Menu

Bohemia brunch

07. 03. 2004

Můj mladší syn Matouš byl, bohužel, v neděli 8. února 2004 na škole v přírodě, takže přišel o zábavu, která by se mu líbila. Zařádit si v dětském koutku čtyřhvězdičkového hotelu a přitom být účastníkem slavnostního zahajovacího Bohemia brunche. Nicméně na tento brunch jsem nešel sám, jako jsem nucen na většinu obdobných akcí. Nedělní pozvání platilo i pro rodinné příslušníky a manželka i starší syn Martin je přijali. A tak jsem se v Mezzo Restaurant Corinthia Panorama Hotelu setkal i s dalšími známými lidmi v obdobné sestavě. Příjemná akce, konstatoval jsem před generálním ředitelem hotelu Corinthia Panorama Hotel panem Kamilem Madejem.
Vzhledem k stále rostoucí popularitě rodinných návštěv brunchů jsme se rozhodli vytvořit nový koncept zaměřený na kulinářské speciality české kuchyně. Od února jej realizujeme pravidelně každou neděli od půl dvanácté do tří odpoledne. Vedle pestrého výběru pokrmů české kuchyně formou švédských stolů s pochoutkami připravovanými šéfkuchaři světové úrovně máme pro nejmladší hosty připravený vámi již zmiňovaný dětský koutek s odborným dohledem, spoustou her a soutěží. To vše podbarvuje živá hudba umocňující příjemnou sváteční nedělní atmosféru. Cílem dnešní akce je připomenout se přátelům a upevnit obecné povědomí o našem hotelu vůči veřejnosti. Hodně na něm stavíme, protože právě ono nám bude do budoucna přinášet silné postavení na trhu.

Jaká byla vaše cesta sem, na post generálního ředitele Corinthia Panorama Hotel?
Před tím, než jsem sem nastoupil, jsem pracoval čtyři roky jako rooms division manager v hotelu Hilton Prague. Sem jsem nastoupil na místo zástupce ředitele hotelu a před rokem mne jmenovali do současné pozice.

Pokud jsem tu měl co do činění s personálem, ať co se týče obsluhy či prosté komunikace, dělal na mne rovněž velmi příjemný dojem. Nepřeceňuji svůj význam, a tak se mi lze domnívat, že je to jeho běžný způsob projevu.
V našem hotelu stavíme nejen na špičkovém vybavení, gastronomii, široké škále služeb, ale zejména na personálu. Ten je jednou z našich priorit. Hotelnictví je především o úsměvu, o lidech. Personál Corinthia Panorama Hotelu je naší velkou devizou. Navíc v současné době se zdá, že není až tak důležité, že vám obsluha správně podává talíř zleva nebo zprava, ale že je vlídná a usměvavá, že dobře vypadá a umí se chovat. Pochopitelně to, že umí správně servírovat, je samozřejmostí. Aby ale byl podnik úspěšný, musí mít host dobrý pocit, že je ve správný čas na správném místě, a toto přesvědčení u něj i celkovou atmosféru hotelu vytváří především personál.





www.corinthia.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001