GO a REGIONTOUR 2016
01. 03. 2016
Mezinárodní veletrhy cestovního ruchu, které se konaly 14. a 17. ledna 2016 na brněnském výstavišti, proběhly v atmosféře ekonomického růstu a zvyšujícího se zájmu o slezské, české a moravské regiony. To se příznivě odrazilo v zájmu vystavovatelů i odborných a laických návštěvníků. Bohatou nabídku letošního ročníku si prohlédlo více než 32 tisíc profesionálů a koncových klientů.
Jako
každoročně jsou pro mne tyto mezinárodní veletrhy i soutěž Gastro Junior
velmi dobrým startem do nového roku. Naše firma provozuje tři regionální
turistická informační centra, a tak jsem zejména na Regiontouru potkal
spoustu přátel a známých. Shodili jsme se, že touto dobou je brněnské
výstaviště vynikající platformou pro vzájemné nabíjení energie pro
příští sezonu.
RNDr. Ladislav Havel, jednatel společnosti Ciao…, cestovní kancelář,
s. r. o.
Po
loňské účasti na Regiontouru, na němž jsme se úspěšně prezentovali
masážemi poskytovanými Lázněmi Hodonín a Lázněmi Lednice v rámci
fyzioterapie, jsme na ně vsadili i letos. Opět jimi úspěšně oslovujeme
široké spektrum našich budoucích hostů, kteří se do Hodonína i Lednice
objednávají přímo na naší expozici.
Ing. Milan Sýkora, ředitel společnosti Lázně Hodonín
Na tyto
mezinárodní veletrhy jsme se vrátili po šesti letech a skutečnost
předčila naše očekávání. Vsadili jsme na proslulé švýcarské sýry.
Pokud zabrousím mimo gastronomii, naší novinkou pro rok 2016 je Grand
Tour – velká cesta Švýcarskem po outdoorových aktivitách. Lidé
v Česku jsou totiž v tomto směru hodně aktivní.
Alena Koukalová, vedoucí českého zastoupení Switzerland
Tourism
Mezinárodní veletrh GO je opět o něco menší než předchozí.
Brňané a lidé z širokého okolí nás tu však chtějí vidět každý rok.
Máme hodně byznys klientely a zákazníků, kteří našich služeb
využívají opakovaně, takže by bylo chybou tu nebýt.
Michal Kužel, společník a generální ředitel společnosti AMERICA
TOURS, v. o. s.
Televizní a reklamní společnost TVF se cestovním ruchem zabývá
dlouhodobě. Prezentujeme památky, cíle i infrastrukturu cestovního ruchu.
Každoročně natáčíme i na mezinárodních veletrzích GO a Regiontour.
Služby poskytujeme nejen profesionálům z řad cestovních kanceláří,
hotelů či restaurací, ale i subjektům v destinačním managementu,
regionům, městům a obcím, centrálám cestovního ruch aj. Spoty a
reportáže umísťujeme v internetových televizích včetně kanálu TVF
Brno, na YouTube a televizích Stream. Návštěvník během jejich sledování
v krátké době získá řadu informací, které ho inspirují se pro ten
který cíl či službu rozhodnout.
Oldřich Brýža, ředitel společnosti TVF, s. r. o.
Řadíme se mezi přední kraje, které mají turistům co nabídnout.
Letošní rok se zaměřujeme na rodiny s dětmi, pro něž připravujeme
obsáhlý materiál prezentující, co mohou kde navštívit včetně podmínek,
které tam jsou vytvořeny pro děti. Naším záměrem je pokračovat v linii
Evropského hlavního města kultury 2015 a prezentovat značku Západočeské
baroko. Destinací, kterou chceme prezentovat ve zvýšené míře, jsou
Brdy.
Hana Šenbergerová, vedoucí oddělení cestovního ruchu Krajského
úřadu Plzeňského kraje
Mezinárodní veletrhy cestovního ruchu GO a Regiontour jsou vynikající
příležitostí k prezentaci čím dál českými turisty
navštěvovanějších maďarských regionů, termálů, vynikajících
gastronomických specialit, pálenek a vín. Jsme tu na 150 m2. Z této plochy
má třetinu město Debrecín, další třetinu naše národní centrála
Maďarská turistika a zbytek producenti gastronomických specialit a nápojů.
Primátor Debrecínu Dr. László Papp se při této příležitosti setkal
s brněnským primátorem Ing. Petrem Vokřálem. Dohodli se, že obě
metropole co nejdříve podepíší dohodu o partnerství.
István Kolozsvári, MBA, obchodní rada Velvyslanectví Maďarské
republiky
GO a
Regiontour jsou mezinárodní veletrhy zážitků. Jejich návštěvníci se zde
baví a užívají si. Jsou tu prezentovány úžasné možnosti trávení
víkendů i dovolených, a to nejen na území Česka. Hovoříme u stánku
Maďarska, ale vystavuje tu i Rakousko a tradičně subjekty ze Slovenska.
Vedle v pavilonu jsou prezentovány možnosti cestování do zahraničí do
blízkých i exotických destinací včetně čím dál Čechy oblíbenější
Dominikánské republiky; probíhá festival GO kamera o specifickém druhu
cestování – individuální turistice na vzdálená atypická místa.
Ing. Miloň Mlčák, ředitel projektů GO a Regiontour společnosti
Veletrhy Brno, a. s.
Prezentace Jihočeského kraje je nejzářivější, nejbarevnější a
nejveselejší expozicí na Regiontouru. Hlavním tématem, které tu
představujeme, je Olympijský park Rio–Lipno 2016.
Ing. Jaromír Polášek, ředitel Jihočeské centrály
cestovního ruchu