Menu

Korejští blogeři představili Moravu deseti milionům svých followerů

12. 12. 2017

Patnáct korejských blogerů se utkalo o nejzajímavější prezentaci České republiky na sociálních sítích. Společnou kampaň zorganizovalo zahraniční zastoupení CzechTourism v Soulu ve spolupráci s CK Naeil Tour, korejskou pobočkou fotografického gigantu Olympus, a leteckou společností Qatar Airways. Nejlepší bloger získal v rámci propagační akce, která se těšila velkému ohlasu, volnou letenku na jednu cestu po světě. Kampaň byla spuštěna v létě akviziční výzvou k blogerskému tripu, na kterou se přihlásilo více než 300 zájemců. V září dorazilo patnáct vybraných cestovatelských blogerů a populárních fotografů na jižní Moravu, do Brna, Olomouce a do Kroměříže, aby mohli poznávat nejen tamní památky UNESCO, ale i speciality a tradice České republiky.
Z této cesty, na které spolupracovaly partnerské organizace – město Brno, Centrála cestovního ruchu Jižní Morava a Střední Morava, město Olomouc a Kroměřížsko - publikovali účastníci po dva měsíce své příspěvky. Na blozích bylo publikováno celkem 171 příspěvků, 273 příspěvků vzniklo pro sociální síť Instagram a další pro Twitter, YouTube a Naver TV. Příspěvky zhlédlo téměř 10 milionů followerů.
„V Koreji jsou sociální sítě mnohem rozvinutější a mají zde větší vliv než u nás. Průměrný Korejec se na cestách po zahraničních destinacích nejčastěji orientuje právě podle zkušeností dalších krajanů, které cíleně hledá na korejských sociálních sítích. Spoluprací s tamními influencery či cestovatelskými komunitami může centrála cestovního ruchu cíleně ovlivňovat preference individuálních turistů i napomáhat rozvoji destinací,“ vysvětluje Michal Procházka, ředitel zastoupení agentury CzechTourism v Koreji. Pro hotely, restaurace, produkty aktivní turistiky nebo třeba hostely je tak důležité, aby se na korejských blogerských platformách objevily – ať už na naver.com nebo daum.com.
„Pro nás byla v kampani důležitá nejen tvorba kvalitních fotomateriálů, ale i samotná inspekční cesta. Při té nám blogeři pomohli představit infrastrukturu, se kterou se při cestování po jižní či střední Moravě setkali, nebo zázemí brněnské metropole. Vzhledem k existující jazykové i kulturní bariéře potřebují korejští turisté nalézt na sociálních sítích podrobnější návod, jak dojet například z Brna do Lednice přes Podivín,“ dodává Michal Procházka. Kampaň byla zároveň příležitostí k představení nového spojení do Prahy, které nabízí od srpna letošního roku ze Soulu přes Dauhá aerolinka Qatar Airways. „V situaci vysokého nárůstu incomingové turistiky z Koreje je pro nás každé další nové letecké spojení důležité a vítané, navíc s partnerem, který má zájem o rozvoj naší destinace,“ uzavírá Procházka.
Počet individuálních turistů z Koreje v posledním období prudce roste. Přijíždí více mladých žen ve věku 20–30 let, ale i rodin s dětmi či bonitnější klientela, která si vybírá náročnější a kvalitnější produkty, než klasičtí turisté balíčkových zájezdů. Za první tři čtvrtletí roku 2017 přicestovalo do České republiky podle údajů Českého statistického úřadu 329 tisíc Korejců, z nichž více než polovinu tvoří právě samostatní cestovatelé, a jedna čtvrtina z nich směřuje mimo Prahu i do regionů. Průměrná doba pobytu v České republice se v případě individuálních turistů pohybuje kolem 3 nocí. A to zejména v populárních kombinacích s návštěvou Rakouska, Maďarska, ale například i Francie či Švýcarska.
Připravila Michaela Klofcová.

www.czechtourism.com



Související články


Z domova

Krajinou barona Ringhoffera ve Velkých Popovicích a okolí

Hledáte v nabídce víkendových akcí takovou, kde by si „to své“ našel každý člen rodiny? Vydejte se v sobotu 21. dubna na pochod...

10. 03. 2018

číst dál


Mice Z domova

Festival světla BLIK BLIK v polovině března znovu rozzáří Plzeň

V polovině března festival světla BLIK BLIK nabídne šestnáct světelných instalací domácích i zahraničních umělců.

08. 02. 2018

číst dál


Nepřehlédněte


Ze světa

Česká vlajka a helvétský kříž

Švýcarsko je hrdá, rozvinutá země s bohatým turistickým potenciálem, připravená nabídnout pobyt od moderních měst až po relax v lůnu přírody pod horskými...

22. 09. 2017

číst dál


Ze světa

Severovýchod Slovenska láka turistov

Oblastná organizácia cestovného ruchu „ŠARIŠ“ – Bardejov zaznamenala za prvý polrok 2017 zvýšenie počtu turistov oproti rovnakému obdobiu minulých rokov.

26. 09. 2017

číst dál


Restaurace Novoměstský pivovar