Clarion Congress Hotel Prague****
skýtá nejvyšší standardy mezinárodní značky Clarion. Nabízí
559 pokojů včetně 25 luxusních apartmá. V sedmém patře je k dispozici
hostům v executive pokojích Club Lounge a executive recepce s expresním
check-in a check-out.
Club Lounge
pro své hosty po celý den nabízí drobné občerstvení a nealkoholické
nápoje. Cílem trendy baru je zajistit skvělé zázemí pro odpočinek, nebo
naopak přispět k úspěšnému obchodnímu jednání. K dispozici je
domácí i zahraniční tisk, PC s vysokorychlostním připojením
k internetu a fax.
Brasserie Veduta
oslňuje prostorem a denním světlem. Restaurace pojme až 670 hostů a díky
variabilnímu charakteru slouží i jako místo pro neformální setkání a
semináře. Lze ji rozdělit na menší sektory, a zajistit tak soukromí pro
obchodní jednání.
Restaurant Gourmet
je rozkvetlou francouzskou zahradou. Pečlivě sladěný nábytek a dekorace
umocňují labužnický zážitek z francouzské kuchyně. Vynikající vína
evokují slunné svahy vinic země galského kohouta. Restaurant disponuje
100 místy.
Lobby Bar Tempus
v konferenčním patře je vhodný pro relax a načerpání inspirace během
přestávek mezi jednáními. Umožňuje pozvat přátele či partnery na lehký
oběd nebo večeři, dopřát si skleničku skvělého drinku aj.
Lobby Bar Chronos
jakoby není ohraničen časem ani prostorem. Je ideálním místem pro
obchodní jednání. Jeho centrální poloha navazuje na myšlenku křižovatky
hvězdných drah – ústředního motivu Clarion Congress Hotelu Prague.
Restaurant Citadela
pojme až 150 hostů. Vzniká v sousední staré tvrzi a pečlivě zachovává
její středověký ráz. I hostinu si v něm budete moci dopřát podle
středověkých receptů. Plánované otevření na podzim 2008.
Kongresy, konference, bankety
Clarion Congress Hotel Prague disponuje 4000 m? kongresových prostor
členěných do 18 salonků a sálů. Kapacita 2500 míst jej řadí mezi
největší kongresová střediska v Česku. Vybavení sálů i salonků,
kongresové zázemí a servis splňují nejvyšší standardy. Vysokorychlostní
připojení, kongresová technika, stejně jako služby a jedinečný design
dokládají cílevědomý záměr Clarionu být frekventovaným místem
firemních, kongresových a společenských akcí.
Wellness a fitness centrum I´M FIT
má rozlohu přes 1200 m2. Jeho součástí je relaxační bazén a whirlpool,
sauna, bylinná pára, jakuzzi, využít lze klasické i orientální masáže
a kardiozónu s profesionálními trenéry.
Parking
V podzemních garážích je k dispozici 630 parkovacích míst pro osobní
automobily a 9 míst pro autobusy.
Nákupní Galerie Fénix
s Clarion Congress Hotelem Prague je jedním z nejvýznamnějších projektů
investorské a developerské skupiny Czech Property Investments. Do Galerie
Fénix vede přímý výstup ze stanice metra B Vysočanská. Srdce obchodní
pasáže, ve spodní části desetipodlažního komplexu, tvoří supermarket
s rozlohou více než 1600 m2, prodejny s různorodým sortimentem a
službami, kavárny Fabrique a Fénix, fast-food restaurace, pizzerie aj.
O mnohé věci se nepokoušíme ne proto, že jsou těžké,
ale těžké jsou proto, že se o ně nepokoušíme.
Lucius Annaeus Seneca 5 – 65
Clarion Congress Hotel Prague splňuje očekávání náročného kongresového klienta
30. 06. 2008
Stejný Senekův citát, kterým zahajuji své povídání
s generálním ředitelem Clarion Congress Hotelu Prague****, panem Romanem
Vacho, uvozoval mou rozmluvu s arcibiskupem pražským a primasem českým
Miloslavem kardinálem Vlkem (viz www.e-vsudybyl.cz, heslo pro fulltextový
vyhledávač: „Když dělám dobro, obdarovávám“). Vybavil se mi ale nejen
proto, že pan kardinál ve zmiňovaném interview poznamenal: „…prezident
Národní federace hotelů a restaurací České republiky pan Roman Vacho
konstatuje vysokou podzaměstnanost v podmínkách České republiky v oblasti
služeb. Obzvláště tristní je tato skutečnost v regionech disponujících
velkým a přitom pramálo využívaným potenciálem přírodních krás,
pamětihodností a dalších atraktivit s vysokou mírou nezaměstnanosti.
