Menu

CzechTourism na téma golf

25. 11. 2007

V pátek 11. ledna 2008 se v rámci doprovodného programu veletrhů GO a Regiontour v sále Morava konferenčního centra pavilonu A brněnského výstaviště uskuteční panelová diskuse organizovaná CzechTourism „Czech Republic – The Golf Republic aneb Marketing České republiky jako golfové destinace v zahraničí 2008“. Budou zde prezentovány výsledky statistického šetření, týkajícího se počtu a portfolia zahraničních golfistů, přijíždějících do Česka hrát golf, které v průběhu roku 2007 realizovala KPMG ve spolupráci s CzechTourism a golfovými hřišti. Mezi panelisty bude i Mike Woodcock ze skotského St Andrews – „Domova golfu“. Mike Woodcock pracuje jako communications manager pro St Andrews Links Trust, který byl založen aktem parlamentu v roce 1974. Je neziskovou organizací, zodpovědnou za provoz a údržbu sedmi golfových hřišť na linksu v St Andrews včetně proslulého Old Course a nového Castle Course. Mike Woodcock se specializuje na PR a marketing obou zmíněných hřišť. Ve svém příspěvku se zaměří na význam aktivního PR a marketingu, který nelze zanedbávat ani v případě nejslavnějšího hřiště světa. Program konference se dotkne i dalších marketingových aktivit CzechTourism na poli golfu. Koordinátorka CzechTourism pro golfovou turistiku Helena Kopecká zhodnotí průběh roku 2007 a podá informace o golfovém marketingovém plánu CzechTourism pro rok 2008. Zváni jsou všichni, které téma prosazování golfové destinace Česka republika oslovuje.
Více informací: Mgr. Helena Kopecká, CzechTourism, tel.: 221 580 485, e-mail:kopecka@czechtourism.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001