Menu

CzechTourism zve do země příběhů

07. 05. 2013

Česko je zemí neobyčejných příběhů, které stojí za to vyprávět a prožívat. S tímto sdělením odstartovala v dubnu nová kampaň agentury CzechTourism. Jejím cílem je do Česka přilákat movitější klientelu se zájmem o poznávací turistiku.

Kampaň má pomoci zbořit stereotypy, které jsou s vnímáním Česka v zahraničí spojeny. Image levné středoevropské destinace se snaží překonat vizuálně a obsahově atraktivní prezentací představující zemi s bohatou historií a přítomností plnou kontrastů i paradoxů.
„Změnit vnímání není jednoduchý ani rychlý proces. Věříme ale, že se Česko s jeho výjimečným kulturním potenciálem podaří dostat na ‚must-see list‘ budoucích návštěvníků,“ vysvětluje generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.
Kampaň poprvé uceleně představuje výstupy celoroční práce na vizuálním stylu a novém zpracování turistických materiálů. Tradiční informativní popisy atraktivit vystřídaly mikropříběhy přibližující místa vyprávěním, které volně spojuje historii, architekturu, politiku či sociologii. Na stránkách stories.czechtou­rism.com postupně roste unikátní kniha příběhů mapující jednotlivé turistické destinace a zároveň také zajímavé aspekty života v současném Česku. Do tvorby obsahu agentura aktivně zapojuje regionální partnery, kteří mohou stránky podpořit svými materiály. V dalším kroku chce angažovat také samotné návštěvníky, aby se s ostatními podělili o své vlastní příběhy a přidali se tak k síti neformálních ambasadorů Česka.
Mgr. Markéta Chaloupková, hlavní projektový manažer IOP


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001