Menu

Czech Luxury Collection

04. 11. 2008

Fakhraddin Mirzoev společnost Terma Travel založil v roce 1997. Dnes je jednou z dominantních českých incomingových touroperátorů. Její obrat v roce 2007 byl 1150 mil. Kč a bylo jej dosaženo více než 50% meziročním nárůstem proti roku 2006. V takto nastoupené cestě Terma Travel pokračuje i letos.
Pane Mirzoeve, chystáte projekt zaměřený výhradně na luxusní cestování.
Ano, už vzhledem k tomu, že naše orientace na luxusní turismus zatím zůstává poněkud ve stínu „kvantitativních“ úspěchů. A to vzdor tomu, že už nyní 17 % všech našich klientů (přes pět tisíc ročně), ubytováváme v pětihvězdičkových hotelích. Tento segment jsme se jako první v Česku rozhodli oslovit komplexně a nechali si od společnosti AXXOS hotel & spa management vypracovat studii a následně i kompletní projekt nazvaný „Czech Luxury Collection“.

Projekt Czech Luxury Collection je zaměřen výhradně na klientelu, kterou lze nazvat jako „Top VIP“.
Primárně v něm šlo o vytvoření samostatného produktu, který bude od „A“ do „Z“ orientovaný výlučně na tuto klientelu, a po všech směrech luxusní služby. V rámci tohoto produktu budeme nabízet ubytování, hotelové a lázeňské služby ve vybraných pětihvězdičkových hotelích a mnoho dalších služeb na VIP úrovni. VIP klient bude mít jistotu, že každá služba, která bude součástí objednaného balíčku, bude skutečně top a přinese mu očekávaný požitek. Jen namátkou. V rámci Czech Luxury Collection budou letenky automaticky business class. Stejně jako VIP salonek na letišti. Individuální transfery limuzínou Mercedes S class. Individuální exkurze. Automatický early check-in a late check-out. Osobní uvítání generálním manažerem hotelu, luxusní dárek apod. Z logiky věci vyplývá, že v nabídce budou jen pokoje v nejlepších hotelích v Česku, splňující nejnáročnější kritéria. První rok tohoto projektu chceme začít se sedmi až deseti hotely.

Jste si jist dostatečným zájmem klientů?
Vozíme do Česka na čtyřicet tisíc klientů ročně, zejména z území Společenství nezávislých států, a máme velmi dobře zmapovaný trh. Jsme přesvědčeni, že právě takovýto projekt pomůže akcelerovat incoming v top luxusním segmentu, v oblasti skutečných VIP osobností. Ty budeme, společně s partnerskými hotely, projektem Czech Luxury Collection systematicky přesvědčovat, že pokud se rozhodnou přijet do České republiky, jsme schopni jim garantovat všechny služby spojené s cestovním ruchem na nejvyšší světové úrovni.


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001