Menu

Dovolená v Česku – to letí!

25. 05. 2010

CzechTourism představil dosud největší kampaň na podporu domácího cestovního ruchu s mottem: „Dovolená v Česku – to letí!“. Má ukázat atraktivní možnosti trávení volného času v tuzemsku. Význam domácího cestovního ruchu roste. Podle průzkumu agentury CzechTourism dovolenou v Česku letos plánuje téměř 60 % Čechů. Situaci se přizpůsobují i podnikatelé, kteří se více zaměřují na tuzemskou klientelu.
„Zatímco incoming se vyrovnává s důsledky recese i přírodních rozmarů, domácí cestovní ruch může být tahounem celého odvětví. Očekáváme, že letos bude růst domácího cestovního ruchu pokračovat o dalších deset procent. Ze zvýšeného zájmu o tuzemskou dovolenou mohou profitovat hlavně regiony, které se tradičně zaměřují na domácí turisty,“ řekl ministr pro místní rozvoj Rostislav Vondruška.
Podpořit rozhodování obyvatel Česka trávit dovolené doma má i právě zahájená kampaň, s níž se budou od května do října setkávat v televizi, rozhlase, tisku nebo na internetu.
„Naší propagací chceme oslovit všechny věkové skupiny – od mladých přes rodiny s dětmi až po seniory. Česko jim představíme především prostřednictvím aktivit, které zde mohou podnikat. Veškerou prezentaci přitom zastřešuje nové logo domácího cestovního ruchu a slogan To letí!,“ říká vedoucí projektu Markéta Chaloupková.
K realizaci kampaně pomohly evropské peníze, které CzechTourism čerpá v rámci Integrovaného operačního programu. Přes sedmdesát milionů korun bude použito na mediální kampaň, přestavbu portálu Kudy z nudy, vytvoření studijních materiálů pro výuku cestovního ruchu na školách nebo na zavedení systému sledování návštěvnosti turistických informačních center.


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001