GO a REGIONTOUR
03. 12. 2004
Cestování bez limitů
Jakákoli představa trávení dovolené se může stát realitou, což
potvrzuje šíře nabídky veletrhů cestovního ruchu GO a REGIONTOUR. Jako je
veletrh REGIONTOUR příležitostí pro jednotlivé české i zahraniční
regiony, kraje a města předvést nabídku turistických možností pro
trávení dovolené a volného času, tak je veletrh GO přehlídkou
především zahraniční dovolené. Cestovní kanceláře a zahraniční
centrály cestovního ruchu lákají k cestám nejen do tradičních a
osvědčených letovisek, ale často doslova za hranice všedních dnů
i běžné hladiny adrenalinu. Když k tomu připočítáme významnou účast
odborných návštěvníků ze zahraničí, jsou veletrhy GO a REGIONTOUR nejen
nabídkou aktuálních příležitostí pro české turisty, ale také
významným nástrojem propagace České republiky v zahraničí.
Specialitou veletrhů GO a REGIONTOUR jsou velké tematicky zaměřené
expozice, které návštěvníkům zjednodušují orientaci a vyhledávání
informací. Tímto způsobem se představí například lázeňství, muzea a
galerie, hrady a zámky, hotely nebo cykloturistika. Již tradičně se však
návštěvníci setkají s E-travel zónou – přehlídkou
nejvýznamnějších cestovatelských serverů, rezervačních systémů apod.,
připraveno je také Cestovatelské centrum, kde se představí známí
cestovatelé. Nabídku všech expozic doplňuje největší festival filmů,
fotografií a publikací s cestovatelskou tematikou v České republice GO
KAMERA a také zábavný program plný hudby, soutěží, kuriozit a rekordů
připravený na oba víkendové dny.
MEETING POINT – příležitost pro obchod
Nejvýznamnější akcí určenou všem profesionálům na poli cestovního
ruchu je informačně kontraktační workshop MEETING POINT, pravidelně
pořádaný v rámci veletrhů. Jde o mimořádnou příležitost seznámit se
s kompletní nabídkou turistických možností v České republice, navázat
kontakty s podnikateli v cestovním ruchu a projednat možnosti spolupráce.
V tuto chvíli je již přihlášeno více než 90 zahraničních
touroperátorů a odborných novinářů z Belgie, Francie, Maďarska,
Německa, Nizozemí, Polska, Slovenska, Španělska, Velké Británie a nově
z Finska, Itálie, Portugalska a Švédska. Jedná se také o účasti
z Číny a Japonska. Pro usnadnění plánování schůzek s touroperátory
budou moci účastníci workshopu letos poprvé využít elektronický
rezervační systém na webové stránce projektu. Ten umožní vyhledat
touroperátory podle potřeb a naplánovat si s nimi schůzky s dostatečným
předstihem.
PROFI GO, TOP GUIDE junior a REGION REGINA
V rámci doprovodného programu veletrhů se tradičně pořádají soutěže
PROFI GO, TOP GUIDE junior a REGION REGINA. Záštitu nad těmito soutěžemi
převzalo Ministerstvo pro místní rozvoj ČR. První dvě, PROFI GO a TOP
GUIDE junior, jsou určeny talentům a mladým odborníkům v cestovním ruchu,
tedy především studentům středních a vysokých škol, kteří si
v několika náročných disciplínách mohou ověřit své znalosti.
V soutěži o královnu regionů ČR a SR REGION REGINA musí přihlášené
dívky prokázat znalost svého regionu a zvýraznit jeho tradice ve spojení
s prezentací osobního šarmu a elegance. Výsledky soutěží budou
vyhlášeny první den veletrhů GO a REGIONTOUR a pro nejúspěšnější
účastníky jsou připraveny hodnotné ceny.
Praktické informace pro návštěvníky
13. – 14. 1. Dny pro odborníky
15. – 16. 1. Dny pro veřejnost
Otevírací doba
Čtvrtek – sobota: 10 – 18 hod.
Neděle: 10 – 16 hod.
Další podrobnosti z přípravy veletrhů a informace o zajímavých akcích najdete na internetových stránkách veletrhů www.bvv.cz/go
Aura – efektivní veletržní účast
„Dobré zboží se chválí i prodává samo“. Tato stará zásada má
v dnešním světě permanentní obchodní soutěže pouze omezenou platnost.
Tím spíš na veletrhu, kde cíleně dochází ke konfrontaci konkurenčních
nabídek. Vedle nepochybně důležitého rozhodnutí, co na veletrhu
nabídnout, je v současnosti daleko zásadnější zodpovězení otázky, jak
to nabídnout, proto vznikla soutěž Aura. První kolo jejího druhého
ročníku vyhlašuje Česká marketingová společnost spolu s Veletrhy Brno a
bude se konat právě na veletrzích GO a REGIONTOUR. Přihlásit se může
každý, kdo nějakým způsobem participuje na realizaci stánku. Aura
nehodnotí jen architektonické a výtvarné ztvárnění expozice, ale také
účel a marketingové funkce stánku. Vystavovatelé soutěží ve čtyřech
kategoriích podle rozlohy stánku. Je jasné, že nelze srovnávat malý
stánek s několikanásobně menším rozpočtem, než má expozice zvící
půl pavilonu, Aura tímto způsobem dává šanci všem přihlášeným.
Soutěž chce poskytnout vystavovatelům objektivní hodnocení a možnost
srovnání s ostatními vystavovateli, proto tvoří hodnotitelskou komisi
odborníci s bohatými zkušenostmi z oblasti marketingu, architektury,
reklamy a psychologie. Pokud vás Aura zajímá, chtěli byste se dozvědět
víc a třeba se i přihlásit, podívejte se na internetové její
stránky.
www.soutezaura.cz
www.bvv.cz/go