Řetězec OREA HOTELS & RESORTS s celkovou kapacitou přes 4 200 lůžek provozuje společnost OREA HOTELS, s. r. o. Tvoří ho patnáct hotelů rozmístěných v Krkonoších, na Šumavě, ve Žďárských vrších, na Pálavě, v Otrokovicích, Brně, Jindřichově Hradci, Mariánských Lázních a Praze, které mají společný marketing a systémem prodeje. OREA HOTELS, s. r. o., ve spolupráci s realitními a poradenskými firmami koncernu CIMEX GROUP, jehož je členem, poskytuje komplexní servis vlastníkům hotelů a investorům do hotelových nemovitostí. Počínaje ekonomickým poradenstvím přes facility management, přípravu a zajištění rekonstrukce po vyhledání vhodného nájemce nebo kupce hotelu. Hotely OREA HOTELS & RESORTS jsou členy Asociace hotelů a restaurací ČR a díky unikátnímu zázemí a možnostem nabízejí ucelený produkt pro všechny segmenty trhu.
Gorjan Lazarov generálním ředitelem OREA HOTELS & RESORTS
01. 11. 2016
S novým generálním ředitelem hotelového řetězce OREA
HOTELS & RESORTS Gorjanem Lazarovem se potkáváme 26. září
2016.
Pane řediteli, kde jste působil před jmenováním do této
pozice.
Do Prahy jsem přišel studovat v roce 1998. V roce 2001 jsem začal
pracovat ve finančním oddělení Prague Marriott Hotelu. Hodně jsem se tam
naučil. Poznal jsem, jak hotel funguje a jak lze chod hotelu převádět do
čísel: má dáti – dal. Bohužel, v účetnictví je značně omezená
kreativita. Pokud je někdo přespříliš kreativní, obvykle to špatně
skončí. Poznal jsem, že to není „můj šálek kávy“, a tak jsem pak
v Marriottu pracoval v obchodním oddělení. Mezitím jsem ale působil
v Telecomu jako manažer priceingu pro Oskara. Pak jsem se vrátil do Marriottu
na pozici ředitele obchodní strategie v Česku. Poté jsem odešel do
Vodafonu jako ředitel priceingu a produktu… Takže jsem pendloval sem tam. Od
roku 2011 jsem pět a půl roku řídil luxusní Boscolo Prague Hotel. V době
světové výstavy Expo 2015 Milano jsem spolu s Boscolo Prague Hotel řídil
i Boscolo Milano Hotel, tedy jakýsi miniklastr. No a teď, od letošního
1. září, mám na starosti řetězec OREA HOTELS & RESORTS.
Co vás vedlo k tomu, pracovat právě pro něj?
OREA HOTELS & RESORTS je obrovskou profesní výzvou. Jsem přesvědčen,
že se i český hotelový řetězec může stát symbolem světové kvality.
A nejen co se týče kvality produktu, která je do značné míry otázkou
investic. I přístupem personálu. Aby se host v hotelu cítil dobře. Tedy
s vědomím, že je o něj skvěle postaráno. A to začíná u personálu.
Pochopitelně, k tomuto stavu zpravidla vede dlouhá cesta plná systematické
práce. V současné době, pár týdnů po jmenování generálním ředitelem
OREA HOTELS & RESORTS, jsem ve fázi seznamování se s pro mne novým
prostředím a jednotlivými hotely řetězce. Co už ale mohu říct s plnou
zodpovědností, je, že v OREA HOTELS & RESORTS budu razit, že spokojený
zaměstnanec dělá spokojeného hosta a spokojený host spokojené
akcionáře.
Narodil jste se v zemi, jejíž název zdobí coby přídomek
jméno jednoho z největších vojevůdců světa Alexandra III. Velikého.
Proč jste se rozhodl podílet se na tom, aby se z českého hotelového
řetězce mohl stát světový?
Ano, jsem sice z Makedonie, avšak už jsem se plně čechizoval, a tak mým
cílem je dosáhnout toho, aby zaměstnanci OREA HOTELS & RESORTS byli
pyšní na to, že dělají něco českého. Že pracují pro špičkový
český hotelový řetězec. Jsem přesvědčen, že máme velkou
příležitost. Hotely OREA HOTELS & RESORTS jsou na atraktivních místech.
Musíme si věřit, že krom nádherné přírody a výhodných lokací
dokážeme poskytovat kvalitní služby a posilovat pozici naší české
značky tak, abychom s ní do pěti let byli s to expandovat na
zahraniční trhy.