Menu

„Chcete-li na trhu uspět, spojte se s úspěšnými. Zaručenou cestou k úspěchu v oblasti cestovního ruchu je proto spojení s absolutní špičkou, kterou představují cestovní kanceláře Čedok, Canaria Travel a Eso Travel.“ Těmito slovy začínala každá z prezentací organizovaných pro prodejce zájezdů v Ústí nad Labem, Hradci Králové, Ostravě, Brně a v Praze. Na to, jak vnímají toto spojení, jsem se zeptal některých účastníků prezentací.

Chcete-li uspět, spojte se s úspěšnými

03. 12. 2001

Petra Sokolářová – Turistické centrum CK RAPED, Hřensko
Myslím, že je dobrá konkurence na českém trhu. ESO Travel, Canaria Travel i Čedok mají dobré jméno a každý z nich je nejlepší na určitou oblast. Jestliže se tyto tři cestovní kanceláře, každá svojí činností, daly dohromady, myslím si, že je to pro nás prodejce a pro naše klienty i veliká míra jistoty.

Pavel Hudec – Laura Tour, Chrastava
Myslím, že to je docela dobrá věc. Čedok má poměrně širokou klientelu. Je značkou, která prodává – je zárukou. Spojení se dvěma specialisty na exotiku a na Kanárské ostrovy vidím jako výhodné nejen pro ně samotné, ale i pro nás prodejce.

Hana Táborská – Cestovní agentura, Děčín
Je to pro mě docela překvapení. Zatím jsem prodávala především produkt Čedoku. Čedok i ostatní dvě cestovní kanceláře spojení posílí. Kromě tradičních destinací se v katalogu Čedoku teď v daleko větším rozsahu objeví i Kanárské ostrovy, Austrálie apod. Myslím si, že to bude lepší a hlavně bude bohatší nabídka.

Marie Dražanová – Cestovní agentura Jitka, Dobruška
Se všemi máme uzavřeny provizní smlouvy a již tři roky je prodáváme. Bohužel naše cestovní agentura působí na malém městě, kde klienti kupují spíše cenově dostupnější zájezdy. Nejlépe se nám prodává Čedok. Zájezd ESO Travelu zatím nikdo nekoupil, protože od nás za exotikou mnoho lidí nejezdí. Canaria Travelu jsme pár zájezdů prodali. Spojení touroperátorů je pro cestovní agentury určitě výhodou, zejména dosahují-li vyšších objemů prodejů, díky jimž dosahují progresivnějších provizí.

František Cink – Veselá společnost, Chrudim
Myslím si, že je to poměrně dobrý taktický tah. Věřím, že se jim podaří být silnou koalicí na trhu cestovního ruchu v České republice. V posledních letech měly a mají mnohé cestovní kanceláře tendenci postupně snižovat odměny pro provizní prodejce. Program provizního odměňování prodeje těchto tří cestovních kanceláří je pro nás lukrativní. Tato koalice dobře ví, proč tak činí. Dá se také očekávat, že to rozhýbe trh a ukáže směr ostatním cestovním kancelářím, jejichž jsme také prodejci.

František Polach – Cestovní agentura Štěpánka Polachová, Chrudim
V celku je to především jejich věc. Pro nás to nějaký zvláštní význam nemá. My jsme s Čedokem zatím smlouvu neměli. Dříve nechtěl provizní prodejce. Teď snížil počet vlastních poboček. Měli jsme ale smlouvy s Canárií a s Esem. Nyní budeme usilovat i o získání smlouvy s Čedokem, protože změnil strategii.



www.cedok.cz

www.canariatravel.cz

www.esotravel.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001