Menu

Czech Republic Travel Trade Day

26. 04. 2019

Czech Republic Travel Trade Day (TTD) – akce s celosvětovou účastí, kterou agentura CzechTourism letos organizuje počtvrté – naplňuje dva hlavní cíle: přispívá k rozvoji obchodních aktivit českých podnikatelů a propaguje bohatou turistickou nabídku v jednotlivých regionech Česka. Pro české podnikatele a subjekty letos CzechTourism získal 78 zástupců touroperátorů a cestovních agentur z 23 zemí světa.

Během TTD proběhlo víc než šestnáct set individuálních jednání. Příležitost prezentovat svou nabídku služeb cestovního ruchu dostalo na devadesát českých subjektů (destinační společnosti, hotely, podnikatelé). Akci předcházely regionální fam tripy pro zahraniční nákupčí služeb v cestovním ruchu, tj. touroperátory – zástupce agentur nabízejících zájezdy do Česka. CzechTourism využívá fam tripů i v rámci svých dalších marketingových aktivit.
„Počet hostů, kteří přespávají v hromadných ubytovacích zařízeních v regionech naší republiky, se každoročně zvyšuje. Praze tak regiony každoročně ‚ukousnou‘ další část koláče. Jihočeský kraj je pro zahraniční turisty třetím nejoblíbenějším regionem, právě regionální rozptyl návštěvníků je naším cílem. Travel Trade Day je odbornou platformou, díky níž se turistické cíle regionů dostanou přímo do nabídek zahraničních touroperátorů,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.
Dvoudenní mezinárodní akci zorganizovala agentura CzechTourism ve spolupráci s Jihočeskou centrálou cestovního ruchu za podpory Jihočeského kraje a města České Budějovice. Partnery letošního TTD byly Fashion Aréna a společnost Regiojet.
* „Propagace a podpora regionů patří mezi hlavní cíle agentury CzechTourism. Efekt TTD je značný. Dojednaná partnerství mezi českými a zahraničními subjekty se každoročně výrazně pozitivně projevují ve statistikách příjezdového cestovního ruchu a na rostoucím zahraničním inkasu z incomingu. Kromě obchodních setkání jsme partnerům umožnili naplánovat si na zahraničních trzích vlastní aktivity s využitím zázemí i know-how sítě zahraničních zastoupení CzuechTourismu. Ta v současnosti obsluhuje víc než čtyřicet zemí světa,“* řekl ředitel agentury CzechTourism Jan Herget.
„Jedná se o jedinečnou možnost, jak představit zahraničním účastníkům to nejlepší z Jihočeského kraje. Během cest po jižních Čechách navštívili nejen top atraktivity regionu, jako Český Krumlov nebo Hlubokou nad Vltavou, ale absolvovali zajímavé programy i na méně známých místech, například v Táboře, Jindřichově Hradci, Třeboni, Písku či oblasti Lipenska a Šumavy,“ doplnil ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.
Kromě účasti zástupců strategicky zásadních blízkých trhů – okolních zemí – v rámci TTD Jihočeský kraj navštívilo mnoho nákupčích z USA a Kanady a opětovně touroperátoři z Izraele, Beneluxu, Francie, Itálie, ze Španělska, Skandinávie, z Velké Británie, Litvy, Jižní Koreje, Ruska a Latinské Ameriky.
Připravila Michaela Klofcová.


 

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001