Dopravní agentura P&P transport and travel agency,
s.r.o.
zajišťuje poznávací a rekreační výlety, city tours, letištní
transfery, okružní jízdy Evropou, a to od jednotlivců až po velké
skupiny. Společnost, založená již v devadesátých letech, disponuje
vlastním vozovým parkem, který se dokáže přizpůsobit klientům tak, aby
jim vyšel vstříc i v náročnějších požadavcích. Tento početný
vozový park tvoří autobusy značek Mercedes Benz, MAN a SETRA, dále pak
minibusy Mercedes Benz a osobní vozy Mercedes Benz a Škoda. Dominantou se
stal nový zlatohnědý dvoupatrový autobus SETRA, pro VIP klientelu je
k dispozici osobní vůz S-Class. I přesto, že je většina z těchto
vozidel moderní a mladší tří let, pro zkvalitnění služeb dochází
k jejich neustálé obnově.
Autobusy se nejčastěji pohybují v oblíbených destinacích, jakými
jsou Vídeň, Paříž, Řím, Benátky, Budapešť, Krakov, Mnichov,
Drážďany a Berlín. Na přání zákazníka je agentura samozřejmě
schopna zajistit přepravu i do jiných částí Evropy. Transfery
z letiště do hotelů a zpět zajišťuje nejenom po Praze, ale
i do dalších měst včetně zahraničí. Celodenní výlety v rámci
České republiky jsou zaměřeny na zajímavé turistické cíle. Jsou jimi
známá místa jako Český Krumlov, Hluboká nad Vltavou, Kutná Hora,
Konopiště, Karlštejn a další. Již několik let také vozí klienty
na zimní pobyty do Francie, Rakouska, Itálie a Andorry. Kromě stálých
klientů v podobě velkých zahraničních cestovních kanceláří
zabezpečuje agentura P&P dopravu i pro soukromou firemní klientelu
a státní sektor jako jsou ambasády, úřady, školy a školky. Pevnou
základnu tvoří stálí řidiči a fungující dispečink.
V případě zájmu o nezávislou cenovou kalkulaci dopravy je
k dispozici e-mail info@transport.cz a nonstop
telefonní linka +420603474510.
25. let dopravní agentury P&P
29. 11. 2015
S jednatelem dopravní agentury P&P transport and travel
agency, s.r.o., Petrem Šimůnkem se známe přes dvacet let. Pan Šimůnek
začal v dopravě podnikat hned po „sametové revoluci“, takže jeho firma
letos slaví 25. výročí.
Jako fyzická osoba jsem začal podnikat v roce 1990. Poté, 1. ledna 2007,
jsem firmu převedl na společnost s ručením omezeným. Začínali jsme
s mikrobusy, později jsem přikoupil větší vozy s kapacitou 19 míst,
49 míst a 59 míst. Nakonec jsem koupil i 83místné autobusy. Do roku
2010 u nás dominovaly značky Mercedes a SETRA, dnes jsou to jednoznačně
autobusy značky MAN. Naši přízeň si tato značka zasloužila především
svými lidmi, kteří poskytují skvělý servis. Dávají tím najevo, že jsme
pro ně váženým zákazníkem.
Důvěru vašich klientů a obchodních partnerů výrazně
umocňuje personální obsazení dopravní agentury P&P.
Ano, vazby mezi klienty a našimi pracovníky jsou dlouholeté, i proto je
základem této firmy stabilní personál. Víte, nešlo by to bez spolehlivého
dispečinku, zkušeného obchodního oddělení a dalších funkčních
složek, jako je účetní a technické oddělení. Dle mého názoru tvoří
vhodné zázemí a příjemné prostředí dobrý základ pro efektivní
práci. Omezení nudných, stereotypních návyků dává prostor změnám,
které jdou s dobou. Snažím se také nechávat všem kreativní a volný
prostor pro seberealizaci. Může se to celé zdát jako slovně uhlazené
společenské fráze, ale rád zkrátka vidím, když vše funguje a lidé jsou
ve firmě spokojení. To je pro mne velmi pozitivní a je to především
ocenění mé práce.
Dalším pilířem firmy je kolektiv řidičů. Máme takové, kteří pro nás
jezdí i přes patnáct let. Nejde jen o to, aby svůj vůz přistavili včas
a byli vstřícní k cestujícím. Funguje tam zvláštní magie charismatu,
vlastní osobnosti, logického myšlení, jazykové vybavenosti a samozřejmě
i orientace v terénu. Mým cílem je, aby řidič fungoval samostatně
a dokázal se správně rozhodovat při řešení případných
složitějších situací. Prioritou samozřejmě zůstává spokojený klient.
Jedině ten setrvá a podpoří naše podnikání.
Servis v cestovním ruchu, který poskytujete, je poměrně
rozsáhlý. Dá se specifikovat, na co se momentálně
zaměřujete?
Popravdě od prvopočátku jsme dbali na to, abychom byli flexibilní. Dodnes
se snažíme vycházet vstříc klientům, kteří si u nás chtějí objednat
přepravu i jen několik hodin dopředu. Poslední roky výrazně stoupla
poptávka české klientely po zabezpečení celosezonních poznávacích
zájezdů například do Španělska, Anglie, Itálie a dalších zemí.
Dlouhodobě sledujeme trendy cestovního ruchu a dobře víme, že se nestačí
pouze přizpůsobit. Navýšil se také počet akcí pro klienty z asijských
zemí, jako jsou Čína a Indie, rusky mluvící klientela jezdí během
posledních dvou let méně, ale jako výraznou změnu to nepociťuji. Je nutné
neustále přinášet nové věci, reagovat na trh a budovat spolupráci
s partnerskými dopravci, hotely, cestovními agenturami i jednotlivými
klienty. Své služby jezdíme prezentovat na domácí i na zahraniční
veletrhy. Naposledy jsme byli letos ve Frankfurtu, kde jsme díky perfektnímu
zázemí vytvořenému agenturou CzechTourism získali spoustu nových
kontaktů.
Vaše firma slaví 25. výročí, uděláte si nějakou
radost?
V návaznosti na úspěšnou sezonu jsem se již poněkolikáté rozhodl
rozšířit vozový park, a nabídnout tak stávajícím i potenciálním
zákazníkům další komfortní a moderní přepravu. Je to investice
do budoucna, kterou beru jako výzvu. Poslední patrový autobus, který jsme
přednedávnem pořídili, je taková naše odměna. Je to výroční autobus,
na nějž jsme velmi pyšní! Realizace snových plánů může být někdy
náročnější, ale daří se a věřím, že to celé zvládneme i nadále.
Ostatně to bych si přál ze všeho nejvíce.