V tomto by se Praha, co se směrování turistů týče, měla s nimi
(obdobně jako sv. Mikuláš) o svůj pomyslný plášť rozdělit.“
Takže pane generální, neprotiřečíte si tím, že jste opustil malebný
Karlovarský kraj a vrátil se do Prahy?
Odpovím v obdobném duchu, novozákonním biblickým: „Tys řekl, pane.“
Ale jsem opravdu šťastný, že jsem dostal příležitost přijmout tuto
výzvu a podílet se na uvedení do života a rozchození až tak nádherného
dítěte. Clarion Congress Hotel Prague je po osmnácti letech jedno
z největších hotelových kongresových zařízení, jež bylo v Praze
postaveno. Je součástí hotelového řetězce CPI Hotles, a.s. Tento jeden
z nejmladších, velmi dynamických hotelových řetězců, začíná ukusovat
z pomyslného koláče hotelového a kongresového byznysu nejen v Praze. CPI
Hotels svoji činnost velmi správně zaměřuje na spojení hotelových služeb
a servisu MICE. Tempo jeho expanze, a to i mimo hlavní město Prahu, je
výrazné. Jsem přesvědčen, že CPI Hotels a jeho „brandy“ budou do dvou
let v každém z ostatních třinácti krajských měst.
Fungování firem je postaveno na osobnostech, zejména těch
v čele.
Úspěch firem, snad kromě té vaší „one man show“, doktore, je založen
na týmu lidí, kteří dotyčný projekt, v našem případě hotelový a
kongresový komplex, realizují. Je jasné, že v každém funkčním týmu
musí být nějaký lídr. Člověk, který mu dává řád. Osobnost lídra,
v případě CPI Group předsedy představenstva a generálního ředitele pana
Jana Kratiny, je klíčem k úspěchu. Ten vytváří základní podmínky, a
já pak následně podmínky týmu Clarion Congress Hotelu Prague.
U takovýchto nových projektů a tak mlaďounkého hotelu, jako je Clarion
Congress Hotel Prague, by měl lídr být pro trh zárukou kvality. Ale stejně
je to vždy otázkou zvládnutého řemesla a profesionality týmové
spolupráce. I když je u nových projektů přínosné, má-li zákazník
šanci jít za jménem, za značkou, za tím, s kým má dobrou zkušenost.
V době, kdy spolu hovoříme (3.4.2008), v Bukurešti probíhá
Summit NATO. Před šesti lety byl v Praze a kongresovou technikou jej
zabezpečovala česká firma ProMoPro, jež takovéto události zajišťuje po
celé Evropě.
ProMoPro je jedna z firem, s níž spolupracuji již od dob, kdy jsem působil
v někdejším pražském hotelu Atrium. Spolupracoval jsem s ní
i v Karlových Varech a spolupracuji s ní i zde. Včera jsme tu
zajišťovali akci Microsoftu, kterou opět dělalo ProMoPro. Je to věc
vzájemné výhodnosti. ProMoPro je excelentní partner, a tak klienti nemají
obavy z úrovně technického zabezpečení svých akcí. A pokud i ProMoPro
dá dobrozdání: „To je opravdu dobrý hotel, ten vysočanský Clarion,“
výrazně to napomáhá obchodní politice CPI Hotels.
Vysočanský objekt s Clarion Congress Hotelem Prague je nejen
velkým čtyřhvězdičkovým hotelem s 559 pokoji, ale i obchodním a
kongresovým komplexem.
Idea investora, provázat několik samostatných projektů, je zajímavá a
velmi nosná. Clarion Congress Hotel Prague je disponován nad obrovským
nákupním centrem a velkokapacitními podzemními garážemi. V nákupní
Galerii Fénix je pětaosmdesát prodejních jednotek s příjemným food
courtem, kde je wellness a fitness centrum I´M FIT. Hotel byl od samého
počátku stavěn jako kongresový. Kongresové patro disponuje 4000m2,
přičemž vše je uzpůsobeno vysokým nárokům kongresové klientely, která
má své specifické potřeby a přání. Jsem na sto a jedno procento
přesvědčen, že tak, jak byl projekt realizován, splňuje očekávání
náročného kongresového klienta.