou stejně důležité. Do spa resortu klient primárně jezdí kvůli léčbě, pak za odpočinkem a dalšími aktivitami. Ale pokud od prvního pilíře oddělíme ostatní dva, zpravidla přijede jednou a naposled. A my máme v Imperialu čtyřicet procent opakovaných hostů.

V minulém vydání Všudybylu bylo interview s prezidentem Asociace hotelů a restaurací České republiky Ing. Pavlem Hlinkou, který kdysi začínal jako příbramský číšník a vypracoval se až na posty v hotelnictví nejvyšší. Tím, že jste za Hotel Imperial již potřetí přebíral „hotelového oskara“, jste pravděpodobně překonal další z významných met své profesní kariéry.
Když jsem byl v Popradu s Petrem Milským přebírat ocenění Czech Republic‘s Leading Spa Resort, uvědomil jsem si, jaké jsem měl štěstí, že mne potkal takový osud, ačkoliv jsem ještě zdaleka nedosáhl toho, čeho pan inženýr Hlinka. Po absolvování Střední hotelové školy v Mariánských Lázních jsem také začínal jako číšník. No a pak jsem krok za krokem postupoval, až jsem měl tu čest přebírat za Hotel Imperial ocenění od The World Travel Awards. Tato cena nás však zavazuje také k tomu, abychom zabrali ještě víc. Protože být první znamená ukazovat či dokonce razit cestu těm za vámi. Být Czech Republic‘s Leading Spa Resortem je určitě povzbuzením pro další práci. Zúročujeme změny, které naši akcionáři iniciovali investicemi do hotelové infrastruktury i do lidských zdrojů. Nejen do personálu, ale také do obchodních a marketingových aktivit, zejména do oslovování trhů. Zvyšuje se nám tak nejen procento opakovaných klientů a naše obsazenost, ale také průměrná cena inkasovaná za ubytování. To znamená, že cesta, kterou majitelé i zaměstnanci Imperialu nastoupili, je tou správnou, a já vím, že zdaleka ještě nejsme na konci.


 

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001