ALBION hotel slavil první výročí
20. 05. 2007
S generální ředitelkou TOP HOTELu Praha a ALBION HOTELu Martou
Šnoblovou se potkáváme při příležitosti oslav prvního výročí
otevření pražského ALBION HOTELu.
Na oslavu (jak my říkáme) menšího bratra TOP HOTELu Praha, která se konala
24. dubna večer, jsme zvali své partnery a přátele. Velmi záhy po jeho
otevření jsme i my, z TOP HOTELu, pochopili, že není malým hotelem a že
se i díky velké ubytovací kapacitě rychle a úspěšně etabloval na
pražském hotelovém trhu. Nejen jeho ubytovací část, ale i konferenční
prostory. V brzké době zde začneme budovat kongresový sál o kapacitě cca
450 míst, salonky, přilehlé foyer, novou restauraci a wellness.
Čím to, že vaše hotely, ač ne v centru Prahy, jsou tak utěšeně
vytěžovány hosty a účastníky kongresových a společenských akcí
z celého světa?
Řekla bych, že je to díky dlouhodobě pěstované spolupráci
s incomingovými agenturami a dalšími partnery. Rozumná obchodní politika
je samozřejmostí. Patřičná úroveň služeb rovněž. Samozřejmostí je
i to, že se o ni zasluhují lidé, kteří u nás pracují. Výraznou
konkurenční výhodou obou hotelů je velká ubytovací kapacita, rozsáhlé
kongresové a další zázemí. Ve službách dbáme na to, abychom drželi co
nejvyšší úroveň. V tomto přístupu ale nejsme výjimeční. V čem asi
ano, je vůle majitele obou hotelů do nich investovat a přetvářet své vize
ve skutečnost. Dělat z objektů, které původně rozhodně nebyly
koncipovány jako kvalitní čtyřhvězdičkové kongresové hotely, místa
s příjemnou atmosférou, kvůli které hosté rádi přicházejí.
Areál TOP HOTELu Praha již třetím rokem zdobí velký kongresový
sál. Za jeho existence se v něm událo nesčetné množství prestižních
akcí. Nejen sál, ale i top management hotelu účinkoval v řadě
televizních show, soutěží a přehlídek coby členové porot apod.
Kongresová hala úžasně akcelerovala mediální propagaci TOP HOTELu Praha.
Díky rozměrům, ať už výšce stropu, ploše a dalším parametrům, láká
televizní štáby. Obrací se tak na nás řada klientů, firem
i zprostředkovatelských agentur z celé republiky s tím, že se o nás
dozvěděli právě díky televizním přenosům a že si tu také chtějí
udělat akci. To je velké plus. Máme i řadu klientů, s nimiž jsme
spolupracovali dávno předtím, než jsme kongresovou halu postavili. Díky ní
však u nás začali dělat větší akce a akce jiného typu. Pokud se tu
koná velký kongres, jsme mu nejen schopni zabezpečit kongresové
zázemí – halu, sály, salonky, techniku, dostatečné parkovací kapacity,
ale jeho účastníky bez časových prodlev odstravovat, ubytovat, poskytnout
jim sportovní vyžití, relaxační zázemí apod. To je nutnost. Pokud chce
kongresové zařízení účinně zabránit torpédování svého byznysu
přemrštěnými finančními požadavky ubytovatelů, je nutné, aby mělo pod
kontrolou cenotvorbu kompletního package služeb. Transferů, pronájmů
kongresových prostor a techniky, doprovodných programů, ubytování
i cateringu. Střídmost a rozumná cenová politika se vyplatí kongresové
destinaci nejen tím, že organizátor kongres nepřesune do jiné,
vstřícnější země, ale i tím, že do daného města, kongresového
zařízení a hotelů přibude vysoce solventní klientela, která tam udělá
velké útraty.
Má-li či nemá-li České republika kandidovat na pořadatelství
letních olympijských her?
Určitě má. A kdyby to nevyšlo v roce 2016, tak i na následující.
I bez kandidatury Prahu čeká obrovský kus práce. Už by se konečně něco
mělo začít dělat s hrubě poddimenzovanou dopravní infrastrukturou, díky
níž denně kolabuje doprava, a to nejen v Praze. Už sama kandidatura
způsobí nebývalou celosvětovou popularizaci a propagaci naší vlasti. Ta je
hospodářsky užitečná nejen pro Prahu, ale pro celou zemi. V souvislosti
s kandidaturou je třeba se zamyslet, co přinese mimopražským regionům.
A přínosů určitě nebude málo.
www.tophotel.cz
www.albionhotel.cz