Czech Luxury Collection
04. 11. 2008
Fakhraddin Mirzoev společnost Terma Travel založil v roce
1997. Dnes je jednou z dominantních českých incomingových touroperátorů.
Její obrat v roce 2007 byl 1150 mil. Kč a bylo jej dosaženo více než 50%
meziročním nárůstem proti roku 2006. V takto nastoupené cestě Terma
Travel pokračuje i letos.
Pane Mirzoeve, chystáte projekt zaměřený výhradně na luxusní
cestování.
Ano, už vzhledem k tomu, že naše orientace na luxusní turismus zatím
zůstává poněkud ve stínu „kvantitativních“ úspěchů. A to vzdor
tomu, že už nyní 17 % všech našich klientů (přes pět tisíc ročně),
ubytováváme v pětihvězdičkových hotelích. Tento segment jsme se jako
první v Česku rozhodli oslovit komplexně a nechali si od společnosti AXXOS
hotel & spa management vypracovat studii a následně i kompletní projekt
nazvaný „Czech Luxury Collection“.
Projekt Czech Luxury Collection je zaměřen výhradně na klientelu,
kterou lze nazvat jako „Top VIP“.
Primárně v něm šlo o vytvoření samostatného produktu, který bude od
„A“ do „Z“ orientovaný výlučně na tuto klientelu, a po všech
směrech luxusní služby. V rámci tohoto produktu budeme nabízet
ubytování, hotelové a lázeňské služby ve vybraných pětihvězdičkových
hotelích a mnoho dalších služeb na VIP úrovni. VIP klient bude mít
jistotu, že každá služba, která bude součástí objednaného balíčku,
bude skutečně top a přinese mu očekávaný požitek. Jen namátkou.
V rámci Czech Luxury Collection budou letenky automaticky business class.
Stejně jako VIP salonek na letišti. Individuální transfery limuzínou
Mercedes S class. Individuální exkurze. Automatický early check-in a late
check-out. Osobní uvítání generálním manažerem hotelu, luxusní dárek
apod. Z logiky věci vyplývá, že v nabídce budou jen pokoje
v nejlepších hotelích v Česku, splňující nejnáročnější kritéria.
První rok tohoto projektu chceme začít se sedmi až deseti hotely.
Jste si jist dostatečným zájmem klientů?
Vozíme do Česka na čtyřicet tisíc klientů ročně, zejména z území
Společenství nezávislých států, a máme velmi dobře zmapovaný trh. Jsme
přesvědčeni, že právě takovýto projekt pomůže akcelerovat incoming
v top luxusním segmentu, v oblasti skutečných VIP osobností. Ty budeme,
společně s partnerskými hotely, projektem Czech Luxury Collection
systematicky přesvědčovat, že pokud se rozhodnou přijet do České
republiky, jsme schopni jim garantovat všechny služby spojené s cestovním
ruchem na nejvyšší světové úrovni.