Ve své letošní jedenácté sezoně cestovní kancelář Azur Reizen nabízí zájezdy na Tabarku, do Tuniska, Egypta a Turecka a Dubaje ve Spojených arabských emirátech. V jejím katalogu je ke stovce hotelů, od jednodušších až po nejluxusnější, s pobyty na 7, 10, 11 nebo 14 nocí. Ke spokojenosti klientů výrazně přispívá fakt, že v pobytových místech spolupracuje s renomovanými silnými místními cestovními kancelářemi a poskytovateli ubytovacích a dalších služeb. Velmi oblíbený a klienty vyhledávaný je jeho Club Azura, koncipovaný pro pobyty rodin s dětmi. Hotely Clubu Azura, mimo výhod pro děti (včetně pobytu a stravování i formou all inclusive pro jedno dítě zcela zdarma a další se slevou) nabízejí a umožňují i mnoho sportovních a dalších aktivit.
Azur Reizen v roce 2008
28. 01. 2008
S panem Mgr. Adelem Dridi, ředitelem cestovní kanceláře Azur
Reizen spolu tradičně hovoříme začátkem roku v Brně na jeho expozici na
GO 2008. Je první den veletrhu odpoledne. O tom, jaký je letos ze strany
provizních prodejců zájem o spolupráci s Azur Reizen svědčí několik
prázdných palet od jeho katalogů na rok 2008. Pane Dridi, byl pro vaši
cestovní kancelář rok 2007 úspěšný?
Rozhodně. Byl lepší než rok 2006. Zaznamenali jsme patnáctiprocentní
nárůst klientů. V roce 2008 bychom rádi realizovali ten samý objem
turistů, jaký s cestovní kanceláří Azur Reizen vycestoval v roce
2007. A vůbec bychom se nezlobili, kdyby došlo k malému navýšení,
protože jsme svou nabídku rozšířili o novou destinaci – Spojené
arabské emiráty. Máme přímé lety z Prahy do Dubaje.
Bleskurychlé vyexpedování katalogů Azur Reizen svědčí o tom,
jak hodně je vaše činnost provázána s provizními prodejci.
Ano, máme kvalitní obchodní partnery. Bez nich bychom už dávno nebyli ani
na českém a ani na slovenském trhu. Azur Reizen má v Česku pouze tři
vlastní prodejny. V Praze, Liberci a v Ostravě. Jejich počet nechceme
rozšiřovat. Maximum prodejů chceme realizovat prostřednictvím sítě
obchodních partnerů.
Čím si zájezdy Azur Reizen především zasluhují stoupající
přízeň klientů a provizních prodejců?
Určitě tím, že „nekalíme vodu“ všemožnými „akčními
vychytávkami“, prezentovanými jako slevy za kdovíco. Hodně lidí si
zvyklo, že Azur Reizen dobré ceny dává hned od začátku. Tzn. neuvádíme
vysoké ceny a paralelně s nimi několikatisícové slevy. Takové triky na
klienty nezkoušíme. Zákazníci umí počítat, a proto naše zájezdy
kupují. Ti opakovaní už mají odzkoušeno, že jim za dobrou cenu prodáme
kvalitní služby, a těm, kdo s námi jedou poprvé, nás velmi často někdo,
kdo již s námi byl, doporučil. Už čtvrtý rok po sobě, jako jedna
z mála cestovních kanceláří na českém trhu, svým klientům nabízíme
opravdový on-line prodej. Bohužel, pod pojmem on-line spousta cestovních
kanceláří nabízí cosi, co se tomu snad blíží, ale není to přímý
prodej v reálném čase. Zpravidla se to u nich odehrává tak, že je třeba
poslat e-mailem požadavek, cestovní kancelář klientovi pošle kalkulace a
klient stále nemá jistotu, zdali jím požadovaný zájezd je pro něj ještě
volný či nikoliv. V případě on-line nákupu zájezdu cestovní kanceláře
Azur Reizen to všechno řeší sám klient přímo se systémem. Okamžitě
zjistí, zdali je zájezd volný. Systém mu okamžitě odpoví, jsou-li
v letadle volná místa. Pokud chce kalkulaci, zadá si počet osob, z toho
dětí, a systém mu ji udělá. Hned, jak potvrzuje svůj nákup, dostane
fakturu e-mailem a může ji zaplatit. Takovýto systém na českém trhu mají
asi jen tři čtyři cestovní kanceláře.