CCS - moderní zákaznicky orientovaná firma
06. 04. 2001
Za deset let prošla společnost CCS velmi dynamickým rozvojem. Největší specializovaný vydavatel platebních karet v České republice staví svoji budoucnost na rozšíření finančních služeb pro firemní klientelu o nabídky produktů spotřebitelského financování Triangl. Pro oba segmenty připravuje celou řadu moderních karetních a platebních produktů a služeb s vysokou přidanou hodnotou. Nová CCS se tak stává jedním z vedoucích specializovaných subjektů na českém finančním trhu.
Výsledky roku 2000
Byly rekordní v historii společnosti. Jak na tiskové konferenci uvedl
generální ředitel společnosti CCS pan Milan Hladík: „Obrat společnosti
přesáhl 18 miliard korun, čímž se společnost zařadila mezi největší
firmy v České republice. Na konci roku 2000 využívalo služeb platebních
karet CCS více jak 30.000 firemních klientů.“ Pro klienty společnosti CCS
je k dispozici více než 4000 akceptačních míst (čerpací stanice 1 837,
servisy a služby – 1 875, hotely a restaurace – 383, supermarkety a
hypermarkety – 9) a jejich počet neustále stoupá. Karta CCS tak
rozšířila svoji původní funkci – rychlou a pohodlnou platbu u čerpací
stanice – o služby, které provázejí jejího držitele nejen na cestách,
ale i v běžném, každodenním životě. Spolehlivé a nadstandardní
služby spojené s kartami dnes oceňuje především vedení firem. Systém
CCS nabízí různé formy řízení spotřeby, které vedou k úspoře
nákladů. Nejdůležitější je, že tento systém není uzavřený a naopak
otevírá do budoucnosti další možnosti rozvoje nabízených služeb.
Průhlednost a kvalita
Jsou základním stavebním kamenem filozofie CCS. Tyto hodnoty jsou sdíleny
akcionáři, vrcholovým managementem až po pracovníky v zákaznickém a
telefonním centru. Moderní technologie nepotlačily lidskou tvář CCS. Jasné
jsou i majetkové vztahy, které umožňují stanovit kvalitní manažerský
mandát pro vedení firmy. V současné době je rozložení následující:
38 % patří investiční společnosti spravované Chase Fleming Asset
Management, 62 % deseti zakladatelům z České republiky. Díky tomu CCS
kombinuje nejen jistotu mezinárodního finančního zázemí a důraz na
kvalitní správu a řízení, ale i silný podnikatelský náboj a schopnost
adaptace na české podnikatelské prostředí.
Strategické změny
Jsou diktovány vůlí CCS neustále zvyšovat hodnotu dodávanou zákazníkům.
Výsledkem je hluboká restrukturalizace všech procesů ve společnosti a
vývoj nových produktů a služeb, v první řadě pro firemní zákazníky.
Dalším krokem je vstup na trh prodeje zboží na splátky fyzickým osobám.
Otevírají se tak další zajímavé možnosti pro klienty CCS i jejího
nového partnera.