Česká podnikatelská
06. 04. 2001
O více než 250 %
28. března se uskutečnila tisková konference České podnikatelské
pojišťovny, a.s. (dále jen ČPP), kde bylo konstatováno, že ČPP loni
zažila nejúspěšnější rok od svého založení. Oproti předchozímu roku
zvýšila tržby o více než 250 % na 808 milionů Kč a hospodaření
ukončila se ziskem 11,27 milionu Kč, což představuje roční nárůst
o 110 %. Dynamikou růstu předepsaného pojistného ve výši 357 % se ČPP
zařadila mezi nejrychleji rostoucí pojišťovny v České republice.
V porovnání s růstem celého pojistného trhu je to více než
dvacetinásobek.
V oblasti neživotního pojištění mezi desítkou
největších
Kmen pojišťovny k 31.12. 2000 přesáhl 430 tisíc pojistných smluv.
V oblasti neživotního pojištění se ČPP zařadila mezi 10 největších
pojišťovacích ústavů v České republice. Na tomto úspěchu se nejvíce
podílelo povinné ručení, kterého využilo více než 220 tisíc
klientů.
Životní pojištění s Filipem
V souvislosti s daňovými úlevami pro životní pojištění, které vešly
v platnost od 1.1.2001, nabízí ČPP zájemcům o tento druh pojištění
velice úspěšný produkt: „Životní pojištění s Filipem“.
Pojištění poskytuje vedle kvalitní ochrany i možnost výhodného
ukládání peněz, plné využití daňových úlev, včetně jejich dalšího
zhodnocení v podobě vysokých výnosů. Výnosy jen v loňském roce
dosáhly více než 9 % a jsou v plné míře připisovány na účet
klientů.
Strategickým záměrem
Strategickým záměrem ČPP v následujícím období je zaujmout místo a
udržet se v desítce nejvýznamnějších pojišťoven v České republice.
Dosáhnout v ukazateli předepsaného pojistného 1,4 miliardy Kč. Tohoto
cíle hodlá ČPP docílit především rozvojem životního pojištění
v souvislosti s daňovými úlevami, novou strategií v oblasti pojištění
průmyslu a podnikatelů a udržením, eventuálně posílením svého podílu
na trhu povinného ručení. ČPP v současné době prošla organizačními
změnami, jejichž výsledkem je nová organizační struktura společnosti,
která bude lépe odpovídat potřebám klientů i obchodních partnerů.