CzechTourism na veletrhu Holiday World poprvé představil nový vizuální styl
23. 02. 2013
Agentura CzechTourism 7. února 2013 na veletrhu Holiday World představila nový vizuální styl turistické prezentace Česka, který se bude postupně promítat do veškerých aktivit agentury.
Vizuální styl destinace a značky CzechTourism vytvořilo studio Marvil,
které v červenci vyhrálo v náročném dvoukolovém tendru. Vítězný
návrh si pohrál s názvem destinace a vsadil v komunikaci vůči turistům
i partnerům agentury na srozumitelné a čitelné principy. Výsledná
práce je nominována na Cenu veřejnosti v soutěži Czech Grand Design, kde
je možné ji svým hlasem podpořit až do 10. března 2013.
Agentura za svou dvacetiletou existenci změnila logo pouze dvakrát,
k výraznější změně došlo v roce 2002 spolu se změnou názvu
organizace (ČCCR – CzechTourism), kompletním rebrandingem ovšem prochází
vůbec poprvé. „Realizaci napomohl speciální projekt spolufinancovaný
evropskými fondy, díky kterému můžeme novou prezentaci představit
veřejnosti u nás a prostřednictvím marketingových kampaní také
v Evropě a zámoří,“ vysvětluje generální ředitel agentury
CzechTourism Rostislav Vondruška.
Jednotný vizuální styl se projeví nejen v inzerátech a tiskovinách, ale
také v nové expozici, kterou uvidí návštěvníci veletrhu Holiday World.
Designovou proměnou prošly rovněž kmenové stránky kudyznudy.cz
a czechtourism.com. Změnu v dosavadní prezentaci pocítí i partneři
agentury, kteří využívali stávající logo. To nové budou moci získat
po přihlášení do on-line manuálu (www.brand.czechtourism.cz), který
nahrazuje tradiční tištěné brand booky.
Největší premiérou nové strategie a vizuálního stylu bude marketingová
kampaň, která se od letošního dubna představí v Evropě nebo Rusku.
Kampaň má podpořit image České republiky jako skvělé poznávací
destinace, a to především formou poutavých příběhů, spojených
s jedinečnými místy v Česku.
Videoprezentace nového vizuálního stylu: https://www.youtube.com/watch?…
Pavel Klicpera,
vedoucí tiskového oddělení
a tiskový mluvčí CzechTourism