Menu

Mají regionální veletrhy cestovního ruchu smysl?

04. 01. 2018


13. – 14. dubna 2018 se bude konat druhý ročník veletrhu cestovního ruchu TRAVELFEST v Českých Budějovicích. Navazuje sice na předchozí Jihočeský kompas, ale organizátoři s ním začali v době, kdy se začalo otevřeně mluvit o tom, zda postrádají smysl i tradičnější a větší akce. Je vůbec smysluplné se v době sociálních sítí snažit prezentovat na akcích?

Organizátor veletrhu TRAVELFEST na to šel obráceně. Ve smyslu „i cesta je cíl“ nabízí návštěvníkům prožití zážitků, které se nedají přenést do on-line prostředí. Sází na zvědavost návštěvníků a chuť objevovat nové možnosti trávení dovolené a výletů, ale i dobrého jídla. Povedlo se totiž propojit veletrh i s festivalem dobrého jídla GASTROFESTem, který je již zavedenou značkou, a který dokáže přitáhnout rodiny s dětmi i milovníky vynikajících, případně i netradičních pokrmů.
TRAVELFEST, který se bude konat v termínu 13. – 14. dubna 2018 na Výstavišti v Českých Budějovicích, však přináší mnohem víc. Od zápisu do Guinessovy knihy rekordů, dětskou sobotu nebo netradiční bonus pro všechny návštěvníky. Každý, kdo dorazí, totiž dostane porci výborného dortu. A není nic příjemnějšího než s chutí dortu na jazyku čerpat inspiraci na výběr dovolené.
Veletrhy to v současné době nemají jednoduché. Ale jde to i jinak, pro návštěvníka nenásilně, pro subjekty nabízející své regiony, produkty a možnosti příjemně. Po loňském prvním ročníku očekávají organizátoři účast minimálně 10 tis. spokojených návštěvníků. A proto se vyplatí tam být i v pozici vystavovatele.
Připravila Jihočeská centrála cestovního ruchu.

www.travelfest.cz
www.jccr.cz 
www.jiznicechy.cz  



Nepřehlédněte


Z domova

Příjezdy zahraničních turistů vzrostly o deset procent

Do hromadných ubytovacích zařízení v Česku přijelo za první tři čtvrtletí celkem 7,8 milionu zahraničních turistů, což bylo o 10 procent více než ve stejném...

08. 11. 2017

číst dál


Mice

Německo dobývá první příčku v průzkumu nejlepší národní značky

Německo znovu dobývá první příčku v průzkumu nejlepší národní značky, zatímco USA se propadají na šesté místo.

11. 01. 2018

číst dál


Czech specials