Brněnské veletrhy GO a Regiontour nabízejí program pro odborníky i veřejnost
05. 11. 2018
Co nabízejí kraje České republiky? A kam vyjet na dovolenou za hranice své rodné země? To se dozvědí návštěvníci brněnských veletrhů cestovního ruchu GO a Regiontour. Ve dnech 17. až 20. ledna 2019 budou na brněnském výstavišti cestovatelské osobnosti, které prozradí tipy i zážitky z cest, kraje České republiky i zahraniční destinace, ochutnávky gastronomických specialit a atraktivní program pro celou rodinu.
Tradiční lednové veletrhy cestovního ruchu GO a Regiontour
představují atraktivní program pro profesionály v cestovním ruchu i celou
rodinu. „Rozvoj veletrhů GO a Regiontour jako národní prezentace
cestovního ruchu s tím, že Regiontour je nosným projektem na podporu
incomingu a domácího cestovního ruchu a veletrh GO nabízí zajímavé
nabídky zahraničních destinací, se jeví jako ta správná cesta pro jejich
další rozvoj. Odráží se to ve zvyšujícím se zájmu o účast
domácích krajů, regionů z okolních zemí a v neposlední řadě
i vzdálenějších destinací. Naším úsilím společně s hlavními
partnery je budovat zde efektivní platformu pro diskusi nad aktuálními
tématy, prezentaci a podporu rozvoje cestovního ruchu v ČR,“ prozrazuje
ředitel veletrhů GO a Regiontour Miloň Mlčák.
Kulturní bohatství, aktivní dovolená či virtuální
realita
Do veletrhů se prolne hned několik témat. Jedním z nich je aktivní
dovolená, která lidem přiblíží například dovolenou na vodě. Chybět
nebudou tipy, co vše je pro „vyjetí na vodu“ třeba udělat, ale ani
výstava samotných lodí či simulátory a trenažéry. Pro adrenalinové
nadšence bude připravena propracovaná lezecká stěna. Program se dotkne
také dovolené na kolech či karavanem. Na své si přijdou i milovníci
kultury a relaxace. Mezi dalšími tématy doprovodných programů se objeví
například inovativní marketing v regionech, moderní technologie
v cestovním ruchu, kulturní bohatství regionů či regionální gastronomie.
„Součástí programu bude i virtuální realita. Lidé se tak dostanou
přímo z brněnského výstaviště například do historického centra
různých měst. Právě moderní technologie představují atraktivní
využití i pro cestovní ruch,“ uvedla mluvčí dvojice veletrhů Karolína
Křenková. Součástí veletrhu bude ochutnávka exotické gastronomie, ale
také místních specialit. Doprovodný program veletrhů obohatí festival
krajových specialit a regionální potraviny REGFOODFEST. A s chutí budou
kouzlit také studenti oborů kuchař, cukrář a číšník. Ti budou
soutěžit pod hlavičkou 24. ročníku mezinárodní soutěže Gastro Junior
Brno 2019 – Bidfood Cup. Těšit se lze na přednášky o exotické
gastronomii z různých koutů světa. Již tradičně se všichni
návštěvníci mohou těšit i na cestovatelský festival GO Kamera.
Čeká
nás také vyhlášení 12. ročníku Velké ceny cestovního ruchu –
soutěže, která každoročně oceňuje nejlepší projekty, jež přispívají
k rozvoji cestovního ruchu u nás. Projekty lze do soutěže přihlašovat
až do konce listopadu a slavnostní vyhlášení proběhne hned první den
konání veletrhu GO & Regiontour, tedy 17. ledna 2019. Soutěž talentů
Profi GO v cestovním ruchu je zase určena studentům středních
a vyšších odborných škol, tedy mladým lidem, kteří mají zájem
o cestovní ruch. Ti nejlepší musejí prokázat nejen zeměpisné, kulturní
a historické znalosti, ale také pohotovost projevu a znalost alespoň
jednoho cizího jazyka.
Nová komunikační kampaň #vzacnemalickosti
Brněnské veletrhy cestovního ruchu chtějí návštěvníkům poskytnout
nejen tipy, kam vyjet na dovolenou či jak trávit volný čas. „Nová
komunikační kampaň se snaží upozornit i na fakt, že cestování je
o všedních maličkostech. Ať už lidé cestují po České republice, nebo
do vzdálenějších koutů světa, vždy je podstatné, aby nezapomínali, že
zážitky tvoří i běžné maličkosti. Naše kampaň tedy vyobrazuje
všední situace. A usiluje o to, aby lidé nezapomínali nato, že právě
maličkosti jde na cestách učinit vzácnými. V podstatě můžeme myšlenku
shrnout do známého pořekadla: jaké si to uděláš, takové to máš,“
přibližuje novou kampaň dvojice veletrhů Karolína Křenková. Kampaň
pracuje s cestovatelskými emocemi a nově zapojí do komunikace i samotné
návštěvníky.