CzechTourism zapojí studenty – ty nejlepší pošle na svá zahraniční zastoupení
13. 04. 2014
Agentura CzechTourism právě vyhlašuje třetí ročník soutěže
o nejlepší bakalářskou a diplomovou práci na téma „Marketing destinací
a produkty v cestovním ruchu“. Vítězové na bakalářském i na
magisterském stupni studia budou moci absolvovat týdenní neplacenou stáž na
některém ze zahraničních zastoupení agentury CzechTourism.
„Cílem soutěže je podpořit využití potenciálu vysokoškolských
studentů, kteří nás dokáží inspirovat svým svěžím a mladým náhledem
na věc. Pomocí této soutěže hledáme podnětné a inovativní nápady,
které se dají reálně využít v oblasti cestovního ruchu. Hledání
těchto „mozků“ nám poté umožňuje udržovat v našem oboru kvalitní
lidské zdroje“, dodává k soutěži porotkyně Ing. Markéta
Vogelová, vedoucí oddělení Marketingového výzkumu agentury
CzechTourism.
Odborná porota bude u každé posuzované práce hodnotit schopnost autora
vyhledávat, třídit a analyzovat relevantní informace a pracovat s různými
informačními zdroji. Důležitým kritériem bude též vazba řešené
problematiky na již realizované a zveřejněné výzkumy agentury
CzechTourism, Ministerstva pro místní rozvoj ČR a na Koncepci státní
politiky cestovního ruchu v ČR na období 2014 – 2020. Zásadním
kritériem hodnocení bude též inovativní a originální přístup
k řešení problému a následné praktické uplatnění popsaných principů,
návrhů a myšlenek.
Z přihlášených prací vybere odborná porota v každé kategorii pět,
které nominuje pro finále. To se uskuteční během června v mediálním
centru Orbis agentury CzechTourism. Součástí závěrečného hodnocení bude
právě i finálová prezentace práce před odbornou porotou.
Podrobnější informace a pokyny k přihlášení naleznou zájemci na webu http://vyzkumy.czechtourism.cz.
-czt-