Bohemia brunch
07. 03. 2004
Můj mladší syn Matouš byl, bohužel, v neděli 8. února
2004 na škole v přírodě, takže přišel o zábavu, která by se mu
líbila. Zařádit si v dětském koutku čtyřhvězdičkového hotelu a
přitom být účastníkem slavnostního zahajovacího Bohemia brunche.
Nicméně na tento brunch jsem nešel sám, jako jsem nucen na většinu
obdobných akcí. Nedělní pozvání platilo i pro rodinné příslušníky a
manželka i starší syn Martin je přijali. A tak jsem se v Mezzo Restaurant
Corinthia Panorama Hotelu setkal i s dalšími známými lidmi v obdobné
sestavě. Příjemná akce, konstatoval jsem před generálním ředitelem
hotelu Corinthia Panorama Hotel panem Kamilem Madejem.
Vzhledem k stále rostoucí popularitě rodinných návštěv brunchů jsme se
rozhodli vytvořit nový koncept zaměřený na kulinářské speciality české
kuchyně. Od února jej realizujeme pravidelně každou neděli od půl
dvanácté do tří odpoledne. Vedle pestrého výběru pokrmů české kuchyně
formou švédských stolů s pochoutkami připravovanými šéfkuchaři
světové úrovně máme pro nejmladší hosty připravený vámi již
zmiňovaný dětský koutek s odborným dohledem, spoustou her a soutěží. To
vše podbarvuje živá hudba umocňující příjemnou sváteční nedělní
atmosféru. Cílem dnešní akce je připomenout se přátelům a upevnit
obecné povědomí o našem hotelu vůči veřejnosti. Hodně na něm stavíme,
protože právě ono nám bude do budoucna přinášet silné postavení
na trhu.
Jaká byla vaše cesta sem, na post generálního ředitele Corinthia
Panorama Hotel?
Před tím, než jsem sem nastoupil, jsem pracoval čtyři roky jako rooms
division manager v hotelu Hilton Prague. Sem jsem nastoupil na místo zástupce
ředitele hotelu a před rokem mne jmenovali do současné pozice.
Pokud jsem tu měl co do činění s personálem, ať co se týče
obsluhy či prosté komunikace, dělal na mne rovněž velmi příjemný dojem.
Nepřeceňuji svůj význam, a tak se mi lze domnívat, že je to jeho běžný
způsob projevu.
V našem hotelu stavíme nejen na špičkovém vybavení, gastronomii, široké
škále služeb, ale zejména na personálu. Ten je jednou z našich priorit.
Hotelnictví je především o úsměvu, o lidech. Personál Corinthia
Panorama Hotelu je naší velkou devizou. Navíc v současné době se zdá,
že není až tak důležité, že vám obsluha správně podává talíř zleva
nebo zprava, ale že je vlídná a usměvavá, že dobře vypadá a umí se
chovat. Pochopitelně to, že umí správně servírovat, je samozřejmostí.
Aby ale byl podnik úspěšný, musí mít host dobrý pocit, že je ve
správný čas na správném místě, a toto přesvědčení u něj i celkovou
atmosféru hotelu vytváří především personál.