Amadeus ocenil nejlepší cestovní kanceláře
27. 11. 2005
V příjemném prostředí divadla Bez zábradlí se 8. listopadu
odehrál slavnostní večer pod taktovkou společnosti Amadeus Marketing
CSA, která ocenila nejproduktivnější zákazníky z řad
cestovních kanceláří. V kategorii nejproduktivnější cestovní kancelář
se na prvním místě umístila Student Agency, na druhém
místě GTS International a na třetí pozici
Asiana. Vyhlášeni byli rovněž nejlepší
fotografové-amatéři v tradiční fotosoutěži na téma cestování a
v neposlední řadě byly představeny výsledky zajímavého projektu
Show Me The Value.
Jde o mezinárodní sérii studií, které porovnávají produktivitu
knihovacích nástrojů na trhu a zaměřují se na výkonnost a efektivnost
procesů v cestovních kancelářích na celém světě.
Amadeus v České a Slovenské republice pověřil tímto úkolem konzultační
společnost MAG Consulting, s.r.o. s požadavkem analyzovat
efektivitu typických knihovacích procesů v šesti cestovních
kancelářích. Specialisté-tazatelé posuzovali kvalitu a rychlost
vytváření rezervací prováděných přes globální distribuční systém
(GDS) ve srovnání s použitím telefonu a internetu.
Rozbor rovněž ukázal na rozdíly mezi dvěma hlavními GDS působícími na
trhu. Více informací o studii Show Me The Value najdete
na:
www.amadeus.com/…thevalue/cze