Menu

Hospitality & Tourism Summit 2012

26. 04. 2012

Svaz obchodu a cestovního ruchu České republiky a přední eventmanagementová společnost Blue Events zorganizovaly v hotelu Crowne Plaza Prague 12. a 13. dubna 2012 další úspěšný ročník Hospitality & Tourism Summitu. Letos pod záštitou ministra pro místní rozvoj Ing. Kamila Jankovského s podporou České centrály cestovního ruchu – CzechTourism, Plzeňského Prazdroje a dalších partnerů. Jeho čtvrteční program začal blokem „Financování, kvalita a legislativa cestovního ruchu v Česku,“ který řídil prezident AHR ČR Václav Stárek. Příspěvky v něm přednesli: ředitel Odboru cestovního ruchu Ministerstva pro místní rozvoj ČR Aleš Hozdecký s názvem „Kvalita jako nástroj konkurenceschop­nosti“; „Trendy na straně domácí a zahraniční klientely“ generální ředitel CzechTourismu Rostislav Vondruška, „Segmentace domácích účastníků cestovního ruchu. Jak nás vnímají Rusové? A jak čínští blogeři?“ ředitel Odboru výzkumů, trendů a inovací CzechTourismu Mojmír Mikula. Řečníky následné panelové diskuse „Pohon a brzdy cestovního ruchu“ byli radní hlavního města Prahy Václav Novotný, Otakar John z K+K Hotels, Josef Mičan z lázeňského komplexu Felicitas a Jan Školník z Agentury pro rozvoj Broumovska.
Blok „Slušnost, zodpovědnost a adresnost se vyplácí“ řídil Pavel Hlinka z AHP Connections a zároveň přednesl i příspěvek „Proč mají platit jen poctiví“. Na téma „Responsible business“ v něm hovořil generální ředitel Crowne Plaza Prague Tomáš Máčala. Na téma „Inovace cílené na nové skupiny zákazníků“ shopper marketing manager Plzeňského Prazdroje Luboš Kastner. „Kvalitní voda jako samozřejmý servis zákazníkům“ bylo tématem rozhovoru se zástupci HoReCa provozoven Martinem Jamborem z Maximilian Hotelu & Hotelu Josef, Alešem Pikalem z Hotelu Park Inn Prague a Jaroslavem Tučkem z kavárny Můj šálek kávy. O „Zodpovědnosti v gastronomii“ hovořila Blanka Turturro z hnutí Slow Food.
Třetí blok Best practices: „Jak zefektivnit / motivovat / komunikovat“ řídil Managing Director 3 star acivity hotels Roman Vacho. „Jak v restauraci zlikvidovat červená čísla“ bylo tématem příspěvku Zdeny Ryndové z Radisson Blue Carlton Hotelu, „Jak hospodařit s pracovní silou“ zase Evy Hákové z Hotelu Mandarin Oriental Prague. Majitelka Hotelu Galant Mikulov Marta Marianová prezentovala případovou studii „Kongresový hotel Galant“. Tématem příspěvku Tomáše Hrivnáka bylo „Značka místa jako proces“. Petr Šourek z Corrupt Tourou prezentoval koncept „To nejlepší z toho nejhoršího“.
Páteční program byl věnován paralelním diskusím. Diskusi „Gastronomie a efektivita“ moderoval viceprezident AHR ČR pro gastronomii a provozovatel Zámecké restaurace Vlašim a Restaurace Camping OASE Lukáš Limprecht. „City marketing a management destinace“ specialista na řízení značek ze společnosti Idealisti Tomáš Hrivnák. Moderátorkami diskusí „HR alias Služby stojí na lidech“ byla ředitelka HR Four Seasons Zdeňka El Kassemová, „Jak zajistit, aby se hosté vraceli“ tajemnice AHR ČR Klára Zachariášová a „Jak rozvíjet cestovní ruch v regionech“ jednatelka C.O.T. media Eva Frindtová. Jejími účastníky byli: Pavla Bičíková, manažerka projektů, Sdružení Český ráj; Filip Brodský, ředitel, České Švýcarsko, o.p.s.; Eva Hornová, vedoucí Oddělení cestovního ruchu, Odboru kultury, památkové péče a cestovního ruchu Libereckého kraje; Vlasta Kratochvílová, vedoucí Oddělení cestovního ruchu, Odboru regionálního rozvoje, cestovního ruchu a kultury Královéhradeckého kraje; Jan Martinec, manažer regionální komunikace CzechTourismu; Marek Mráz, ředitel odboru Strategie a marketingové komunikace CzechTourismu; Lidie Vajnerová, náměstkyně hejtmana Libereckého kraje; Jiří Válka z oddělení regionálního rozvoje a cestovního ruchu Ústeckého kraje a radní Ústeckého kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch Radek Vonka.



Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001