Menu

Holiday Inn Prague Congress Centre

22. 03. 2001

V dubnu letošního roku zahajuje provoz nový hotel u Kongresového centra Praha. Už mnohokrát jsem na stránkách Všudybylu tvrdil, že největším zázrakem vesmíru je organizace. To, že všechno funguje jaksi samo sebou. Pokud se co lidem daří, je tomu proto, že vědomě či mimovolně respektují objektivní chod věcí, zákony přírody i rozličná zákoutí zákonitostí v chování sebe samých. Úspěšné nastartování nového hotelu je o výběru lidí. Zákonitě musí být i o vytváření podmínek pro rozvoj jejich schopností ve prospěch firmy. O pořádku, rozdělení kompetencí, tedy o organizaci práce. Bezprostředně před otevřením Holiday Inn Prague Congress Centre jsem si proto dovolil požádat o velmi kratičká osobní vyjádření (víceméně společenského charakteru) členy jeho opening týmu (už proto, že oni jsou Těmi, kteří budou organizovat a řídit) s čím že vstupují do této etapy svého života.

Jan Filip – General Manager
Holiday Inn Prague Congress Centre je obrovskou šancí ke zúročení našich zkušeností z mezinárodních hotelů. Budujeme špičkový tým, ve kterém dáváme možnost mladým, protože vysoké kvality se dá dosáhnout jedině týmovou prací. Mám radost, že se nám krok za krokem daří, být důstojnou součástí velké rodiny, která čítá více než 2900 hotelů a 480 tisíc pokojů po celém světě.

Jan Štěpánek – Executive Assistant Manager
Holiday Inn Prague Congress Centre je velmi důstojnou scénou pro každého, kdo kdy v oblasti hotelnictví působil. Umožňuje nám dle standardů společnosti Holiday Inn realizovat kongresový hotel našich představ. Je výzvou pro každého, kdo se účastní. Jsem hrdý na to, že mohu být součástí jeho top managementu.

Ondřej Novotný – Sales & Marketing Manager
Už mám zkušenost s hotelem, který je součástí tohoto mezinárodního hotelového řetězce. Holiday Inn Prague Congress Centre je typicky kongresový hotel. Disponuje všemi vymoženostmi, které se od kongresového hotelu očekávají. Nejen špičkovou komunikační a kancelářskou technikou, patřičně dimenzovanými sekretářskými službami, ale i komplexním security systémem apod. K tomu všemu je nutno přičíst nový náboj v podobě originálního moderního designu interiérů. Proto mne velice lákala a láká jedinečná šance budovat zde obchodní úsek od samého prvopočátku.

Jaroslav Vaculka – Room Division Manager
Po působení v hotelu Fórum (posléze Corinthia Towers), v hotelu Renaissance a po absolvování mezinárodního institutu turismu a managementu, je otvírání nového hotelu skvělou šancí zažít něco nového pod vedením generálního ředitele JUDr. Jana Filipa.

Michal Vevera – Human Resources & Training Manager
Má funkce je spjata s náborem personálu a jeho vedením podle standardů Bass Hotels and Resorts. Přesto, že jsem již na obdobné pozici pracoval v hotelu Holiday Inn Prague, uvědomuji si, že zde se nacházíme ve fázi, která je pro každý hotel naprosto klíčová. Úspěšný chod hotelu tkví v motivaci a týmové součinnosti lidí. Celý opening tým se proto velmi pečlivě věnuje výběru spolupracovníků a jejich přípravě na naše společné poslání.

Zdeněk Hlinský – Food & Beverage Manager
Práce, kterou dělám, mne baví. V hotelnictví jsem již prošel veškerými stravovacími středisky a poté absolvoval mezinárodní institut managementu a turismu – ITM. Málokomu se v životě podaří ověřit si v nových špičkově vybavených střediscích výroby a odbytu čerstvě nabyté vědomosti. Naším cílem zde je, postavit dobře fungující F&B úsek uplatňující v gastronomii progresivní moderní trendy.

Jiří Paichl – System Manager
Přišel jsem z hotelu Palace Praha. I zde mám na starosti platformu informačních technologií, tedy i fungování hotelového informačního systému. Hotel je napojen na globální rezervační systém Holidex. Holiday Inn Prague Centrum je pro mne velikou výzvou, o to větší, že je vybaven naprosto špičkovou technologií.

Božena Beranová – Executive Housekeeper
Housekeeping, který mám na starosti, je zodpovědný za to, aby byl hotel čistý, útulný a příjemný. Na tomto úseku jsem již pracovala v hotelu Inter.Continetal. Podílela se na přípravě otevření a provozu hotelů Forum a Palace. Práce mne velice baví, zajímá a přináší radost, když vidím, že jsou hosté s jejími výsledky spokojeni.

Zdeněk Novák – Finance Manager
V hotelové branži působím od roku 1996. Až do této doby jsem vždy nastupoval do již fungujících hotelů. Pracoval jsem v Diplomatu, v Palace Hotelu aj. Holiday Inn Prague Congress Centre je výzva, která mne láká. Člověk zde může být od začátku u něčeho velkého.

Martin Čížek – Executive Chef
S kuchařinou jsem začínal u nás v Hořicích v Podkrkonoší. Pak jsem postupně působil v pražských ho­telích Renaissance a Mövenpick. Přes dva roky jsem byl v Německu ve vládním hotelu Petersberg v Bonnu a v hotelu Maritim v Kolíně nad Rýnem. Těším se, že budu moci dělat práci na nejvyšší úrovni.

Milan Jůza – Chief Engineer
Protože „si“ hotel stavím ze všech kolegů nejdéle, mám k němu pevný citový vztah. Starám se o celou technickou a technologickou část. Přesto, že jsem mnoho let působil v hotelích Forum a Holiday Inn Prague, a rád na tu dobu vzpomínám, toto je období daleko zajímavější. Výstavba hotelu je jedním z mých největších pracovních úkolů a pevně věřím v její úspěšné dokončení. Měl jsem to štěstí, že jsem se zúčastnil úplných začátků realizace. Nebyla to vždy jednoduchá situace. Díky spolupráci mých kolegů se naše myšlenky daří realizovat ku prospěchu budoucích hostů.


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001