Menu

Czech Travel Market

29. 11. 2016

Na výstavišti v Praze-Letňanech proběhl 24. a 25. října první ročník mezinárodního kontraktačního veletrhu Czech Travel Market (CTM), jehož organizátorem byla společnosti ABF, a. s. Předsedu Asociace cestovních kanceláří ČR Viliama Siveka jsem proto požádal o jeho vyjádření k uvedené akci a shrnutí jejích přínosů pro cestovní ruch.
Výstaviště zvládlo organizaci perfektně. CTM se zúčastnilo na 190 domácích a 123 zahraničních vystavovatelů z 14 zemí. Jeho součástí byly i čtyři velmi kladně hodnocené workshopy národních touristboardů Chorvatska, Maďarska, Slovinska a Slovenska. Z pohledu zúčastněných se jednalo o úspěšný veletrh, což nás všechny těší.
Mrzí mne pouze navzájem nekoordinované načasování s dalšími akcemi obdobného charakteru. Svědčí o tom fakt, že tři neděle před CTM přijela do Česka na náklady státu řada zahraničních touroperátorů. Tyto dvě akce šlo určitě synergicky propojit pro větší přínos podnikatelům v českém prostředí. Umožnit agenturám a společnostem destinačního managementu, které na CTM prezentovaly turistické cíle a služby regionů Slezska, Moravy a Čech, oslovit i tyto zahraniční nákupčí. To samé se týká Žofínského fóra věnovaného problematice cestovního ruchu, které se konalo ve stejném termínu jako CTM. Tedy v době, kdy ti, pro něž je takovéto setkání vítanou platformou k výměně názorů a poznatků se zákonodárci a státní správou, už měli dlouho předem domluvena pracovní setkání s obchodními partnery v Letňanech. Zkrátka někdo by už měl v téhle republice u stejně cílených akcí říci kdy, co, jak a proč. Pevně věřím, že tomu příští rok bude jinak. Czech Travel Market je již naplánován na 25. a 26. října 2017, kde se s vámi těšíme opět na viděnou.


 

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001

festival krumlov 34
laco deczi
klaster pivo