CzechTourism se zaměřuje na Latinskou Ameriku
21. 03. 2008
CzechTourism, státní agentura na podporu cestovního ruchu, zvolila v loňském roce správný směr. Rozhodla se otevřít své zahraniční zastoupení v Mexiku s působností pro celou Latinskou Ameriku. Tento krok přináší své první ovoce. Šestisetčlenný kongres asociace sdružující elitní touroperátory z Latinské Ameriky, OMVESA, navštíví Českou republiku. O prestižní setkání OMVESY soutěžila ve španělském Badajozu v březnu 2007 Česká republika, Španělsko a Egypt. Obhajoba kandidatury naší země, na které se podílela se svými partnery státní agentura CzechTourism, se setkala s pozitivním ohlasem, a pracovní setkání s prezentací České republiky z pohledu cestovního ruchu se uskuteční od 20. do 25. února 2008 v českých krajích.
Jedná se o nejlepší prodejce světových destinací, jejichž setkání proběhla např. v Lisabonu či Bordeaux, a letošní, již dvacáté deváté, organizuje Česká republika. Agentura CzechTourism se postará o oficiální přivítání a první prezentaci České republiky. Další kroky agentury CzechTourism povedou účastníky kongresu do českých krajů – Karlovarského, Jihočeského a hl. m. Prahy ve dnech 22. – 25. 2. Karlovy Vary se také stanou nejdůležitějším „gró“ jejich pracovního jednání dne 21. 2. Další zájemci z řad českých regionů mají možnost prezentovat se prostřednictvím informačních pultů, nebo zajímavým programem typickým pro ten který kraj, a to v průběhu společenského večera agentury CzechTourism v Národním domě na Vinohradech dne 23. 2. Gurmánství je v letošním roce jednou z propagačních priorit agentury CzechTourism a v rámci večera představí kraje své regionální speciality a různé druhy vín. To vše bude doladěno krojovým vystoupením v doprovodu cimbálové kapely.
Region
střední a východní Evropy, do kterého se řadí Česká republika, se
stává módní destinací pro latinskoamerické turisty, kteří žádají
stále více informací a pobytů u svých cestovních kanceláří. Latinská
Amerika představuje trh s více než půlmiliardou obyvatel, z níž více
než 2 miliony ročně cestují do Evropy. Naskýtá se neopakovatelná
možnost představit turistický potenciál a nabídnout jej k „prodeji“
touroperátorům. Česká republika totiž nabízí „symfonii zážitků“,
kterou stojí za to vidět a zažít.
Karin Šeligová, tisková tajemnice CzechTourism
CzechTourism aims at Latin America
Czech Republic hosts prestigious meeting of Latin American tour
operators OMVESA
CzechTourism, the state-run agency geared towards the advancement of tourism, chose the right direction last year when it opened a branch office in Mexico. This office is designed to serve all of Latin America; and it has already borne its first fruit. The six-member delegation associated with the elite tour operator OMVESA will visit the Czech Republic.
In March 2007, the Czech Republic, Spain and Egypt competed in Badajoza, Spain for the privilege of hosting this year’s prestigious OMVESA meeting. Our country, with its partners at CzechTourism, will present the Czech Republic and its travel industry at the working meeting from 20 to 25 February 2008 in various venues around the country.
The 29th meeting of the best travel agents of world destinations, previously held in such places as Lisbon and Bordeaux, will be organized by the Czech Republic this year. CzechTourism will prepare the reception and first presentation about the Czech Republic. Next, CzechTourism will guide congress participants out to the Czech countryside – Karlovy Vary and environs, South Bohemia and the captial Prague from 22 – 25 February. Karlovy Vary also becomes the most important “gro” of their meeting on 21 February. Further interested persons from other Czech regions will have a chance to set up congress booths and present something interesting from their region during CzechTourism’s social evening in Národní Dum („National House”) in Vinohrady on 23 February. Gastronomy will be one of the showcases of CzechTourism this year and in the course of the evening they will introduce foods and wines of various regions. All this will be accompanied by cymbalos bands in full costume.
The
Central and Eastern Europe Region, to which Czech Republic belongs, is becoming
a popular destination for Latin tourists, who have been requesting more and more
information and excursions from their travel agencies. Latin America is a market
with more than a half – billion inhabitants, with more than 2 million
tourists travelling annually to Europe. There is now a unique opportunity to
introduce the potential for tourism and offer this for “sale” to tour
operators. The Czech Republic offers a veritable “symphony of experiences”,
which truly warrants a visit.
Karin Šeligová, Press Secretary for CzechTourism
Adresa zahraničního zastoupení v Mexiku s působností pro Latinskou
Ameriku:
Address for foreign representation in Mexico, covering Latin America:
Oficina Nacional Checa de Turismo-CzechTourism
Petr Lutter – ředitel
Kepler 101, Col. Nueva Anzures, Del. Miguel Hidalgo
11590 Mexico D.F.
MEXICO
tel./fax: +52 55 5545 8000
e-mail: info-mex@czechtourism.com
Oficina Nacional Checha de Turismo – CzechTourism
Patricia Ana Cmol – spolupracovnice CzechTourism
Martin J. Haedo 2636 (1602) Florida
Pcia. de Buenos Aires
tel.: +541147602419
email: info-arg@czechtourism.com
(komunikační jazyk: pouze španělština)
www.czechtourism.com