Menu

Pardubicko – Perníkové srdce Čech zahájilo veletrh křtem loga

21. 01. 2018

Turistická oblast Pardubicko – Perníkové srdce Čech zahájila na brněnském výstavišti na veletrzích cestovního ruchu GO a REGIONTOUR 2018 prezentaci symbolickým křtem svého loga a představením propagačních materiálů. 
„Jsme nová značka, o které věřím, že bude do budoucna velmi dobře slyšet a vidět. Turistům máme co nabídnout. Jsme v srdci republiky, máme skvělou dopravní dostupnost, krásnou polabskou přírodu, pohodovou síť cyklostezek pro rodiny s dětmi, na své si přijdou i milovníci památek či tradičních významných sportovních a kulturních podniků s mezinárodním přesahem, nemluvě o kvalitních regionálních produktech a možnostech koupaní. I na Pardubicku bude letošní rok ve znamení připomenutí 100 let výročí vzniku republiky,“ sdělil při zahájení předseda rady Spolku a náměstek primátora Pardubic Jakub Rychtecký. 
Perníkové srdce Čech má za sebou první půlrok fungování. Pro oblast Pardubicko – Perníkové srdce Čech to byla jedna z prvních příležitostí, jak o sobě a své činnosti dát vědět mezi odbornou veřejností a návštěvníky veletrhu, kteří zde čerpají inspiraci pro své cestování. Po celou dobu konání veletrhu se prezentovala na společném stánku Východních Čech. Expozice, která byla laděna do stylu prvorepublikové kavárny, a byla příjemnou a oku lahodící kulisou pro symbolický křest nového loga turistické oblasti Pardubicko.
„Volba nového loga byla tak trochu odvážným krokem. Rozhodli jsme se upustit od klasických zemitých barev a přijít s něčím, co na první pohled zaujme a možná i pozvedne náladu svou živelností a hravostí barev. Hlavní motiv srdce je vyplněn smyčkami, které symbolizují cesty, po kterých se turista může na své cestě oblastí vydat. Naproti tomu skriptové písmo claimu má odkazovat na jednu z nejznámějších tradic Pardubicka – perník a ruční písmo, které je často používáno při jeho zdobení. S logem se již nyní můžete setkávat na nově vydávaných propagačních materiálech, webových stránkách a sociálních sítích,“ vysvětlila ředitelka Spolku Petra Pacholíková.
Cílem je nejen to, aby se podoba loga postupně rozšířila do celé turistické oblasti, ale hlavně, aby se zapsala do podvědomí turistů. „V celé oblasti budeme vystupovat jednotně, aby si turista motiv srdce spojil právě s naší oblastí a uměl ho snadno přiřadit k takovým místům Pardubicka, která jsou jeho srdci nejbližší,“ doplnil předseda rady Spolku Jakub Rychtecký.
Připravila Petra Pacholíková.

www.TOPardubicko.cz



Nepřehlédněte


Hotelnictví

Praha spouští web ke sdílenému ubytování

Na fenomén sdíleného ubytování hlavní město Praha zareagovalo spuštěním webových stránek. Jsou určeny pro ubytovatele i ubytované, proto web funguje vedle české...

10. 11. 2017

číst dál


Ze světa

V Koreji cestování do Česka propaguje reality show Účastníci zájezdu

Za účelem neobvyklé propagace turistických destinací České republiky vznikl v Koreji zábavný program televize JTBC Účastníci zájezdu. Pořad s podtitulem „Jedeme...

16. 10. 2017

číst dál


Restaurace Novoměstský pivovar