Outgoing:
- zájezdy především do zemí dostupných individuální dopravou;
- zprostředkování služeb v zahraničí;
- zajišťování služeb business travel;
- zájezdy na autosalony, motoristické podniky GP, Rallye, Formule 1 apod.;
- tranzitní ubytování.
Incoming a domácí cestovní ruch:
- zájezdy v Česku pro skupiny a jednotlivce;
- lázeňské, letní u vody a zimní lyžařské pobyty;
- incentivní programy, kongresy, teambuilding,
- školní akce, lyžařské kurzy, poznávací zájezdy.
Ostatní služby:
- vystavování a prodej motoristických dokumentů ÚAMK a FIA;
- prodej dálničních kuponů Česko, Slovensko, Rakousko, Slovinsko, Švýcarsko;
- prodej cestovního pojištění a pojištění motorových vozidel;
- prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce;
- prodej zboží souvisejícího s autoturistikou;
- prodej autobusových jízdenek;
- podávání autoturistických informací a příprava cestovních itinerářů;
- celní carnety CPD;
- kempingové karty CCI;
- letenky.
Vlastní hotelová zařízení ve skupině:
- Motel OASA – Opava
- Hotel Panoráma – Orlická přehrada
- Hotel Fontána – Lipenská přehrada
Autoturist jde s dobou
20. 11. 2010
S ředitelem Autoturistu Ing. Petrem Tiefenböckem jsem
spolupracoval již u prvního vydání nového časopisu, který na veletrhu GO
v Brně v lednu 2001 křtili pan poslanec Josef Jalůvka a generální
ředitel Českých drah Dalibor Zelený starým zachráněným jménem
Všudybyl. Ostatně i díky této konstelaci se nám o několik let později
podařilo uvést v život oblíbený autovlak Jadran Expres do Splitu, který
loni po pěti letech dojel na to, že místo toho, aby vozil platící
pasažéry, stal se nástrojem proradostňování zaměstnaneckých benefitů
„modré armády“.
Petře, čím to, že jsi autovlaky zredukoval na auta?
Jsou životní výzvy, které se neodmítají, a jedna z českých
renomovaných cestovních kanceláří, Autoturist, s třiačtyřicetiletou
tradicí, pro mne takovou výzvou určitě je. Ostatně, na rozdíl od
železničářů, se mototuristé nevozí gratis, a proto je tato cílová
skupina pro firmu orientující se na zájezdy určitě atraktivní.
Jaká byla pro Autoturist letní sezona 2010?
Stejně úspěšná jako loňská. Orientujeme se totiž hlavně na
individuální cestovatele. Své destinace volíme tak, aby tam bylo možné
dojet automobily a motocykly, byť ani to už dnes úplně neplatí, protože
nabízíme i letecké zájezdy do Bulharska. Novinkou byl projekt „Zpátky do
východního Německa“ – pobyty u Baltického moře, které v minulém
roce zaujaly a které budeme dále nabízet, zřejmě jako jediná cestovní
kancelář v Česku .
Začíná lyžařská sezona.
Nabídku zimních a wellness pobytů děláme díky internetu výhradně
on-line, protože ji individuální klientela stále více vyhledává. Podporou
tohoto distribučního kanálu je i náš letošní projekt www.unitedtravel.cz. Zkrátka, doba
patří elektronickým médiím, a Autoturist s dobou jde.