Ceny Sirius
22. 04. 2006
5.dubna ve Slovanském domě v Praze předaly České aerolinie ceny Sirius. V loňském roce agentury prodaly celkem 76 % z celkového počtu letenek ČSA. Stále oblíbenější formou nákupu dopravních cenin se u cestujících stávají elektronické letenky, jejichž podíl v prosinci loňského roku přesáhl 30 % všech prodaných letenek a za celý rok 2005 si zákazníci tímto způsobem koupili 10 % všech letenek. S počtem nejvíce prodaných letenek za rok 2005 se v kategorii IATA agentur na první příčce umístil American Express, spol. s r.o., na druhém ASIANA, spol. s r.o., na třetím Čedok a.s. V kategorii non-IATA na prvním místě FIRO-tour a.s., na druhém Blue Sky Travel s.r.o., na třetím EXIM TOURS a.s. V charterech byl první EXIM TOURS a.s., druhá CESTOVNÍ KANCELÁŘ AKVILA TRAVEL s.r.o. a třetí AZUR REIZEN, s.r.o. a Cestovní kancelář FISCHER, a.s. V kategorii cargo byl první SCHENKER spol.s r.o., druhý Maurice Ward & Co., s.r.o. a třetí DHL Logistics (Czech Republic) s.r.o.