Menu

Czech Luxury Collection

04. 11. 2008

Fakhraddin Mirzoev společnost Terma Travel založil v roce 1997. Dnes je jednou z dominantních českých incomingových touroperátorů. Její obrat v roce 2007 byl 1150 mil. Kč a bylo jej dosaženo více než 50% meziročním nárůstem proti roku 2006. V takto nastoupené cestě Terma Travel pokračuje i letos.
Pane Mirzoeve, chystáte projekt zaměřený výhradně na luxusní cestování.
Ano, už vzhledem k tomu, že naše orientace na luxusní turismus zatím zůstává poněkud ve stínu „kvantitativních“ úspěchů. A to vzdor tomu, že už nyní 17 % všech našich klientů (přes pět tisíc ročně), ubytováváme v pětihvězdičkových hotelích. Tento segment jsme se jako první v Česku rozhodli oslovit komplexně a nechali si od společnosti AXXOS hotel & spa management vypracovat studii a následně i kompletní projekt nazvaný „Czech Luxury Collection“.

Projekt Czech Luxury Collection je zaměřen výhradně na klientelu, kterou lze nazvat jako „Top VIP“.
Primárně v něm šlo o vytvoření samostatného produktu, který bude od „A“ do „Z“ orientovaný výlučně na tuto klientelu, a po všech směrech luxusní služby. V rámci tohoto produktu budeme nabízet ubytování, hotelové a lázeňské služby ve vybraných pětihvězdičkových hotelích a mnoho dalších služeb na VIP úrovni. VIP klient bude mít jistotu, že každá služba, která bude součástí objednaného balíčku, bude skutečně top a přinese mu očekávaný požitek. Jen namátkou. V rámci Czech Luxury Collection budou letenky automaticky business class. Stejně jako VIP salonek na letišti. Individuální transfery limuzínou Mercedes S class. Individuální exkurze. Automatický early check-in a late check-out. Osobní uvítání generálním manažerem hotelu, luxusní dárek apod. Z logiky věci vyplývá, že v nabídce budou jen pokoje v nejlepších hotelích v Česku, splňující nejnáročnější kritéria. První rok tohoto projektu chceme začít se sedmi až deseti hotely.

Jste si jist dostatečným zájmem klientů?
Vozíme do Česka na čtyřicet tisíc klientů ročně, zejména z území Společenství nezávislých států, a máme velmi dobře zmapovaný trh. Jsme přesvědčeni, že právě takovýto projekt pomůže akcelerovat incoming v top luxusním segmentu, v oblasti skutečných VIP osobností. Ty budeme, společně s partnerskými hotely, projektem Czech Luxury Collection systematicky přesvědčovat, že pokud se rozhodnou přijet do České republiky, jsme schopni jim garantovat všechny služby spojené s cestovním ruchem na nejvyšší světové úrovni.


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001

HW 2025
festival krumlov 34