Stačí 7 šálků excelentní kávy Dallmayr každý den, abyste měli ve své kanceláři nebo na baru elegantní nerezový přístroj PrimaDonna vyvinutý společností DeLonghi.
Značka Dallmayr se může pochlubit více než třísetletou tradicí. Dům lahůdek Dallmayr na mnichovské Dienerstrasse se stal známým v celém Německu. Své jméno získal v roce 1870 od obchodníka Aloise Dallmayra a od konce 19. století se řadí k předním delikatesním domům Evropy. Mezi jeho zákazníky patřil císařský dvůr a další evropské knížecí a královské dvory. V roce 1933 přistoupil do firmy K. W. Wille, který zde vybudoval specializované oddělení kávy. To dnes představuje významný podíl na evropském trhu se špičkovou kávou. Úspěch společnosti Dallmayr spočívá ve vysoké náročnosti na kvalitu. Základem je výběr vynikajících druhů surové kávy z nejlepších pěstitelských zemí. Roku 1962 vzniká firma Dallmayr Automaten – Service a o necelých třicet let později jsou umístěny její kávové automaty i ve střední a východní Evropě. Na český trh Dallmayr vstoupil v roce 2001, kde v návaznosti na německou tradici dbá na kvalitu veškerých svých služeb, a to jak v oblasti gastronomie, tak i v samoobslužném vendingu. Exkluzivní kávu Dallmayr dodává i do kanceláří. Kávové speciality Dallmayr jsou ceněny v klasických kavárnách stejně jako v tradičních hotelech, v nejvyhlášenějších restauracích i v oblíbených lokálech a v neposlední řadě i na čerpacích stanicích.
7 šálků excelentní kávy Dallmayr
28. 11. 2009
V posledním interview s generálním ředitelem firmy Alois
Dallmayr Automaten – Service s.r.o. panem René Sionem jsme hovořili pouze
o kávě. Dallmayr ale podniká i v čajích.
Dallmayr dělá zhruba šest a půl tisíce gastronomických položek,
z čehož několik desítek z nich jsou čaje. A proč je nabízíme
i v Česku? To proto, že nás čeští zákazníci oslovili, že když už od
nás mají kávu, jestli bychom jim dodávali také tak kvalitní čaje.
Původně jsme tedy čaje přivezli jako doplněk. Jejich úspěch se projevil,
a nyní je to slušný byznys. Sortiment jednoporcových čajů jsme
rozšířili z osmi na šestnáct. Dallmayr dělá i sypané čaje, ty zatím
v Česku nenabízíme.
Od doby přede dvěma roky, kdy jsme spolu dělali interview, je
u nás značka Dallmayr daleko známější.
Získali jsme velmi slušný podíl trhu. Zároveň s kávou tu nabízíme a to
od velkých plnoautomatických gastronomických přístrojů po malé, pro
menší cukrárny, kavárny, lobby bary či kanceláře, a to i na snídaňovou
kávu. Nově získaným klientům Dallmayru vycházíme vstříc vstupním
balíčkem, jehož součástí jsou technologie odpovídající zavádění
provozu. Poté, kdy se jim byznys s kávou rozjede, jim přivezeme takové,
které zvládnou větší objemy. Nebo naopak. Naddimenzované stroje
nahrazujeme těmi, které odpovídají potřebě.