Hitem sezony 2012 na Východní Moravě
26. 02. 2012
Pobyt
Schnupperwoche v lázeňském hotelu Palace**** v Luhačovicích byl po
přesvědčivém vítězství oceněn Centrálou cestovního ruchu Východní
Moravy jako HIT sezony pro rok 2012. Vyhlášení se konalo na závěr
Výroční konference cestovního ruchu turistického regionu Východní Morava
v úterý 24. ledna 2012 ve Společenském domě v Luhačovicích.
Ocenění převzal obchodní ředitel Lázní Luhačovice, a.s. Ing. Jiří
Dědek, MBA, který mj. řekl: „Jedná se o lázeňský produkt, jehož
základem jsou procedury s využitím našich léčivých pramenů. Cílem je,
aby německy hovořící hosté kromě lázeňských procedur ochutnali šíři
možností, které Luhačovice a okolí nabízejí: komfortní ubytování,
moderní gastronomii založenou na místních produktech, kulturní a sportovní
programy a aby navštívili atraktivní místa regionu. Vzhledem k očekávané
poptávce po tomto typu produktu jsme připravili obdobný pobyt pro tuzemskou
klientelu. Je to jeden ze způsobů jak přiblížit lázně těm, kteří by na
klasickou kúru nepřijeli.“ Pobyt je doplněn bonusy – transferem
z Vídně do Luhačovic nebo bezplatným parkováním. V době konání
„Festivalu Janáček a Luhačovice“ pak permanentní vstupenkou na všechny
koncerty