Hospitality & Tourism Summit 2012
26. 04. 2012
Svaz
obchodu a cestovního ruchu České republiky a přední eventmanagementová
společnost Blue Events zorganizovaly v hotelu Crowne Plaza Prague 12. a
13. dubna 2012 další úspěšný ročník Hospitality & Tourism Summitu.
Letos pod záštitou ministra pro místní rozvoj Ing. Kamila Jankovského
s podporou České centrály cestovního ruchu – CzechTourism, Plzeňského
Prazdroje a dalších partnerů. Jeho čtvrteční program začal blokem
„Financování, kvalita a legislativa cestovního ruchu v Česku,“ který
řídil prezident AHR ČR Václav Stárek. Příspěvky v něm přednesli:
ředitel Odboru cestovního ruchu Ministerstva pro místní rozvoj ČR Aleš
Hozdecký s názvem „Kvalita jako nástroj konkurenceschopnosti“;
„Trendy na straně domácí a zahraniční klientely“ generální ředitel
CzechTourismu Rostislav Vondruška, „Segmentace domácích účastníků
cestovního ruchu. Jak nás vnímají Rusové? A jak čínští blogeři?“
ředitel Odboru výzkumů, trendů a inovací CzechTourismu Mojmír Mikula.
Řečníky následné panelové diskuse „Pohon a brzdy cestovního ruchu“
byli radní hlavního města Prahy Václav Novotný, Otakar John z K+K Hotels,
Josef Mičan z lázeňského komplexu Felicitas a Jan Školník z Agentury pro
rozvoj Broumovska.
Blok
„Slušnost, zodpovědnost a adresnost se vyplácí“ řídil Pavel Hlinka
z AHP Connections a zároveň přednesl i příspěvek „Proč mají platit
jen poctiví“. Na téma „Responsible business“ v něm hovořil
generální ředitel Crowne Plaza Prague Tomáš Máčala. Na téma „Inovace
cílené na nové skupiny zákazníků“ shopper marketing manager Plzeňského
Prazdroje Luboš Kastner. „Kvalitní voda jako samozřejmý servis
zákazníkům“ bylo tématem rozhovoru se zástupci HoReCa provozoven Martinem
Jamborem z Maximilian Hotelu & Hotelu Josef, Alešem Pikalem z Hotelu Park
Inn Prague a Jaroslavem Tučkem z kavárny Můj šálek kávy. O
„Zodpovědnosti v gastronomii“ hovořila Blanka Turturro z hnutí Slow
Food.
Třetí
blok Best practices: „Jak zefektivnit / motivovat / komunikovat“ řídil
Managing Director 3 star acivity hotels Roman Vacho. „Jak v restauraci
zlikvidovat červená čísla“ bylo tématem příspěvku Zdeny Ryndové
z Radisson Blue Carlton Hotelu, „Jak hospodařit s pracovní silou“ zase
Evy Hákové z Hotelu Mandarin Oriental Prague. Majitelka Hotelu Galant Mikulov
Marta Marianová prezentovala případovou studii „Kongresový hotel
Galant“. Tématem příspěvku Tomáše Hrivnáka bylo „Značka místa jako
proces“. Petr Šourek z Corrupt Tourou prezentoval koncept „To nejlepší
z toho nejhoršího“.
Páteční program byl věnován paralelním diskusím. Diskusi
„Gastronomie a efektivita“ moderoval viceprezident AHR ČR pro gastronomii a
provozovatel Zámecké restaurace Vlašim a Restaurace Camping OASE Lukáš
Limprecht. „City marketing a management destinace“ specialista na řízení
značek ze společnosti Idealisti Tomáš Hrivnák. Moderátorkami diskusí
„HR alias Služby stojí na lidech“ byla ředitelka HR Four Seasons Zdeňka
El Kassemová, „Jak zajistit, aby se hosté vraceli“ tajemnice AHR ČR
Klára Zachariášová a „Jak rozvíjet cestovní ruch v regionech“
jednatelka C.O.T. media Eva Frindtová. Jejími účastníky byli: Pavla
Bičíková, manažerka projektů, Sdružení Český ráj; Filip Brodský,
ředitel, České Švýcarsko, o.p.s.; Eva Hornová, vedoucí Oddělení
cestovního ruchu, Odboru kultury, památkové péče a cestovního ruchu
Libereckého kraje; Vlasta Kratochvílová, vedoucí Oddělení cestovního
ruchu, Odboru regionálního rozvoje, cestovního ruchu a kultury
Královéhradeckého kraje; Jan Martinec, manažer regionální komunikace
CzechTourismu; Marek Mráz, ředitel odboru Strategie a marketingové komunikace
CzechTourismu; Lidie Vajnerová, náměstkyně hejtmana Libereckého kraje;
Jiří Válka z oddělení regionálního rozvoje a cestovního ruchu
Ústeckého kraje a radní Ústeckého kraje pro regionální rozvoj a cestovní
ruch Radek Vonka.
- www.socr.cz
- www.mmr.cz
- www.czechtourism.cz
- www.crowneplaza.cz
- www.blueevents.eu
- www.prazdroj.cz
- http://hospitality-tourism.retailinfo.cz